• Mijn moeder is voor de tweede keer getrouwd met mijn stiefvader.
    Nou maandag kwam mijn stiefvader langs, hij moest iets doen voor me.. Toen begon ie, ik moet je iets vertellen.
    Ik hou niet meer van je moeder, ik ga bij der weg. Ik zo nee je maakt een geintje.
    Maar het was echt zo, ik huilen natuurlijk.. Nou hier komt het, ik kan erg goed met mijn stiefvader vinden heb ook echt een hechte band met hem, hij is gewoon mijn tweede vader, hij doet ook erg veel voor me dan mijn eigen vader.
    Ik vind het erg rot voor mijn moeder, ze heeft het niet aan zien komen, maar ik had echt z'n gevoel dat het niet goed ging tussen hen, maar mijn moeder ontkende het altijd, ze wist natuurlijk wel dat er ergens niet goed was met hun relatie.
    Dus zaterdag was ik op verjaardag van mijn neefje, en daar was mijn moeder ook bij, ze is weer begonnen met roken en dat vond ik gewoon erg vreemd.
    maar ik vond het ook zo vreemd dat mijn stiefvader er niet bij was. Ik stuurde nog een whatsapp naar hem kom je nog? Hij stuurde dat ie weer eens erg last had van zijn nek. (Hij heeft een nekhernia)
    Dus ik vroeg op de verjaardag aan mijn moeder, gaat het wel goed jullie? Ze zei weer ja hoor gaat harstikke goed, nou mijn stiefvader had vrijdag erop tegen der gezegt dat hij niet meer verliefd was op der en dat zijn gevoel weg was.
    Ik had het gewoon aangevoeld. Maar toch ik vind het rot, ik hou van hun beide... Ik had dit niet nog een keer willen mee maken.
    Maar ja, het zei zo. Ik moest het even kwijt. Hopelijk snappen jullie wat er allemaal staat, ik huil de hele week al zo wat, en dit schrijf ik ook op met tranen in mijn ogen.

    Wie heeft z'n scheiding voor de 2 x meegemaakt?

    en sorry moest het eventjes kwijt.

    Update.

    Mijn moeder en stiefvader gaan toch niet scheiden...
    Mijn stiefvader ging naar zijn nicht in Friesland voor een paar dagen, hij deed daar klusjes, en daar besefte hij toch dat ie van mijn moeder hield en haar miste. Dus ze gaan nu aan hun relatie werken :)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 17:39 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Aw, wat rot. Het lijkt me heel vervelend om één keer een scheiding mee te moeten maken, laat staan twee keer. (no_chears) Sterkte.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 22:18 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Awh meid (K)
    Ik vind het heel rot voor je dat je het hele gedoe voor een tweede mee moet gaan maken. Mijn ouders zijn al voor mijn geboorte uit elkaar gegaan en het enige stukje vaderfiguur in mijn leven was mijn oom. Dus ik zal het niet weten hoe het is om een vader te hebben. Maar ik snap wel dat het gewoonweg kut is. (H)


    -

    Wat naar zeg, heel veel sterkte!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Awh, da's wel kut ja... Blijf je hem nog wel zien dan? Lijkt me vreselijk als dat niet meer zou kunnen. ;o
    Mijn ouders hun scheiding deed me vrij weinig en het was m'n moeder die niks meer voor hem voelde. Mijn vader aan de andere kant, is mentaal al niet zo helemaal in orde, ondanks hij het altijd zal ontkennen en hij heeft het in de afgelopen jaren... Niet zo goed aangepakt, wat ik hem wel kwalijk neem.
    Maarja, m'n moeder zou niet voor de tweede keer gaan trouwen dus echt scheiden maak ik sowieso niet voor een tweede keer mee.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Wat erg! Je kan je wel bij mij luchten, stuur maar een PB! [:

    Mijn vader is er een maand nadat ik in Nederland kwam er vandoor gegaan met zijn vriendin terug naar Amerika.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Requille schreef:
    Awh, da's wel kut ja... Blijf je hem nog wel zien dan? Lijkt me vreselijk als dat niet meer zou kunnen. ;o
    Mijn ouders hun scheiding deed me vrij weinig en het was m'n moeder die niks meer voor hem voelde. Mijn vader aan de andere kant, is mentaal al niet zo helemaal in orde, ondanks hij het altijd zal ontkennen en hij heeft het in de afgelopen jaren... Niet zo goed aangepakt, wat ik hem wel kwalijk neem.
    Maarja, m'n moeder zou niet voor de tweede keer gaan trouwen dus echt scheiden maak ik sowieso niet voor een tweede keer mee.


    Ja, zal hem wel blijven zien. maar toch zal het raar aanvoelen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wat vervelend :C
    Ook al kan ik me hier niet echt in verplaatsen, het lijkt me echt vervelend.. Heel veel sterkte meid. Als 't even niet gaat of als je je rot voelt, mag je me altijd een priveberichtje sturen (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb een scheiding meegemaakt, maar niet voor de 2e x. Heel erg rot voor jou en je moeder en stiefvader. Heel veel sterkte!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat rot voor jullie allemaal :(
    Maar als het gevoel weg is kan hij er ook niet veel aan doen natuurlijk. Het blijft wel heel erg vervelend. Heel veel sterkte de komende tijd meis. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dank jullie wel, voor jullie lieve berichtjes(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wat rot voor je :(
    Ik heb gelukkig nog nooit een scheiding meegemaakt.
    Heel veel sterkte (flower)

    ik kan me voorstellen dat dit natuurlijk super vervelend is. miss kan je meer leuke dingen gaan doen met vriendinnen om je gedachten ff op iets anders te concentreren

    suc6! ;)

    Kompas schreef:
    Wat naar zeg, heel veel sterkte!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kompas schreef:
    Wat naar zeg, heel veel sterkte!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Jeetje, wat naar voor je.. Ik heb 't nog nooit mee gemaakt. Heel veel sterkte!