• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Aah xp
    Mijn peter is mijn nonkel Hendrik, haha


    Ik heb een hendrik in de klas O.o
    Af en toe vraag ik me af waarom ze jou die tweede naam hebben aangedaan xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Ik heb een hendrik in de klas O.o
    Af en toe vraag ik me af waarom ze jou die tweede naam hebben aangedaan xD


    Haha, mijn neef noemt ook zo.
    Haha, tja, dat hoort hier nou eenmaal zo dat je als tweede en derde naam de naam van je peter en meter krijgt.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha, mijn neef noemt ook zo.
    Haha, tja, dat hoort hier nou eenmaal zo dat je als tweede en derde naam de naam van je peter en meter krijgt.


    Poor Belgium D:

    Btw een vraagje. Ik wil dolgraag een twitcam kijken alleen hij is om 4 uur s'nachts en zal ik opblijven of een paar uur slapen, Stiekem s'nachts wakker worden en de twitcam kijken? :W


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Poor Belgium D:

    Btw een vraagje. Ik wil dolgraag een twitcam kijken alleen hij is om 4 uur s'nachts en zal ik opblijven of een paar uur slapen, Stiekem s'nachts wakker worden en de twitcam kijken? :W


    Wie doet er om dat uur een twitcam? Tenzij ze van een ander land zijn waar de uren zo verschillen ..
    Ik zou gewoon slapen en je nachtrust nemen en dan eens op youtube zoeken naar de twitcam, die zal je vast wel vinden.


    16 - 09 - '17

    Als jullie geïnteresseerd zijn zal ik even wat nieuws via pb sturen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cenation schreef:
    (...)

    Wie doet er om dat uur een twitcam? Tenzij ze van een ander land zijn waar de uren zo verschillen ..
    Ik zou gewoon slapen en je nachtrust nemen en dan eens op youtube zoeken naar de twitcam, die zal je vast wel vinden.


    Australia xD EIgenlijk om 5 uur is die twitcam maar ik heb een uurtje of half uurtje nodig om er uit te stappen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sure Rani, doe maar.

    En wtf, wie moet je begapen dan? xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Sure Rani, doe maar.

    En wtf, wie moet je begapen dan? xp


    5SOS denk ik (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    5SOS denk ik (:


    Srs? Zijn die daar of wonen die daar? Ik dacht dat ze Brits waren?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Sure Rani, doe maar.

    En wtf, wie moet je begapen dan? xp


    xD Niemand xD Ik sta als ik een wedstrijd heb van paardrijden om 4 uur al op en ik heb de eerste 2 uur uitval dus tja xD
    En ja goedzo Rani :'D My boys :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    (...)

    Srs? Zijn die daar of wonen die daar? Ik dacht dat ze Brits waren?


    Ze zijn lekker australisch lekker puh :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Ze zijn lekker australisch lekker puh :P


    Aaah

    Fy, ik wil een appel eten kan het niet fatsoenlijk door die aft aan de binnenkant van mn lip, mweh


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Aaah

    Fy, ik wil een appel eten kan het niet fatsoenlijk door die aft aan de binnenkant van mn lip, mweh


    Lol xD Wees blij dat je niet zo een draadje in je neus heb. J bijt daar pas echt veel keer in XD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Lol xD Wees blij dat je niet zo een draadje in je neus heb. J bijt daar pas echt veel keer in XD


    Wat?


    16 - 09 - '17

    Ff niet topic aanmaken!

    Praattopic 9
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=155030


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 22:28 ]


    16 - 09 - '17