• ----

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 7:42 ]


    -

    Ik wachte op dit topic al. :W


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oke


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hmmm, die gezichten van Niall en Zayn zijn ook leuk.

    Maar ik vind het van de management echt dom. Hoezo mag hij niet bi zijn? Of verwijderen ze het bewijs dat ie het heeft gezegd. Sterren als Jessie J en Lady Gaga zijn ook bi, om er maar snel twee te noemen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vindhet stom dat het Management zo sraar is Als hij bi is is dat toch juist goed.
    Als je op de manier van hun denk Hij is bi, Jongens die Bi of Homo zijn maken dan ook kans.
    Dus dan krijg je meer Directioners als Jongens en dan heb je meer omzet en geld
    tadaaaa laat hem lekker luid vertellen want zo te zien boeit het hem ook geen flikker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is al best wel oud, en ik wist het al haha..


    'Darling, just hold on'

    Ja ach... persoonlijk heb ik hem nooit echt puur hetro verwacht.
    Toen ik 1D net leerde kennen qua muziek dacht ik dat harry homo was.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ellery schreef:
    Zo, Harry heeft openlijk toegegeven Biseksueel te zijn, maar de management heeft dus alle prove weggehaald, alleen bleef er dus wel een gif over.

    [IMAGE]

    Ik ben eigenlijk best verbaasd, want Harry lijk meer op een vrouwengek dan een mannengek. Als het waar bleek te zijn, zal ik als ik hun was, die management na 2015 maar dumpen. Rond de 20 en nog steeds bepaald iemand elke stap van je leven? Hoe dom is dat wel niet.

    Voor de Larry shippers: Louis is gewoon hetero.

    Lol whut? Ik blijf erbij dat ze allemaal meer op mannen vallen dan andersom :'D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 9:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol, mijn vader vond Louis juist biseksueel.
    Ach, eigenlijk verbaasr het mij niks. Alleen hoop ik voor hem dat-ie niet verliefd wordt oo Niall/Louis/Zayn/Liam...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Suprised? Not really.

    Cosgrove schreef:
    Oke


    Queer zijn is gewoon alles

    Volgens mij is dat ak van heel lang geleden.

    I knew that ! ;p


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Wilward schreef:
    Dat is al best wel oud, en ik wist het al haha..


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik leef onder een steen als het aankomt op 1D en die shit. Alhoewel dat meer komt omdat ik het gewoon niet wil weten / interessant genoeg vind.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 11:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alsof het iets uitmaakt? Fans houden nóg meer van hem door zijn eerlijkheid en haters haten hem nóg meer door zijn eerlijkheid.


    I'll lick the poison from right off your kiss