• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:46 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb echt zo'n zin in. Hopelijk komt de cover schnel binnen *O*


    -

    Ik wil nou eens mijn eigen boeken hebben ;-; en mijn rooster...en college...meeehhhh~


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    HAHAHAHA! Jij bent echt zó dom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Draculea schreef:
    Chips! *O*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nelean schreef:
    Ik wil nou eens mijn eigen boeken hebben ;-; en mijn rooster...en college...meeehhhh~

    Staat op Nestor! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pfft.


    Tijd voor koffie.

    Bijna jaaaaarig. Fuck dit.


    Your make-up is terrible

    Beeeh. Ik wil aardig gevonden worden. Ik wil echt geen herhaling van de middelbare school, dat was echt afschuwelijk. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Awh, you poor girl (K)


    -

    Vind het zo tof dat ik de sleutels van de winkel heb!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Noooo, waarom moet het uiterlijk van mijn favoriete personage veranderd worden?! Zijn uiterlijk was ook juist een van de redenen dat ik hem zo leuk vind... Grrr, stomme Markus Heitz!


    Stenenlikker

    gaat lekker zo ˆˆ 20 pagina's in 2 dagen hmmm heerlijk


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Grey's anatomy seizoen 8 bestellen, hellyeah! :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    No ja, no ja! Want sin en wille is mear as jild yn bosk en iepen fjild, yn bosk en iepen fjild.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wauw, wat een world tour, daarom gaan ze zeker alleen maar naar de USA&UK


    To the stars who listen — and the dreams that are answered