• Heuj,
    Mijn haar is breekbaar en dun en daarom mag ik van mijn moeder geen elastiekjes of een klip of zo indoen, dus mijn haar hangt altijd een beetje saai los.
    Dit begint me eigenlijk nogal te irriteren want het is constant hetzelfde, maar ik wil ook mn haar niet weer kapot maken.
    Weet iemand iets zonder elastiek wat er toch net wat leuker uitziet? Knippen wil ik ook niet. Waarschijnlijk is dit onmogelijk -.-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Klein vlechtje? Heb je wel een klein schuifspeldje nodig :a Of doe een klem in? Dan heb je het ook omhoog zonder het allemaal te beschadigen, klem is net wat 'veiliger'.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Met van die hele dikke elastieken beschadig je je haar ook niet zo erg.


    Your make-up is terrible

    Je kan het misschien aan de kapper vragen?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Hatsumomo schreef:
    Met van die hele dikke elastieken beschadig je je haar ook niet zo erg.


    (S)Crunchies! Hahaha, die zijn zo ouderwets of echt voor jonge kindertjes :p Ik zie er wel eens volwassenen meelopen, met van die felgekleurde, grote dingen in hun haar. Is echt geen gezicht vind ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha precies! De kapster hier is het met mijn moeder eens. Ik zal eens vragen of ik zo'n klip mag gebruiken. Ideëen nog altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 15:35 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    (S)Crunchies! Hahaha, die zijn zo ouderwets of echt voor jonge kindertjes :p Ik zie er wel eens volwassenen meelopen, met van die felgekleurde, grote dingen in hun haar. Is echt geen gezicht vind ik.


    Ik dacht dat je die ook wel in het zwart had.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    (S)Crunchies! Hahaha, die zijn zo ouderwets of echt voor jonge kindertjes :p Ik zie er wel eens volwassenen meelopen, met van die felgekleurde, grote dingen in hun haar. Is echt geen gezicht vind ik.


    Hahahaha, nee niet die dingen. Ik gebruik deze maar dan gewoon in het zwart en ze zijn nog wat dikker.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 15:34 ]


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Hahahaha, nee niet die dingen. Ik gebruik deze maar dan gewoon in het zwart en ze zijn nog wat dikker.


    Ooowh, haha, die zijn inderdaad wel veel beter, als je ze maar wel in het zwart of donkerbruin neemt :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zulke zijn wel leuk en beschadigen je haar ook niet zo. (Whoot, zomaar leuke scrunchies gevonden)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kan je niet iets doen waardoor je gezonder/minder breekbaar haar krijgt? Al kan zoiets dan natuurlijk wel even duren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zou 'ns bij de kamer advies vragen over je haar. Zijn er spoelingen en/of shampoo's die je haar sterker maken, voeden, dikker maken, voller laten lijken e.d. Vraag ook na of je haar inderdaad zo breekbaar is als je moeder zegt; misschien kan je best af en toe een elastiekje, speldje, knipje e.d. in je haar doen. Vraag ook wat je allemaal met je haar kan doen wat je haar niet zo snel laat breken, wat net anders is en ook leuk staat. Succes!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Is het niet handiger om iets tegen droog en breekbaar haar te doen in plaats van manieren om het te dragen..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dank jullie wel! Ben al wel eerder naar de kapper geweest, en gebruik speciale shampoos maar weet niet of die echt werken (andrélon). Zal nog eens langsgaan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    Dank jullie wel! Ben al wel eerder naar de kapper geweest, en gebruik speciale shampoos maar weet niet of die echt werken (andrélon). Zal nog eens langsgaan.


    Ik kan wel een paar dingen aanrader maar die zijn wel duurder dan een shampootje van 4 euro :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik kan wel een paar dingen aanrader maar die zijn wel duurder dan een shampootje van 4 euro :Y)


    You go girl. Maakt me niet zoveel uit. Ik spaar liever voor iets goeds dan dat ik hetzelfde geld verspreid uitgeef aan 30 verschillende slechte producten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel