• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Miuccia schreef:
    Ik ga btw ook zo pitten.
    Heb morgen school en daarna gelijk uit een trainin met Vez
    Owja Syl. Heb ij ook zo een sims 3 acount?


    Ja, heb ik, waarom?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ja, heb ik, waarom?


    Zou ik je mogen toevoegen als vriend? En zou je mij uitleg willen geven want ik snap er geen bal van xD Hoe doe je dingen in je game enzo xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Zou ik je mogen toevoegen als vriend? En zou je mij uitleg willen geven want ik snap er geen bal van xD Hoe doe je dingen in je game enzo xD


    Ik weet niet of dat kan aangezien ik privé sta, maar dan moet ik even kijken hoe ik daar noem, wacht even.
    En ja, ik zal je proberen helpen (:

    Ik ben dus xZonnestraal
    En als je mij zegt wat je precies wil kan ik het proberen uitleggen

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 22:33 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik weet niet of dat kan aangezien ik privé sta, maar dan moet ik even kijken hoe ik daar noem, wacht even.
    En ja, ik zal je proberen helpen (:


    Yeah alvast bedankt aangezien ik er niks van snap XD IK heb eindelijk een acount aangemaakt maar ik begrijp er niks van xD

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 22:35 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Yeah alvast bedankt aangezien ik er niks van snap XD IK heb eindelijk een acount aangemaakt maar ik begrijp er niks van xD


    Er zijn er meerdere met jou naam ;s


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik weet niet of dat kan aangezien ik privé sta, maar dan moet ik even kijken hoe ik daar noem, wacht even.
    En ja, ik zal je proberen helpen (:

    Ik ben dus xZonnestraal
    En als je mij zegt wat je precies wil kan ik het proberen uitleggen


    Oke ik ben dus op die site. En dan in die uitwisseling. Dan heb ik op zoiets geklikt en dn staat er: Toevoegen aan game ofzo. Dus klik ik daar op maar daarna gebeurd er niks ofzo. Of hoor je het anders toe te voegen ofzo?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Oke ik ben dus op die site. En dan in die uitwisseling. Dan heb ik op zoiets geklikt en dn staat er: Toevoegen aan game ofzo. Dus klik ik daar op maar daarna gebeurd er niks ofzo. Of hoor je het anders toe te voegen ofzo?


    Nee, zo hoort het zoals je zegt, maar bij bepaalde dingen staat er met welke games het gemaakt is fzoiets en dan moet je die ook hebben. Ik heb zelf nog niks uit de uitwisseling gedownload ;s

    Maar, misschien moet je is bij je startpagina van Sims kijken voor je gaat spelen waar je dus op play klikt en dan kijken bij je download tabblad, het kan zijn dat je het daar nog moet uitpakken enz.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Er zijn er meerdere met jou naam ;s


    Zoek er eentje met een blonde avatar . En met post van Eleanor Jane :'D Ja ik ben zo orgineel met namen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    (...)

    Nee, zo hoort het zoals je zegt, maar bij bepaalde dingen staat er met welke games het gemaakt is fzoiets en dan moet je die ook hebben. Ik heb zelf nog niks uit de uitwisseling gedownload ;s

    Maar, misschien moet je is bij je startpagina van Sims kijken voor je gaat spelen waar je dus op play klikt en dan kijken bij je download tabblad, het kan zijn dat je het daar nog moet uitpakken enz.


    Oke ik ga kijken zometeen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Zoek er eentje met een blonde avatar . En met post van Eleanor Jane :'D Ja ik ben zo orgineel met namen xD


    Ik vind je echt niet ..


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik vind je echt niet ..


    Hmm. Ik zoek jou wel.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Hmm. Ik zoek jou wel.


    Haha ok xp


    16 - 09 - '17

    Ik slapen, dus is het ok als ik je morgen verder help als je nog wat wil weten?

    Slaaplekker x


    16 - 09 - '17

    Ik moet het kwijt. Die tattoo's zijn echt zo betekenisvol :'D Lol xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Waar zie jij de tattoos?;o


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!