• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen de hele dag in de tuin, maar alleen om ernstige redenen naar buiten.


    One Direction bestaat wel



    Personages

    Jongens

    Harry Styles - singer/songwriter - Ancion
    Liam Payne - singer/songwriter - Appa
    Louis Tomlinson - singer/songwriter - Gereserveerd door Jolene
    Niall Horan - singer/songwriter - IrishNialler
    Zayn Malik - singer/songwriter - xMissKnol
    - songwriter/acteur*


    Meisjes
    - schrijfster/journalist* - Mackenzie Evalie Lauder - Amliande
    - scriptwriter/actrice * - Penelope Charlotte Stone - Pebble
    - singer/songwriter* - Ariana Dawn Grande - Faisean
    - songwriter/actrice* - Gereserveerd door Jolene
    - singer/songwriter* - Asley Aragota - 1Dlovez

    * mag een beroemd persoon zijn


    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal vier regels.
    - Maximaal twee personages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties.
    - Reserveren mag. Dit blijft 24 uur staan.
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten.


    Dit is een nieuw rollentopic omdat de oude RPG dood is gelopen. De reserveringen zijn voor diegenen die hun oude rollen nog terug willen. Na 24 uur zullen ook deze vervallen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:59 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik een songwriter actrice?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mijn topics.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh whoops, het invullijstje zet ik even neer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Even een vraag waarom zijn er zoveel jongens en zo weinig meisjes?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Even een vraag waarom zijn er zoveel jongens en zo weinig meisjes?


    Er kunnen altijd nog meisjes en jongens bij, dus je kan altijd nog een meisje aanvragen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Leeeyuuumm
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: Negentien, geboren op negenentwintig augustus
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Liam is een rustige jongen. Hij heeft graag de leiding en is als een soort vaderfiguur voor zijn vrienden, natuurlijk denkt hij altijd goed na voordat ie wat doet. Altijd zal hij klaar staan voor iedereen. Liam is vroeger erg gepest, waardoor hij na een tijdje zelf terug ging pesten. Nu wilt hij dat achter zich laten want hij heeft er veel spijt van en zal niemand nog kwaad doen. Vroeger was Liam eerder op zijn school een van de stoerste, aangezien hij het nu ingezien heeft dat hij mensen wilt helpen, is ie nu anders. Nu is hij een heel lief en rustig type, en erg zachtaardig. je krijgt Liam dan niet zo snel kwaad of teleurgesteld, maar als je hem nou eenmaal kwaad hebt gekregen duurt het ook weer even om hem rustig te krijgen. Hij is erg beschermend over zijn familie en vrienden, hij geeft echt heel veel om ze en zou alles voor ze opgeven.
    Uiterlijk:



    Extra: -


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Harry Styles.
    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd (16-24): 19. 01-02-1994.
    Nationaliteit: Engels.
    Karakter: Harry is een spontane, beleefde en vooral uitdagende jongen. Hij houd wel van een praatje, maar kan ook een voltallige tijd in rust spreken. Daarbij is hij erg sportief en doet er alles aan om strak en fit te blijven. Ook is Harry niet vies van een meisje op zijn tijd, hij vind het geweldig met al die vrouwen aandacht die hij krijgt, daarnaast zijn soms ook nog wel eens jongens in hem geintresseerd, ook dit vind Harry niet erg, het maakt hem niets uit of diegene een meisje of een jongen is.
    Uiterlijk:



    Extra: Harry is biseksueel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik doe ga Penelope weer gebruiken, maar omdat ik morgen school heb ga ik nu slapen. Morgen zoek ik haar op en pas ik haar enigszins aan (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Weeeee, ik maak mijn rol aan als ik thuis ben. Nu zit ik me te vervelen in Dubai ^_^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    oke ik zie nu pas dit topic ahahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rol: Nialler
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd (16-24): 19, jarig op 13 September
    Nationaliteit: Iers maar hij woont al een paar jaar met de jongens in Engeland.
    Karakter: Niall is in het eerste ogenblik een rustige, stille en verlegen jongen. Hij bloost snel, praat niet zo erg veel en zal zich meer op de achtergrond houden. Als je hem eenmaal kent is hij totaal anders. Hij heeft hyperactieve momenten en hij kan dan de oren van je hoofd af kletsen. Niall is erg onzeker over zijn stem en lichaam, dit kwam omdat hij in het begin van One Direction erg gehaat is terwijl de rest geliefd was en daar heeft hij het erg moeilijk mee gehad. Als Niall ergens mee zit dan zal hij altijd iemand op zoeken en vaak is dat Liam of Zayn. Bij Niall kun je zijn gevoelens uit zijn ogen lezen en als hij liegt zie je dat ook. Als Niall een hekel aan iets heeft is het wel ruzie, ook kan hij slecht tegen huilende mensen en zelf huilt hij best snel, zeker als hij gekwetst is dan zal hij weg lopen omdat hij zich schaamt omdat hij aan het huilen is. Niall is trots erop dat hij Iers is en speelt graag gitaar. Ook kan hij een beetje Piano spelen zijn hart ligt toch bij Gitaar spelen.
    Uiterlijk:

    Hij heeft oorspronkelijjk bruin haar maar hij verft delen blond. Hij heeft aquamarijn kleur ogen en is niet zo erg lang. Hij draagt graag rode polo's, beige broeken, gebleekte spijkerbroeken, supra's , petjes en vesten.
    Extra: Hij heeft 1 oudere broer Greg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rol:
    Songwriter/Zangeres (Veranderd)
    Naam:
    Ariana Dawn Grandé
    Leeftijd (16-24):
    19
    Nationaliteit:
    Italiaanse afkomst, half Siciliaanse en half Abruzzese
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Extra:
    Ugh ik ga verder op mijn mobiel tenminste ik ga het proberen aangezien mijn moeder nu op de laptop wil.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 15:23 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Schrijfster/Journaliste
    Naam: Mackenzie Evalie Lauder
    Leeftijd (16-24): Negentien, geboren op 19-4-1994
    Nationaliteit: Driekwart Engels, kwart Iers
    Karakter: Mackenzie is een sociaal meisje die wel met iedereen omgaat. Ze geeft om alle kleine dingen die in haar hoofd omgaan, al heeft ze wel een beetje last van haar stemmingswisselingen. Mackenzie is een meisje die graag met iedereen praat, al is het iemand de ze kent of juist een wildvreemde van straat, ze helpt graag mensen, maar als mensen onaardig tegen haar doen - gaat ze vanzelf ook onaardig tegen hen doen. Wel heeft ze een nare obsessie met drank, een slechte gewoonte. Ze rookte wel, maar is een tijdje geleden gestopt omdat anders haar ouders haar het huis uitzette.
    Uiterlijk:



    Dakota Fanning
    Mackenzie een 'normale' meid met blonde haren en blauwe ogen. Ze vindt niets echt speciaal aan haarzelf, maar dat kan haar ook iets amper schelen. Ze draagt wel elke dag een beetje make-up, maar niet echt een hele masker op haar gezicht.
    Extra: Ze is streng katholiek opgeleid sinds ze een kleuter was, haar ouders hebben nog steeds strenge regels voor haar in huis, maar uit huis houdt ze zich niet meer aan de regels. Mackenzie heeft een tattoo op haar rechterschouderblad - ''Believe it.'' Ze kan piano en gitaar spelen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 19:12 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:00 ]

    Limits schreef:
    Mag ik het laatste meisje/songwriter?


    Er mogen nog veel meer meisjes bij [: Maar ik zet je erbij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."