• De cover is gemaakt door DreamerN Alle rechten gaan dus naar haar.

    In de tijd van eind middeleeuwen, begin Gouden eeuw, breekt een ziekte uit.
    Een ziekte erger dan de zwarte dood.
    Mensen gaan dood door vuur in hun magen of enorme bulten op hun hoofd.
    The departement, de bazen van de stad, geven bepaalde mensen de schuld.
    Er word een prijs op hun kop gezet.
    De mensen vluchten de bossen in.
    Daar waar dingen gebeuren die niemand kan verklaren.
    Maar wat de dorpelingen niet weten, is dat The Departement de vijand is.
    In het bos schuilen speciale mensen.
    Engelen, half-goden, vampieren, tovenaars en heksen.
    Ze schuilen in een kamp.
    De dorpelingen noemen het Camp Wicked.
    Zal het hun lukken om The departement te verslaan en de dorpelingen te overtuigen van hun onschuld?
    Er is maar één ding zeker...
    Als The Departement eenmaal jacht op je maakt,
    vertrouw dan alleen zij die zich uw soortgenoten noemen.


    Trailer.





    Rollen:

    ** = foto.
    3,1 4,1 = Bladzijde waar je personage staat.

    Vampieren.
    Ashton Nyx Finne door AtticusM
    Celebrian Clera Aura 5,1 ** Chilaw
    Vampieren hebben de kracht van snelheid. Ze zijn sneller en sterker dan welk leven wezen dan ook. Je bent, volgens het departement, een gevaar voor de samenleving. Vampieren hoeven niet per sé bloed te drinken. Het maakt ze wel sterker en sneller. Ze kunnen gewoon dierenbloed drinken, maar het departement denkt dat ze mensenbloed drinken.


    Half-god. VOL
    Raven Willow Chase. 3,1 ** door Vladiferr
    Enisue Orion Rewe 15,1 ** Traitor
    Danielle Niamh Johnson.
    8,1 ** ** Vexy
    Half goden zijn de zonen of dochters van Griekse goden. Zoals Zeus en Athene. Wat ze kunnen, hangt af van wie ze de dochter of zoon zijn. Wat ook kan is dat ze een dochter of zoon zijn van goden. Dus dan zijn de vader en moeder een god. Alleen is het kind dus op aarde gedumpt en word hij of zij niet meer gezien als dochter of zoon van de goden.



    Tovenaar/heks. VOL
    Freyanna Odain 15,1 ** DreamerN
    Agaraine Odian 3,1 ** Papaoutai¨¨
    Meandery Lune Boromir 6,1 ** Chilaw
    Adam Mikkelson 13,1 ** TicTac
    Tovenaars en heksen beschikken over de krachten van magie. Ze kunnen van alles toveren, maar kunnen geen helingsspreuken.
    Tovenaars en heksen beschikken over een speciale ketting. Hier zit al hun kracht in. Die zit dus niet in hun toverstok. Als de tovenaar of heks het wilt dan kan hij, of zij, dus ook gewoon met zijn handen toveren. Maar moet gedurende alle tijden de ketting om houden. De ketting ziet eruit als de ziel van zijn gebruiker.Dus de kleuren zijn zoals de ziel van de tovenaar of heks is.


    Engelen.VOL.
    Eveline Hailey Sevenster. 5,1 Skull
    Orion Feniks 16,1 ** Ninuturu
    Aria Sotiria. 7,1 ** ** Pebble
    Drew Jay Lyuin Grity Bray Quinn 7,1 ** ** Faisean
    Engelen hebben de geweldige kracht om te vliegen. Hun prachtige witte vleugels, die meestal op hun rug zijn gevouwen, zijn veel geld waard. Hun tranen hebben een helingskracht. Het bloed van de engelen is prachtig zilver en ze genezen snel.


    Mensen van het departement.
    Perry James Chase 3,1 ** Vladiferr
    Deze mensen zijn er op gebrand om de magische wezen te pakken te krijgen. Ze zullen er alles voor over hebben.
    Wat niemand weet behalve het departement is dat ze de levenskrachten nodig hebben van de magische wezens. Hun leider blijft zo langer leven.
    Door de levenssappen die de leider insnuift word hij/zei weer jong en sterk. Alleen het departement weet dit! Voor de rest niemand.


    Meedoen kan altijd.
    Rollentopic
    Praattopic

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - Minimaal zes regels schrijven in je post.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ en schelden Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Bestuur alleen je eigen personages!
    - Je mag niet meer dan twee personages hebben.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:29 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    AtticusM schreef:
    .Ashton Nyx Finner || Vampier

    Ik liep door de mensenmassa heen waar ik verschillende gesprekken opving. Sommige waren dagelijkse gesprekken of kooplieden die hun goedderen probeerde te verkopen.
    Andere gingen over ziektes.
    Maar wat me stil liet laten staan waren de gesprekken over Camp Wicked. Direct kwamen er allerlei dingen in me op. Het idee om er heen te gaan kwam als eerste.
    Het zou daar wel beter zijn dan dat het hier is. Hier moest je goed oppassen dat niemand je te pakken had anders was je er mooi geweest. Een ding wist ik zeker en dat is dat ik hier weg wilde. Ik wou geen risico's meer nemen en het gevoel te hebben dat je ergens niet welkom bent.
    "Ziet er naar uit dat we weer ergens anders naartoe gaan Avonis." Zei ik zacht tegen 'mijn zusje'. Ookal is ze allang overleden, ik geloof erin dat ze nog altijd bij me is. Wat sommige mensen raar vinden, maar dat maakt me niets uit.
    Langzaam begon ik veder te lopen. Ik probeerde me op mijn gedachten te focussen en niet op de mensen om me heen, wat een beetje lastig aangezien het er erg lawaaierig was. Zolang ik veder kon gaan naar Camp Wicked zonder dat ik opgepakt werd vond ik het best.
    Ik probeerde zo onopvallend mogelijk weg te gaan, wat me tot mijn eigen verbazing ook nog gelukt was. Het was gewoon raar dat het zo makkelijk was. Ik had er veel meer van verwacht.

    Na een tijdje lopen kwam ik het bos in. Ik hoorde stemmen, maar dat zou wel niets geweest zijn.
    Ik liep veder tot ik een jongen met een dolk in zijn staan. Ik bleef er vragend naar kijken tot ik uiteindelijk sprak.
    ''Niet bepaald een gepaste manier voor een begroeting.'' Zei ik terwijl ik de jongen aan keek. ''Maar dat was vast niet jou idee.''

    (Moet er even inkomen)


    Enisue Orion Rewe ~ Half-god

    Er kwam een jongen uit de struiken en nog steeds met een opgeheven dolk keek ik hem aan. 'Niet bepaald een gepaste manier voor een begroeting.' zei hij terwijl ik de jongen aan keek. 'Maar dat was vast niet jou idee.' 'Inderdaad niet.' zei ik terwijl ik stap voor stap dichter naar hem toeliep 'Wie ben jij en wat zoek je?' vroeg ik hem iet wat bruut, toen ik een meter of twee van hem vandaan stond. Met mijn dolk nog altijd op hem gericht, begon ik langzaam Frae achteruit te duwen met mijn voet, maar zo koppig als ze was bleef ze steeds terug komen. Ik keek achter de onbeknde jongen en zag een jong meisje staan. Eigenlijk leek het meer een schim...of een geest. Het meisje gaf mij een veelbetekenende blik, alsof ze iets wilde zeggen. Toen ik merkte dat ik naar haar aan het staren was, schudde ik mezelf mentaal door elkaar. 'Concentreer je op de jongen!' leken mijn gedachtes te zeggen. 'Het meisje is een geest, ze doet je niks!' Langzaam maar zeker keerde mijn blik terug naar de jongen.

    -Hopelijk kan je er wat mee, als je niet wilt dat Eny Avonis ziet kan je het ook zeggen.-

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 15:47 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    .Ashton Nyx Finner || Vampier

    '''Inderdaad niet.'' zei de jongen.Hij deed een stukje naar voren en hield zijn dolk op mij gericht ''Wie ben jij en wat zoek je?'' vroeg hij iet wat bruut. Hij had even zijn aandacht ergens anders weer op maar dat was al snel veranderd.
    ''Je hebt wel lef om zo te spreken.'' Zei ik terwijl ik mijn tanden verborgen hield. ''Je weet maar nooit wat voor figuren je tegen komt. En wat maakt je er zo zeker van dat ik iets zoek, is het soms verboden om hier te komen?'' Ik keek hem strak aan. Als je zegt dat je naar Camp Wicked zoekt krijg je nog meer vragen.
    ''Ik kan jou trouwens dezelfde vragen stellen. En aan je reactie te zien neem ik aan dat je liever niet hebt dat iemand weet wat je doet.'' Ik schudde mijn hoofd.
    ''Niet iedereen zou er blij mee zijn om een dolk op zich gericht te krijgen. Bof jij even dat ik me in kan houden, anders was het nu misschien al niet goed verlopen. En geloof me dat zou je echt niet willen mee maken.''

    {Ik vind het goed. Sorry dat dit stukje kort is :( )


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Enisue Orion Rewe ~ Half-god

    'Je hebt wel lef om zo te spreken.' antwoordde de jongen op mijn vraag. 'Je weet maar nooit wat voor figuren je tegen komt. En wat maakt je er zo zeker van dat ik iets zoek, is het soms verboden om hier te komen?' de jongen praatte verder terwijl hij mij strak aankeek. 'Ik kan jou trouwens dezelfde vragen stellen. En aan je reactie te zien neem ik aan dat je liever niet hebt dat iemand weet wat je doet.' zei hij en hij schudde zijn hoofd. 'Niet iedereen zou er blij mee zijn om een dolk op zich gericht te krijgen. Bof jij even dat ik me in kan houden, anders was het nu misschien al niet goed verlopen. En geloof me dat zou je echt niet willen mee maken.' langzaam begon ik mij te ergeren aan deze jongen en zijn praatjes. Hij moest eens opassen dat ik mij wel inhoud! Ik liet een spottende lach horen en ik liet mijn dolk in mijn tas glijden. 'Ik ben niet bang voor jou,' begon ik 'en hoe ben je langs de poort gekomen? Als je zo gevaarlijk bent als je zegt.' ik liet iets horen wat ik zou beschrijven als een geluid tussen snuiven en grinniken. Ik pakte Frae op en liep weer naar de boom, het leek mij beter om haar niet in gevaar te brengen. Ik wist niet wat hij was, maar en mens was hij zeker niet. En het geestmeisje leek de jongen te vertrouwen.
    Ik ging zitten en keek een beetje rond, todat ik wat kattenkruid zag dat onder een boom groeide. Snel stond ik op en griste het van de grond. Al snel had Frae door dat we gingen spelen en trippelde naar mij toe. 'Ik ben Enisue en dit is Frae.' zei ik een stuk vriendelijker. Hij was niet van Het Departement, anders was ik al dood geweest en dat betekende dat ik hem min of meer kon vertrouwen. 'Kicikicikici, Frae. Kijk eens wat ik heb...' Toen Frae zich pijnlijk aan mij vastklampte om het kattenkruid te krijgen liet ik het los. Lachend keek ik toe hoe Frae beetje bij beetje gekker werd door het kattenkruid. 'Malle poes.' riep ik haar lachend toe en ik ging weer onder de boom zitten. En terwijl ik het mezelf comfortabel maakte, keek ik de nog steeds onbekende jongen verwachtend aan.


    -Kom laten we beste vriendjes worden! Hihi, katten + gekheid = genialiteit-

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 18:13 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    .Ashton Nyx Finner || Vampier

    De jongen lachte spottend en liet zijn dolk in zijn tas glijden. De lach irriteerde me. Ik had al genoeg van die lachjes gehoord van edelen toen ik door het dorp liep.
    ''Ik ben niet bang voor jou,'' begon de jongen ''en hoe ben je langs de poort gekomen? Als je zo gevaarlijk bent als je zegt.'' Als hij het wist zou hij niet zo veel lol meer hebben, Alhoewel het handiger is om dat maar voor me te houden. De jongen pakte zijn kat op en liep weer naar de boom. Ik bleef op mijn plek staan. Ik ken hem niet dus elke beweging kan vijandig zijn, tenminste dat is wat ik heb geleerd. Het kan eenzaam zijn, maar zo weet je wel voor wat voor soort mensen je moet oppassen. Als je altijd al met die regel hebt geleefd is het moeilijk om ervan te komen.
    '''Ik ben Enisue en dit is Frae.''' Ik keek terug naar 'Enisue' wiens stem vriendelijker klonk. ''Kicikicikici, Frae. Kijk eens wat ik heb...'' Zei hij tegen de kat die zich aan hem vastklampte om het kattenkruid te krijgen. ''Malle poes.'' riep Enisue haar lachend toe en ging weer onder de boom zitten. Hij keek me verwachtend aan. Ik rolde met mijn ogen en begon te praten. ''Ik ben Ashton.'' Zei ik. ''En hoe ik langs de poort kwam maakt niets uit. Ik wil gewoon weg van die plek. Dat is alles.'' Ik vertrouwde hem niet goed genoeg om hem te vertellen waarom. Ik ga niet Jan en alleman vertellen dat ik een vampier ben. Dat is gewoon vragen om problemen. Alsof ik die nog niet genoeg heb.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Enisue Orion Rewe ~ Half-god

    'Ik ben Ashton.' klonk het kortaf. 'En hoe ik langs de poort kwam maakt niets uit. Ik wil gewoon weg van die plek. Dat is alles.'
    'Begin over het meisje...' zei de stem die weer teruggekeerd was. Ik wist het niet zeker, als ik zou beginnen zou ik mezelf veraden.
    Als ik niet zou beginnen kon ik een vijand meer hebben en dat zou alleen voor meer problemen zorgen. Besluiteloos zat ik daar en dacht na.
    Na lang in tweestrijd te hebben gestaan besloot ik. 'Wie is dat meisje achter jou?' vroeg ik nieuwsgierig zijn vijandige houding negerend.
    Ondertussen dwaalde mijn blik weer naar het meisje, haar ogen stonden verdrietig. Alsof het haar pijn zou doen als Ashton over haar zou gaan praten.
    Niet dat ik dat verwachtte, Ashton was overduidelijk het solitaire type. Ik focuste mijn ogen weer op hem en wachtte tot hij zou gaan antwoorden.


    -Sorry dat het zo kort is :')-

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:48 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    .Ashton Nyx Finner || Vampier

    ''Wie is dat meisje achter jou?'' vroeg Enisue nieuwsgierig. Ik keek achter me, maar zag niemand.
    ''Welk meisje?'' Vroeg ik waarneer ik terug naar Enisue kee. ''Ik zie niemand.'' Ik keek hem vraagend aan. Waarn had hij het over. En al stond er een meisje achter me dan had ik haar als nog niet gekend. De enige mensen die ik echt kende waren mijn vader en mijn zusje die beiden allang waren overleden. Niet dat dat iemand aan zou gaan en als iemand er over begon veranderde ik het onderwerp altijd. Het is het enige waar ik nooit ben overheen gekomen.
    ''Misschien heb je waanbeelden? Ik zie daar echt niemand. Het enige wat ik daar zie zijn de grond,planten, bomen en de lucht. Of er moet iets mis zijn met mijn ogen, maar daar is echt niemand.'' Ik keek nog een keer voor de zekerheid, maar er was niets veranderd. Toch is het raar.
    ''Het is vast niets.'' Mompelde ik meer tegen mezelf.

    (Heb ik ook hoor :) )


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    -Hoe zie je Avonis voor je? Kan Eny haar beschrijven. :)-


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    (je hebt zelf al gezegt dat ze jong was, dus iets van 8 jaar ofzo. Lang Hazelbruin haar. Groene ogen. Versleten jurk.)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    -Oki, ik ga zo posten!-


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Enisue Orion Rewe ~ Half-god

    Ashton keek om zich heen, maar blijkbaar zag hij haar dus niet. 'Welk meisje?' vroeg hij wanneer hij weer naar mij keek. 'Ik zie niemand.' en hij keek mij vragend aan. 'Misschien heb je waanbeelden? Ik zie daar echt niemand. Het enige wat ik daar zie zijn de grond,planten, bomen en de lucht. Of er moet iets mis zijn met mijn ogen, maar daar is echt niemand.' hij keek nog een keer voor de zekerheid. 'Het is vast niets.' mompelde hij onder zijn neus.
    'Beschrijf haar...' de stem begon steeds harder worden. 'Ze heeft lang bruin haar en groene ogen, ' begon ik onschuldig 'ze is rond de 8 jaar. Is ze je misschien gevolgd?' ik schopte tegen een verdwaalde steen aan en keek weer op naar Ashton, wachtend op het antwoord. Ook had ik weer last van mijn stemmingswisselingen, straks zal ik als een hyper konijn heen en weer springen. Ik voelde hoe energie langzaam in mijn lichaam vloeide, het werd al donker.
    Nog steeds keek ik Ashton aan, terwijl ik nadacht of ik, we, Camp Wicked nog zouden halen voor de nachtwezens hun prooien gingen uitzoeken,

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 20:27 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Traitor schreef:
    (...)


    (Uhm...Hier had ik al op gereageerd...)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    -Er is iets mis gegaan XD Sorry, ik probeer het weg te halen.-


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    {Okay :) }


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    -Done!-


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    .Ashton Nyx Finner || Vampier

    ''Ze heeft lang bruin haar en groene ogen, '' begon Enisue onschuldig ''ze is rond de 8 jaar. Is ze je misschien gevolgd?'' Hij schopte tegen een verdwaalde steen aan en keek weer naar me op, wachtend op een antwoord. Ik bleef een tijdje stil. De beschrijving kwam me bekend voor , maar ik wou het niet geloven. Ik had haar zelf dood zien gaan , alleen was ze toen wel wat ouder dan acht. Het kon Avonis niet zijn. Toch leek de beschrijving op haar.
    Ik keek naar de grond. ''Niemand is me gevolgd... niet meer. Ik wil het er liever niet over hebben.'' Misschien als ze nooit met mij was weggestuurd had ik er niet zo veel last van gehad. Vanaf dat moment was ze niet alleen mijn zusje, maar ook een soort dochter.
    ''Misschien weet ik wie ze is, maar als nog. Hoe komt het eigenlijk dat jij haar wel ziet en ik niet?'' Ik keek weer terug naar Enisue. Ergens was het toch wel raar. En hoe wist ik nou zeker dat hij het niet verzon. '


    (Ik ga proberen langere stukjes te doen, mijn hoofd is nu alleen een beetje leeg.)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!