• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:46 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sigh.. Ik heb alles gedaan om van mijn depressie af te komen. Ik volg therapie, ik heb alle depressieve muziek weggedaan van mijn laptop en alles waar het ook maar op stond, ik probeer zo hard mogelijk mijn best te doen om vrolijk te zijn... Wáárom lukt het me dan niet! Ik wil niet meer depressief zijn verdomme :c


    26 - 02 - '16

    Idioten! Zorg voor je klanten en zorg dat je fucking informatie klopt! Jullie zijn ON-BE-REIK-BAAR op de fucking eerste schooldag. Noppes! Barst!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eindelijk heb ik het niet meer koud. *zucht*


    •*• Lululu •*•

    Ailurophilia schreef:
    Sigh.. Ik heb alles gedaan om van mijn depressie af te komen. Ik volg therapie, ik heb alle depressieve muziek weggedaan van mijn laptop en alles waar het ook maar op stond, ik probeer zo hard mogelijk mijn best te doen om vrolijk te zijn... Wáárom lukt het me dan niet! Ik wil niet meer depressief zijn verdomme :c


    Het heeft tijd nodig, al denk ik dat je dat al weet. Je komt er wel. Je wilt niet meer depressief zijn, je doet je best voor wat je wilt en je hebt een doel. Dat gaat langzaam, maar je bent al zeker op weg. Ik kan je niet helpen, behalve zeggen dat ik je steun. Ik vind het kut voor je, maar het zal beter gaan. Je bent een eerlijk en oprecht persoon en zoals ik je kan van hier, sta je open voor nieuwe dingen en als je iets wilt, ga je ervoor. Ik heb geen inzicht in depressiviteit, maar ik hoop wel dat het met de tijd beter met je zal gaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik val bijna in slaap voor mijn laptop. Het wordt echt tijd dat ik 's avonds eens wat eerder ga slapen.

    Wiskunde, wees eens lief.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Filettino schreef:
    (...)

    Het heeft tijd nodig, al denk ik dat je dat al weet. Je komt er wel. Je wilt niet meer depressief zijn, je doet je best voor wat je wilt en je hebt een doel. Dat gaat langzaam, maar je bent al zeker op weg. Ik kan je niet helpen, behalve zeggen dat ik je steun. Ik vind het kut voor je, maar het zal beter gaan. Je bent een eerlijk en oprecht persoon en zoals ik je kan van hier, sta je open voor nieuwe dingen en als je iets wilt, ga je ervoor. Ik heb geen inzicht in depressiviteit, maar ik hoop wel dat het met de tijd beter met je zal gaan.


    Dankje, het gaat inderdaad langzaam. Ik denk dat ik hier al met al meer dan vijf jaar al aan vastzit. Ik heb daarentegen ook een niet zo fijne psycholoog die alles heel zwart/wit zegt. Ze vindt dat ik eigenlijk altijd depri ben, ook als ik daar binnen kom lopen, maar dat is bullcrap. Ik heb ook wel eens m'n goeie dagen. Ik zit gewoon flink in de knoop met een hoop dingen en ik heb een psycholoog nodig die deels begrip toont, maar soms ook hard kan zijn en me kan zeggen dat ik niet zo in moet zitten over dingen. Maar goed, misschien ga ik wel naar een andere organisatie voor een psycholoog. Aangezien ik met de organisatie waar ik nu zit, alleen nog maar slechte ervaringen heb gehad.


    26 - 02 - '16

    Davies schreef:
    Wiskunde, wees eens lief.


    •*• Lululu •*•

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Dankje, het gaat inderdaad langzaam. Ik denk dat ik hier al met al meer dan vijf jaar al aan vastzit. Ik heb daarentegen ook een niet zo fijne psycholoog die alles heel zwart/wit zegt. Ze vindt dat ik eigenlijk altijd depri ben, ook als ik daar binnen kom lopen, maar dat is bullcrap. Ik heb ook wel eens m'n goeie dagen. Ik zit gewoon flink in de knoop met een hoop dingen en ik heb een psycholoog nodig die deels begrip toont, maar soms ook hard kan zijn en me kan zeggen dat ik niet zo in moet zitten over dingen. Maar goed, misschien ga ik wel naar een andere organisatie voor een psycholoog. Aangezien ik met de organisatie waar ik nu zit, alleen nog maar slechte ervaringen heb gehad.


    Misschien is het dan inderdaad goed als je naar een andere organisatie gaat die je beter kunnen helpen met je depressie. Ik heb sinds groep 3 en nu nog steeds dat ik bij een psycholoog loop. Ik hoor van veel mensen die bij een psycholoog hebben gelopen, dat het geen goede ervaring was. Ik heb zelf erg goede ervaringen met mijn psycholoog. Ik kan je dus adviseren een psycholoog te zoeken/vinden waar je in ieder geval van denkt dat hij of zij jou goed kan helpen, waar je je bij op je gemak voelt en dat dit een persoon is die jou een stabiel herstelproces voor jouw depressie kan bieden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    They follow the pattern of the wind ya' see, 'cause they got no place to be. That's why I'm starting with me.

    Ik ben verslaafd aan Man in the Mirror o-o.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 15:32 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sigh (cat)

    Draculea schreef:
    Sigh (cat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben echt bang. Ik mag en zal niet falen.


    •*• Lululu •*•

    Dan maar alvast chocolademouse voor vanavond maken. :Y)

    Appa schreef:
    They follow the pattern of the wind ya' see, 'cause they got no place to be. That's why I'm starting with me.

    Ik ben verslaafd aan Man in the Mirror o-o.
    Ik hou van die versie van Joyful noise


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,