• Ik heb mijn rugzak vandaag binnengekregen en eerlijk gezegd sta ik echt verbaasd van de grote. Al mijn 32 boeken plus mijn etui passen erin en dat had ik echt niet verwacht. Ik denk niet dat het vele van jullie in de smaak zou vallen aangezien ik voor zwart inplaats van blauw heb gekozen. Ik moet ook nog rekening houden met de kleren die ik heb. Nog iemand blij met een nieuwe aankoop van hun rugzak of gewoon hun rugzak?



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    Ik heb deze een jaar geleden gratis van Attitude gekregen, still in love with it. *O*

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 23:37 ]

    Draculea schreef:


    Ik heb deze een jaar geleden gratis van Attitude gekregen, still in love with it. *O*
    Je ziet hem niet :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Coolio :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Faisean schreef:
    (...)Je ziet hem niet :]

    De afbeelding niet?

    Draculea schreef:
    (...)
    De afbeelding niet?
    De afbeelding kan je niet zien nee...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)De afbeelding kan je niet zien nee...

    Nu dan? :'D
    Ik vind de jouwe trouwens wel nice.

    Leuk. ^^
    In de eerste klas had ik een oude rugzak van mijn nicht. Mijn huidige rugzak is inmiddels ook al vier jaar oud, maar dit wordt mijn laatste jaar, dus dat moet hij nog even volhouden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nu je het zo zegt, iemand die een leuke eastpack heeft, ik zoek er nog één :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    En jouwnes is inderdaad nice :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hij is mooi :3!
    Ik heb een schoudertas en die kan nog wel twee jaartjes mee. Maaar, ik ben wel heel blij met mijn nieuwe echt lederen handtas :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Pattini schreef:
    Nu je het zo zegt, iemand die een leuke eastpack heeft, ik zoek er nog één :')
    hier vind je ook allemaal eastpacks. Ik had hem meteen al de volgende dag in huis toen ik hem voor 9 bestelde.

    @Draculea ik vind jouwne echt nice. Ik dacht dat het camera's waren.

    @ Square. Sinsestre en Propitiation. Thanks. Hij is echt groot en ruim.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb deze besteld bij Travelbags (de zwarte versie, hij is daar uitverkocht en ik kon geen duidelijke link vinden) om te gebruiken voor weekenden enzo. Tot mijn verbazing was hij super stevig en groot, dus ik heb hem omgedoopt tot schooltas:Y)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Draculea schreef:


    Ik heb deze een jaar geleden gratis van Attitude gekregen, still in love with it. *O*


    Die is heeeeel erg awesome. Ik ben jaloers. :Y)

    Ik heb ook een nieuwe rugzak dit jaar, één waar m'n laptop in past, voor als ik die mee moet slepen naar de uni. (:
    Dit is 'm:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Felino schreef:
    Ik heb deze besteld bij Travelbags (de zwarte versie, hij is daar uitverkocht en ik kon geen duidelijke link vinden) om te gebruiken voor weekenden enzo. Tot mijn verbazing was hij super stevig en groot, dus ik heb hem omgedoopt tot schooltas:Y)
    Travelbags is awesome(cat) Daar komt mijn schooltas ook vandaan en en je hebt gelijk ze zijn ontzettend ruim.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik doe niet aan rugzakken. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''