• ----

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 7:42 ]


    -

    Ellery schreef:
    Als het waar bleek te zijn, zal ik als ik hun was, die management na 2015 maar dumpen. Rond de 20 en nog steeds bepaald iemand elke stap van je leven? Hoe dom is dat wel niet.

    Dan snap je er duidelijk niet veel van. Er gaat enorm veel geld in die jongens en het hele circus er omheen om, en daarom wordt er constant aangegeven wat wel en wat niet naar buiten mag komen en wanneer. Bijna alle celebrities en topsporters hebben dat, daarom is het ook altijd zo'n groot nieuws als ze er dan ondanks hun management toch ooit eens wat uitflappen.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Dan snap je er duidelijk niet veel van. Er gaat enorm veel geld in die jongens en het hele circus er omheen om, en daarom wordt er constant aangegeven wat wel en wat niet naar buiten mag komen en wanneer. Bijna alle celebrities en topsporters hebben dat, daarom is het ook altijd zo'n groot nieuws als ze er dan ondanks hun management toch ooit eens wat uitflappen.

    Ik heb ook vaak het idee dat sommige celebs -niet veel, maar toch- zeggen dat ze biseksueel zijn, en eigenlijk homo zijn, maar bang zijn om fans te verliezen en daarom de waarheid iets verdraaien, zodat ze het toch min of meer kunnen zeggen, zonder er echt 'gevaar' mee te lopen. Maar dat is gewoon iets wat ik denk.


    Chaos is a ladder.

    Bieberen schreef:
    Suprised? Not really.



    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het maakt toch niks uit of hij bi is of niet? En ook bi's hebben voorkeur voor mannen of vrouwen. Ook al leek hij een vrouwengek, misschien is zijn voorkeur een vrouw, maar kan hij ook op mannen vallen, dat hebben wel meer bisexuele mensen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow. Big news. I am shocked. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik luister alleen maar naar fimpjes :] En liplezen helpt ook niet aangezien het gene met Taylor Swift.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nou en. D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Een GIF zegt helemaal niets, hij kan net zo goed iets anders zeggen dan dat. Daarbij is het al een oude GIF, aan hun uiterlijk te zien. Ik geloof iets pas als er een filmpje van is dat hij het toegeeft, voor nu is het voor mij nog niet waar.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."



    sorry, dit moest gewoon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh gosh. Wauw. Dat wilde ik nou net weten. (cat)


    26 - 02 - '16

    jacewayland schreef:
    Een GIF zegt helemaal niets, hij kan net zo goed iets anders zeggen dan dat. Daarbij is het al een oude GIF, aan hun uiterlijk te zien. Ik geloof iets pas als er een filmpje van is dat hij het toegeeft, voor nu is het voor mij nog niet waar.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik wist dat je dit topic zou aanmaken


    16 - 09 - '17

    Ramsassy schreef:
    Ok.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Als er nou een bron bij stond....


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Als er nou een bron bij stond....


    Dan zou ik het een stuk geloofwaardiger vinden. Niet dat ik een probleem ermee heb als er bewijs van komt maar nu heb ik zoiets van, het bewijs is er niet.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 17:22 ]


    Physics is awesome