• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Jacconator schreef:
    (...)

    Nouja, na jaren oefenen natuurlijk (; Ik kon er ook niets van, toen ik er mee starten ^^


    Nu wil ik jou beginners tekeningen zien voordat jij zo ging tekenen D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zoals dit (niet mijn tekening)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 22:33 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    Zoals dit (niet mijn tekening)



    Eh ja. Dat is 100 keer beter dan mij tekeningen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Eh ja. Dat is 100 keer beter dan mij tekeningen :'D


    Nou dan ben ik toch nieuwsgierig naar die van jou. Ik kan namelijk ook wat tips geven als je wilt natuurlijk (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Nou dan ben ik toch nieuwsgierig naar die van jou. Ik kan namelijk ook wat tips geven als je wilt natuurlijk (:


    Haha hij is nog lang niet klaar. Ik moet hem nog opvullen enzo xD En als je dat zou willen graag :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Haha hij is nog lang niet klaar. Ik moet hem nog opvullen enzo xD En als je dat zou willen graag :'D


    Heb je geen andere tekeningen op voorraad?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Heb je geen andere tekeningen op voorraad?


    Eentj van Niall maar ide is echt super oud :'D EN eentje van kooekie monster xD Maar die was nog niet af toen xD EEn nog een foto van verveling in LBS xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Eentj van Niall maar ide is echt super oud :'D EN eentje van kooekie monster xD Maar die was nog niet af toen xD EEn nog een foto van verveling in LBS xD


    Laat zien! ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Laat zien! ^^


    Ik ga al ff zoeken. Wajoo i like that song D; xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Soooooo tired .. morgen stage Ö


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Soooooo tired .. morgen stage Ö


    Hahaha :'D Ik heb morgen Wiskunde en Nederlands en dan gelijk door naar een wedstrijd in Noord-Brabant :')
    Ik ben bezig met zoeken maar mijn tumblr is irritant xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gevonden. Bij Niall had ik die dikke streep rond de buitekant later weggehaalt omdat hij wel erg veel overgetrokken leek terwijl dat niet zo was -.-''
    En die wortel. I don't know :'D



    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zie de tweede niet (: en dat valt echt wel mee hoor, ik heb veel slechter gezien! Alleen werk jij niet met schaduwen die een persoon echter maken. Als je daar wat aan werkt gaat het heus beter worden (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    Ik zie de tweede niet (: en dat valt echt wel mee hoor, ik heb veel slechter gezien! Alleen werk jij niet met schaduwen die een persoon echter maken. Als je daar wat aan werkt gaat het heus beter worden (:


    Ik werkte toen niet met schaduwen xS Dit was voordat ik serieus wilde gaan leren tekenen :') Bedankt voor de tip En die wortel was vaag. Hier de link. -Sorry zit op mijn mobiel zxD-
    http://x-daisystyles-x.tumblr.com/image/43846664835


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oke ff dit:

    If you not know what a cheatcode is I found it on a verry populair site. I don't know of you know it. It's named google :'D That's made my day :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial