• Ik heb mijn rugzak vandaag binnengekregen en eerlijk gezegd sta ik echt verbaasd van de grote. Al mijn 32 boeken plus mijn etui passen erin en dat had ik echt niet verwacht. Ik denk niet dat het vele van jullie in de smaak zou vallen aangezien ik voor zwart inplaats van blauw heb gekozen. Ik moet ook nog rekening houden met de kleren die ik heb. Nog iemand blij met een nieuwe aankoop van hun rugzak of gewoon hun rugzak?



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Die is echt leuk (:
    Toen ik naar de brugklas ging, had ik ook een hele leuke gekocht van Eastpack, daar was ik echt verliefd op (:

    Oow lol eerlijk gezegd sta ik best wel versteld van alle reactie's aangezien ik nog geen rugzak topic heb gezien met alleen maar goeie reacties :Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind hem echt leuk! Mijn vorige rugzak was ook enorm, maar verschrikkelijk praktisch c:


    Tijd voor koffie.

    Als het om rugzakken gaat kies ik gewoon wat ik mooi vind. Of het nu bij m'n kleren past of niet :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Rognes schreef:
    Als het om rugzakken gaat kies ik gewoon wat ik mooi vind. Of het nu bij m'n kleren past of niet :')
    Deze vond ik ook mooi :] maar ik wil geen rugzak die niet bij iets wat ik heb past. Ik ben iemand die van mode houd en dus geen kleuren bij elkaar ga zetten als ze niet passen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind hem mooi !
    Niet iets dat ik zelf zo snel zou dragen , maar hij is mooi ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Leuke rugzak hoor. Ik zou m zelf niet dragen, maar leuk. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Komt vandaag via de post, als het goed is past mijn laptop er ook in. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:



    Komt vandaag via de post, als het goed is past mijn laptop er ook in. (krul)
    Ik ben niet zo van de handtassen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,