• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Note: de laatste tijd is het zoveel haat en nijd in dit topic en dan doel ik met name op het vorige topic waarin de topicmaker niet erg vriendelijk werd aangesproken op zijn beginpost. Het doet er niet toe wát er precies in de beginpost staan, het principe van het topic blijft hetzelfde, namelijk je hart luchten. Dat verandert niet als de tekst dan wel/niet cursief is, of er een leuke GIF in de beginpost staat. Sommige mensen leiden blijkbaar aan grootheidswaanzin en hangen de generaal uit en menen dat dit topic hen toebehoort. Laat iedereen in zijn waarde en loosen up. Vandaar mijn beginpost van gisteren. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2013 - 21:49 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb het gevoel dat ik echt alles fout doe in jouw ogen, and that feeling sucks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    *luistert MNM*
    Ik; Wha, dat is een keimooi liedje! O, god. Dat is Bastille. Ik ben voor eeeuwig fan. xd


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wil dit wat zeggen, of zo?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Jeej nieuwe Username (: Ben er blij mee ookal zat ik echt te twijfelen of ik hem wel moest nemen. Nou ja nu dat even in tig andere topics eventjes melden. Daar gaat mijn ochtend

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 12:01 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zou er zoiets bestaan als PLL-kaftpapier?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Loian schreef:
    Zou er zoiets bestaan als PLL-kaftpapier?


    Hmm vast wel :'D En anders gewoon zelf maken:'D Anders had ik nu geen Chanel,Prada,Louis Vuitton en andere soorten merken shit kaftpapier :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    En dat was de laatste film. Welke marathon kan ik nog meer houden .__.
    PotC, LotR en HP al gehad. Awyes.

    Draculea schreef:
    En dat was de laatste film. Welke marathon kan ik nog meer houden .__.
    PotC, LotR en HP al gehad. Awyes.


    Johnny Depp Marathon. 8D
    Haha, of Star Wars, alle Star Trek films. Twilight! (cat)


    Your make-up is terrible

    Oh man, wat zal ik allemaal gaan doen C:


    Caution first, always.

    Draculea schreef:
    En dat was de laatste film. Welke marathon kan ik nog meer houden .__.
    PotC, LotR en HP al gehad. Awyes.


    Miyazaki!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb 24 uur op hakken gelopen en helemaal geen blaren 8D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb officieel geen stem meer, en dat terwijl ik van 4 tot 22.00 uur bardienst draaien moet zo. =.='


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo maar eens mijn laptop opstarten om TVD te kijken (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil slapen.


    they come, they go

    Hell Yeah.

    De Quad is verzopen :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"