• Heuj,
    Mijn haar is breekbaar en dun en daarom mag ik van mijn moeder geen elastiekjes of een klip of zo indoen, dus mijn haar hangt altijd een beetje saai los.
    Dit begint me eigenlijk nogal te irriteren want het is constant hetzelfde, maar ik wil ook mn haar niet weer kapot maken.
    Weet iemand iets zonder elastiek wat er toch net wat leuker uitziet? Knippen wil ik ook niet. Waarschijnlijk is dit onmogelijk -.-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Miuccia schreef:
    (...)

    Ik ga nu het echt ff zeggen maar Andrelon beschadigd je haar en hoofdhuid heel erg. Er zitten stoffen in die je haar verzwakken en kapot maken. Zelf zit ik nu aan Guhl en S factor. Beide zijn goed voor je haar en als je voor Guhl gaat moet je kijken voor eentje met bier extract. Deze verstevigd de haar wortels en hoeveel keer was je jou haar eigenlijk? Want 2/3 keer per week is al veel voor je haar.

    Heb je daar bewijzen van? Want eerlijk, ik was mijn haar iedere dag mèt Andrelon en volgens mijn kapsters heb ik mooi gezond haar.

    OT: Ik heb ook mijn haar altijd loshangen, maar ik haat mijn gezicht als ik het in een staart moet doen :') Maar ik weet niet hoelang jouw haar is, want hoe langer hoe meer je er mee kan doen :3

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 9:14 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    als er niet zo'n ijzeren stukje in je elastiekje zit, beschadigd het je haar niet volgensmij hoor....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Heb je daar bewijzen van? Want eerlijk, ik was mijn haar iedere dag mèt Andrelon en volgens mijn kapsters heb ik mooi gezond haar.

    OT: Ik heb ook mijn haar altijd loshangen, maar ik haat mijn gezicht als ik het in een staart moet doen :') Maar ik weet niet hoelang jouw haar is, want hoe langer hoe meer je er mee kan doen :3


    Volgens mij is het ook onzin, voor die prijs is het echt een geweldig merk. Het is de enige conditioner die mijn haar ook echt zacht lijkt te maken zonder dat ik de halve fles in mijn haar hoef te spuiten.


    Your make-up is terrible

    Hmm. Mijn haar was dat ook ooit, maar dat kwam deels omdat ik 't toen had ontkleurt en direct geverfd had, maar sinds dien doe ik elke week een haarmasker in mijn haar en gebruik oliën om het mooi te houden en nu heb ik eigenlijk weer vol en dikker haar. Het ligt ook maar net aan de manier waarop je je haren behandelt.


    To infinity and beyond •

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Heb je daar bewijzen van? Want eerlijk, ik was mijn haar iedere dag mèt Andrelon en volgens mijn kapsters heb ik mooi gezond haar.

    OT: Ik heb ook mijn haar altijd loshangen, maar ik haat mijn gezicht als ik het in een staart moet doen :') Maar ik weet niet hoelang jouw haar is, want hoe langer hoe meer je er mee kan doen :3


    Ik heb er meerdere dingen over gelezen en voor dat ik ziek werd had ik lang haar maar nu nog maar stekkeltjes (':

    Ik zal eventjes die artikelen dan opzoeken voor jullie. Maar ik zelf weet dat het slecht is voor je haar. En als je elke dag je haar wast verpruts je eigenlijk ook je haar weet je? Zo maakt hij sneller vetstoffen aan en door de sileconen die in Andrelon zitten ook :'D.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Ik heb er meerdere dingen over gelezen en voor dat ik ziek werd had ik lang haar maar nu nog maar stekkeltjes (':

    Ik zal eventjes die artikelen dan opzoeken voor jullie. Maar ik zelf weet dat het slecht is voor je haar. En als je elke dag je haar wast verpruts je eigenlijk ook je haar weet je? Zo maakt hij sneller vetstoffen aan en door de sileconen die in Andrelon zitten ook :'D.


    Het ligt ook maar net aan jouw haartype hoor en of je hoofdhuid gevoel is voor bepaalde stoffen. Mij werd andrelon juist aangeraden.


    To infinity and beyond •

    Syoss is trouwens ook heel goed. Tenminste, wel bij mijn haar. Mijn haar wordt er altijd heerlijk zacht van en de kappers zeggen altijd dat ik heel gezond haar heb (;


    26 - 02 - '16

    Ik heb altijd elastiekjes zonder dat metalen ding !
    En ik draag m'n haar vaak heel lang achter elkaar in een staart , en het ziet er redelijk goed uit !
    Ik gebruik Andrelon , en bij mij werkt het prima , voor zover ik weet. En het anti-frizz masker van Aussi , één keer per week ! * die geur ! Ohhh *


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik kreeg bij de kapper de tip om het masker voordat je ging slapen gewoon in te doen en dan 's morgens uit te spoelen. Of gewoon een paar uur voordat je gaat douchen.

    Hoe doe je dat eigenlijk? Op droog haar insmeren (voordat je gaat shampoo-en) of gewoon alleen je kop natmaken, shampoo-en en daarna dat masker erin doen?

    Wat ik tot dusver deed onder de douche was shampoo - uitspoelen - conditioner - douchegel (zodat de conditioner een paar minuten kan inwerken terwijl ik mezelf aan het insmeren/afspoelen ben) - conditioner uitspoelen - done!
    Maar heb het idee dat ik de conditioner wat langer in moet laten zitten..

    ON: Wat ik altijd doe is een knot (eigenlijk letterlijk een knoop) maken van m'n haar omdat ik vaak geen elastiekjes op zak heb. Yes, laziness and carelessness to the max. Maar dit kan alleen met vrij stug haar. Met heel zacht en glad haar glijdt die knoop er zo uit. Anyway, ik pak m'n haar, draai het een paar keer en maak er gewoon letterlijk een knoop in op m'n hoofd, wat blijft zitten. En, elastieken zonder metaal zoals al mensen hebben gezegd. They are win!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 15:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Hoe doe je dat eigenlijk? Op droog haar insmeren (voordat je gaat shampoo-en) of gewoon alleen je kop natmaken, shampoo-en en daarna dat masker erin doen?

    Wat ik tot dusver deed onder de douche was shampoo - uitspoelen - conditioner - douchegel (zodat de conditioner een paar minuten kan inwerken terwijl ik mezelf aan het insmeren/afspoelen ben) - conditioner uitspoelen - done!
    Maar heb het idee dat ik de conditioner wat langer in moet laten zitten..


    Zo doe ik het ook altijd. Maar ik doe altijd een haarmasker in, gewoon in droog haar in de punten, een paar uur voordat ik ga douchen of voordat ik ga slapen. Conditioner kan je eigenlijk ook wel een beetje gebruiken als haarmasker en langer laten zitten dan normaal voordat je het uitspoelt, maar dat vind ik vervelend omdat je dan eerst je haar nat moet maken, dat spul erin moet doen en laten zitten.


    Your make-up is terrible

    Meliuscule schreef:
    Ik heb altijd elastiekjes zonder dat metalen ding !
    En ik draag m'n haar vaak heel lang achter elkaar in een staart , en het ziet er redelijk goed uit !
    Ik gebruik Andrelon , en bij mij werkt het prima , voor zover ik weet. En het anti-frizz masker van Aussi , één keer per week ! * die geur ! Ohhh *



    Aussie is goed!! Wel duur helaas :(


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vraag aan de kapper eens wat raad om je haar dikker te maken


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hey!
    Ik herken je probleem absoluut niet, want mijn haar is juist zo dik dat het juist niet los kan.. Maar ik heb wel een paar tips. Ik heb nog niet alle reacties gelezen dus het kan zijn dat een aantal dingen al gezegd zijn.
    -Als je al elastiekjes gebruikt, doe het dan zonder metalen dingetje, die beschadigen je haar het meest.
    -Als je je haar in een vlecht doet, beschadigt het sws minder snel (echt waar!)
    -Je kunt een hele losse messy knot proberen
    -Probeer conditioner met siliconen, dit vormt als het ware een minilaagje om je haar heen
    -Sommige haarbanden staan echt heel leuk hoor!
    -Pak 1 van je voorste haarplukjes, draai 'm een beetje en zet 'm met een klein knipje vast boven je oor
    -Verder kun je altijd je kapper om advies vragen, ook voor bijvoorbeeld haarmaskers en serums!

    Hopelijk heb je hier wat aan,

    xoxo Iris


    Music is life :)

    Alleen de onderkant vlechten? Dat vind ik ook altijd heel leuk uitzien en de punten knip je toch weg uiteindelijk.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ramsassy schreef:
    Vraag aan de kapper eens wat raad om je haar dikker te maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.