• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:46 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Fauxlivia schreef:
    No ja, no ja! Want sin en wille is mear as jild yn bosk en iepen fjild, yn bosk en iepen fjild.

    Geboren en getogen in Fryslân, en ik weet niet eens precies wat er staat. :W


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    (...)
    Geboren en getogen in Fryslân, en ik weet niet eens precies wat er staat. :W

    Nou ja, nou ja. Want zin (?) en plezier is meer dan geld in het bos en open veld, in het bos en open veld.

    :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Nou ja, nou ja. Want zin (?) en plezier is meer dan geld in het bos en open veld, in het bos en open veld.

    :v


    Hah, bijna goed. Ik dacht 'Want zon en wil...' ;p


    You are beautiful, you are love.

    Er is iets in mijn onderrug geschoten nadat ik mijn neefje op wilde tillen.
    Auwtch (cat)
    Het zit vlak boven mijn staartbeentje waardoor ik nu moeilijk kan wandelen...En ik moet de hond nog uitlaten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Urgh, verheuging en zenuwen zitten constant te strijden om voorrang. Naarmate de dag dichterbij komt, word ik steeds meer zenuwachtig en dat haaaat ik. Waarom kan ik niet eens gewoon iets groots gaan doen zonder dat de zenuwgolven ieder moment van de dag klaar liggen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cuz' everything you do makes you look like a fool.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sydrian schreef:
    Wauw, wat een world tour, daarom gaan ze zeker alleen maar naar de USA&UK


    Mweh, als het over One Direction gaat: er zijn sterke vermoedens en geruchten dat ze binnenkort nieuwe tourdata bekend gaan maken.

    OT: Hell no: die lui hebben het compleet slecht geregeld, maar hell yeah: als ik daar weg ga, hoef ik niet kallere lang fietsen dat ik nog maar een paar minuten over heb om te werken. Kut zooi, ze hebben er echt één grote bende van gemaakt. Kan mij het bommen dat ze hun eigen graf hebben lopen graven voor een deel van de klanten, ik wil hier weg en wellicht gebeurt dat ook. Arri verdechi! (of zo)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Meh, pijnlijk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Filettino schreef:
    (...)

    Mweh, als het over One Direction gaat: er zijn sterke vermoedens en geruchten dat ze binnenkort nieuwe tourdata bekend gaan maken.

    OT: Hell no: die lui hebben het compleet slecht geregeld, maar hell yeah: als ik daar weg ga, hoef ik niet kallere lang fietsen dat ik nog maar een paar minuten over heb om te werken. Kut zooi, ze hebben er echt één grote bende van gemaakt. Kan mij het bommen dat ze hun eigen graf hebben lopen graven voor een deel van de klanten, ik wil hier weg en wellicht gebeurt dat ook. Arri verdechi! (of zo)


    Eh, nee, het gaat zeker niet over hen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wtf? Wat the hell zijn mijn iPod en Itunes aan het doen?
    Ik wil niet dat je zomaar gaat synchroniseren!


    Stenenlikker

    Yay, daar waren de tranen weer. Ik zie nu al tegenop voor iets van school terwijl school nog niet eens begonnen is en het pas eind april zal plaatsvinden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Morgen een dagje vrij. Nog even en ik word verliefd op mijn school. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sydrian schreef:
    (...)

    Eh, nee, het gaat zeker niet over hen xd


    Oh lol, my bad. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn god ik raak echt verslaafd aan RPG's :'l


    Caution first, always.

    Alsjeblieft?


    Birds born in a cage think flying is an illness.