• ----

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 7:42 ]


    -

    Ik vind het verdacht dat er alleen een gif overblijft. (cat)


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    Ik vind het verdacht dat er alleen een gif overblijft. (cat)


    Dit, en aan Harry en Nialls' haar te zien, gaat dit om een verdomd oude gif.


    To infinity and beyond •

    Imber schreef:
    Ik vind het verdacht dat er alleen een gif overblijft. (cat)


    Ik dacht dat ik de enigste was die dat vond. :)

    Ohh ja aan alle fans met zelfmoordneigingen: Homoseksueel: alleen mannen en Biseksueel: mannen en vrouwen, dus niet getreurd!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ik de enigste was die dat vond. :)

    Ohh ja aan alle fans met zelfmoordneigingen: Homoseksueel: alleen mannen en Biseksueel: mannen en vrouwen, dus niet getreurd!

    Ik vond het al raar dat iedereen het zomaar aannam dat hij biseksueel is omdat er een gif staat waarop staat "I'm bisexual". Ik had er evengoed "I'm transgender' op kunnen plaatsen en dan had iedereen het ook geloofd?


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    (...)
    Ik vond het al raar dat iedereen het zomaar aannam dat hij biseksueel is omdat er een gif staat waarop staat "I'm bisexual". Ik had er evengoed "I'm transgender' op kunnen plaatsen en dan had iedereen het ook geloofd?


    Ach ja, als het wel zo is: so? En als het niet zo is: so?


    Queer zijn is gewoon alles

    Demitria schreef:
    (...)

    Dit, en aan Harry en Nialls' haar te zien, gaat dit om een verdomd oude gif.


    Het is ook een oude gif, ik ben verbaast dat ze er hier op Q nu pas achter komen, ik wist het al langer en het is niet eens zeker dat Harry Bi is..


    'Darling, just hold on'

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ach ja, als het wel zo is: so? En als het niet zo is: so?

    Mij kan het niet schelen dat die gast homo/bi/hetero is. Ik heb gewoon geen zin in Larry fans die van stapel gaan lopen omdat er een gif is waarop staat "I'm bisexual".


    Take me to wonderland

    Dat gaat niet gebeuren dit staat onder de spoiler:
    Voor de Larry shippers: Louis is gewoon hetero

    Alhoewel Larryshippers koppig kunnen zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ok.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dooddoenervo schreef:
    Dat gaat niet gebeuren dit staat onder de spoiler:
    Voor de Larry shippers: Louis is gewoon hetero

    Alhoewel Larryshippers koppig kunnen zijn.

    Denk je serieus dat Larry shippers gaan geloven dat Louis hetero is? "Hij mag het niet zeggen van management..." Ook al staat daar dat Louis hetero is, ze vinden wel een reden om te zeggen dat Larry nu zeker echt is. Louis heeft zelfs een paar maanden terug getwitterd dat Larry bullshit is en toch is Larry echt volgens hen.(cat)


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    (...)
    Denk je serieus dat Larry shippers gaan geloven dat Louis hetero is? "Hij mag het niet zeggen van management..." Ook al staat daar dat Louis hetero is, ze vinden wel een reden om te zeggen dat Larry nu zeker echt is. Louis heeft zelfs een paar maanden terug getwitterd dat Larry bullshit is en toch is Larry echt volgens hen.(cat)


    Dat bedoel ik met ze kunnen koppig zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Harry is biseksueel en Louis niet, of tenminste, van Louis weet ik het niet.
    Maar Harry heeft het al vaker in interviews en dergelijke gezegd.

    Ik heb het idee dat ik de enige ben die het niet verwacht had? Ik had gedacht dat alle jongens hetero waren, op Louis na, ik dacht dat hij homo was... Niet dat het wat uit maakt natuurlijk. (:


    Chaos is a ladder.

    Sexy (wbw)


    Life is hard and then we die

    Good for him.


    Tijd voor koffie.