• http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3495863/2013/08/21/Zayn-Malik-verloofd-met-Perrie-Edwards.dhtml

    Dit weekend hebben ze zich verloofd. Jong, maar toch wel erg schattig! Wat vinden jullie?


    SHABOOYA

    ColouredWind schreef:
    Ik ben blij voor ze, maar ik ben benieuwd of het stand houdt. To be honest heb ik namelijk het idee dat Perrie alleen met Zayn samen is, omdat hij zo beroemd is en het daardoor ook makkelijker werd om Little Mix beroemd te krijgen. Toen ze aan X Factor meedeed (en 1D nog niet zo beroemd was), had ze tenslotte te weinig tijd dus ging het uit. Nu heeft ze het nog drukker met een eigen wereldtour, maar ineens kan het wel. Als het niet zo is, dan is het niet zo, maar zo'n gevoel heb ik. Ik ben wel blij voor ze, zeker als ik dus ongelijk heb (:
    Ik wil niemand beledigen, want ik vind de muziek van Little Mix zelf ook leuk.
    No.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ColouredWind schreef:
    Ik ben blij voor ze, maar ik ben benieuwd of het stand houdt. To be honest heb ik namelijk het idee dat Perrie alleen met Zayn samen is, omdat hij zo beroemd is en het daardoor ook makkelijker werd om Little Mix beroemd te krijgen. Toen ze aan X Factor meedeed (en 1D nog niet zo beroemd was), had ze tenslotte te weinig tijd dus ging het uit. Nu heeft ze het nog drukker met een eigen wereldtour, maar ineens kan het wel. Als het niet zo is, dan is het niet zo, maar zo'n gevoel heb ik. Ik ben wel blij voor ze, zeker als ik dus ongelijk heb (:
    Ik wil niemand beledigen, want ik vind de muziek van Little Mix zelf ook leuk.

    Dit plus het feit dat ze eerst Louis leuk vond en toen hij geen interesse toonde maar weer terug naar Zayn hopte.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:
    (...)
    Dit plus het feit dat ze eerst Louis leuk vond en toen hij geen interesse toonde maar weer terug naar Zayn hopte.

    Plus ze is alles behalve zijn type zoals hij ooit beschreef, juist het tegenovergestelde.

    Maar like I said, don't want to offend anyway.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    teamZouis schreef:
    (...)
    Dit plus het feit dat ze eerst Louis leuk vond en toen hij geen interesse toonde maar weer terug naar Zayn hopte.


    Dat wist ik niet O_OI


    -

    Tayniss schreef:
    (...)

    Dat wist ik niet O_OI

    Indeed.. Waar haal je die informatie vandaan? =o


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tayniss schreef:
    (...)

    Dat wist ik niet O_OI
    Lol. Zie je niet dat het een Directioner is?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Lol. Zie je niet dat het een Directioner is?

    Darling, that's a fact. Het maakt niets uit of je een Directioner bent of niet. Ik ken Karin en ik weet dat ze het niet zegt, omdat ze met Zayn iets zou willen beginnen. Nee, het is een feit en niet iets dat ze verzint "omdat ze een Directioner is". Get your facts straight before you say something.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Darling, that's a fact. Het maakt niets uit of je een Directioner bent of niet. Ik ken Karin en ik weet dat ze het niet zegt, omdat ze met Zayn iets zou willen beginnen. Nee, het is een feit en niet iets dat ze verzint "omdat ze een Directioner is". Get your facts straight before you say something.
    Er staat niks voor niks ''Zouis'' in haar usernaam:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Er staat niks voor niks ''Zouis'' in haar usernaam:Y)


    Uhm, gaan we nou mensen beoordelen op hun username in plaats van uiterlijk? Waar gaat de wereld heen :')

    OT: Als ze gaan trouwen, zit het vast wel goed. Je kan natuurlijk iemand anders op het eerste gezicht leuker vinden. Maar ja, ik snap ook wel dat het twijfels opwekt bij sommige mensen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 19:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Faisean schreef:
    (...)Er staat niks voor niks ''Zouis'' in haar usernaam :Y)

    *begint te lachen* Yeah, want Karin is zo'n grote Zouis shipper :'D Als je haar kent, weet je dat ze ten eerste voor Ziam is en ten tweede is het iets wat ik gevonden had op een site (volgens mij Sugarscape) en het aan haar liet zien. To bad dear.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rider schreef:
    (...)

    Uhm, gaan we nou mensen beoordelen op hun username in plaats van uiterlijk? Waar gaat de wereld heen :')
    Maar je zou toch denken dat ze wil dat Zayn en Louis bij elkaar komen als ik haar usernaam lees?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ColouredWind schreef:
    (...)
    *begint te lachen* Yeah, want Karin is zo'n grote Zouis shipper :'D Als je haar kent, weet je dat ze ten eerste voor Ziam is en ten tweede is het iets wat ik gevonden had op een site (volgens mij Sugarscape) en het aan haar liet zien. To bad dear.
    Nu geloven mensen ook al alles wat op site's staat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Maar je zou toch denken dat ze wil dat Zayn en Louis bij elkaar komen als ik haar usernaam lees?


    Hmmm, kan ook dat ze ze gewoon schattig vind als vrienden samen en het leuk vond klinken? Of ze wist niks beters? Just saying, er zijn duizenden redenen te verzinnen. En als iemand iets leuk zou vinden, betekend het ook nog niet dat iemand de waarheid gaat verdraaien. Oftewel, ik zou als ik jou was niet oordelen op usernames. Maar nu dwaal ik wel heel erg af van het onderwerp, dus ik ga nu niet meer offtopic


    Happy Birthday my Potter!

    Faisean schreef:
    (...)Maar je zou toch denken dat ze wil dat Zayn en Louis bij elkaar komen als ik haar usernaam lees?

    Dat heet een Bromance: broederlijke relatie, hecht.

    Faisean schreef:
    (...)Nu geloven mensen ook al alles wat op site's staat.

    Sugarscape is altijd één van de eerste sites die betrouwbare informatie erop heeft staan (ook al zijn sommige dingen klinkklare onzin, maar dat is vaak al van een afstand te ruiken en dat geven ze ook eerlijk toe. Dan photoshoppen ze hoofden op Disney figuren bijvoorbeeld). Geloof me, dit is echt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zijn jullie serieus weer bezig met de shipnamen?(cat)

    Ik vraag mij af of de jongens zelf die shipnamen leuk vinden.


    Queer zijn is gewoon alles