• ----

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 7:42 ]


    -

    Ellery schreef:
    Die ene foto van Harry "in het middelbare school" was ene lookalike van Harry. En er was daar wel ooit een topic van.


    Ik heb dat topic nooit gezien gezien (cat). Iets aan die foto vond ik al niet kloppen, maarja.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vexy schreef:
    (...)

    Ik heb dat topic nooit gezien gezien (cat). Iets aan die foto vond ik al niet kloppen, maarja.


    Het is ook iets van al zeker een jaar geleden.


    -

    Ellery schreef:
    Die ene foto van Harry "in het middelbare school" was ene lookalike van Harry. En er was daar wel ooit een topic van.

    You call that a look-a-like? Ik kan zelfs zien dat het Harry niet is.


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    (...)
    You call that a look-a-like? Ik kan zelfs zien dat het Harry niet is.
    Dit dus.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Imber schreef:
    (...)
    You call that a look-a-like? Ik kan zelfs zien dat het Harry niet is.


    Nouu.. ik vind hem anders wel knap :Y)


    -

    Oké.... laatst las ik dat hij in een interview had gezegd dat hij geen bi is.
    Maar goed.. wat maakt het uit? Laat die jongen gewoon zichzelf zijn.


    There is nothing more badass than being yourself

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 1:17 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:



    Die zag ik gisteren ook ja, oh god. Al die mensen uit dat programma deden een snelle kus op de lippen, en hij ging er gewoon voor en leek het absoluut niet erg te vinden :'D


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Die zag ik gisteren ook ja, oh god. Al die mensen uit dat programma deden een snelle kus op de lippen, en hij ging er gewoon voor en leek het absoluut niet erg te vinden :'D

    Klopt. Ik heb me doodgelachen. Ook toen Niall dat plakplaatje op zijn reet kreeg. ;')


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pennybags schreef:
    (...)

    Die zag ik gisteren ook ja, oh god. Al die mensen uit dat programma deden een snelle kus op de lippen, en hij ging er gewoon voor en leek het absoluut niet erg te vinden :'D

    Ik moet hem meegeven, op dat gebied heb ik wel respect voor hem.


    Take me to wonderland

    Ik ben niet verbaasd dat Harry biseksueel is. Nu moet alleen Louis nog even toegeven dat hij homo is en dan kunnen ze samen gelukkig zijn in het openbaar. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Cosgrove schreef:
    Oke


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Styles schreef:
    (...)
    Klopt. Ik heb me doodgelachen. Ook toen Niall dat plakplaatje op zijn reet kreeg. ;')


    Precies, haha. Hilarisch :')


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Styles schreef:


    Tears streamin' down my face, JesUS CHRIST.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha die gif had ik een hele tijd terug al gezien en opzich had ik het wel verwacht zeker na al die tv shows dat Harry met een gozer kust..
    Boeiend het is zijn leven moet ie lekker zelf weten en ik hoop nog steeds dat Larry een keertje echt gaat zijn! (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO