• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Note: de laatste tijd is het zoveel haat en nijd in dit topic en dan doel ik met name op het vorige topic waarin de topicmaker niet erg vriendelijk werd aangesproken op zijn beginpost. Het doet er niet toe wát er precies in de beginpost staan, het principe van het topic blijft hetzelfde, namelijk je hart luchten. Dat verandert niet als de tekst dan wel/niet cursief is, of er een leuke GIF in de beginpost staat. Sommige mensen leiden blijkbaar aan grootheidswaanzin en hangen de generaal uit en menen dat dit topic hen toebehoort. Laat iedereen in zijn waarde en loosen up. Vandaar mijn beginpost van gisteren. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2013 - 21:49 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dilemmaaaaaaaa. Cummings of een andere..


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    urgh fml. echt het was niet de bedoeling dat hij nog ging smsen urghhhh.


    effort never betrays you

    Omfg mijn haar wordt bruin, ik ben zo nerveus om hoe het staat :'D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 14:16 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Serieus. Ik weet niet of je het weet maar School,slapen en mijn sociaale leven gaan voor Q bitch -.-'' Dat jij geen leven hebt kan ik ook niets aan doen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 14:18 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik lach me dood om je, en niet op een goede manier :')


    Caution first, always.

    Gaat lekker, ik krijg vandaag de brief dat ik op 28 augustus om mijn boeken kan. 0-1 voor de post.-.-


    Queer zijn is gewoon alles

    YES! De sims 3 is binnen :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik kan maar niet de perfecte foto vinden :c

    En weer doe ik blijkbaar iets fout.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tired of your bullshit :'D


    The universal language of art.

    Echt hoor ik ben echt klaar met jou. Je bent dood irritant. Dat ik een leven heb kan ik ook niks aan doen. Als ik ze dat ik school belangrijker vind zeg je dat het oke is maar daarna ga je tegen me zeiken en tegen iedereen zeggen dat ik alles fout doe. Je kan niet verwachten van iemand die 19 uur per week bezig is met haar sporten en net genezen is van kanker dat ze 24 per week op Quizlet zit.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben iets van zes uur bezig geweest, maar nu is mijn huis- en leerwerk voor volgende week allemaal al gedaan. Myk, wees trots op jezelf. Twee jaar geleden had je die discipline en concentratie nog niet gehad. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik hoop dat je snel kan rennen...
    Want als ik je ooit tegenkom, ga je er niet goed van zijn.
    Hoe haal je het zelfs in je hoofd om zoiets te doen?
    Omhoog gevallen stuk pretentie. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finally :3

    Naerys schreef:
    Ik hoop dat je snel kan rennen...
    Want als ik je ooit tegenkom, ga je er niet goed van zijn.
    Hoe haal je het zelfs in je hoofd om zoiets te doen?
    Omhoog gevallen stuk pretentie. (cat)

    Hahaha. Dat klonk echt grappig als scheldzin :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.