• Heuj,
    Mijn haar is breekbaar en dun en daarom mag ik van mijn moeder geen elastiekjes of een klip of zo indoen, dus mijn haar hangt altijd een beetje saai los.
    Dit begint me eigenlijk nogal te irriteren want het is constant hetzelfde, maar ik wil ook mn haar niet weer kapot maken.
    Weet iemand iets zonder elastiek wat er toch net wat leuker uitziet? Knippen wil ik ook niet. Waarschijnlijk is dit onmogelijk -.-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    You go girl. Maakt me niet zoveel uit. Ik spaar liever voor iets goeds dan dat ik hetzelfde geld verspreid uitgeef aan 30 verschillende slechte producten.


    Andrélon is op zich niet echt een slecht merk hoor. Er zijn alleen betere dingen te vinden. Het is nog altijd beter dan de meeste huismerken.


    Your make-up is terrible

    Sinistra schreef:
    (...)

    You go girl. Maakt me niet zoveel uit. Ik spaar liever voor iets goeds dan dat ik hetzelfde geld verspreid uitgeef aan 30 verschillende slechte producten.


    Herbal Essences is een fijn en lekker merk :a En een tip die goed werkt voor mij.
    Als je gaat douchen, doe een maskertje of conditioner in, ga uit de douche en laat het product zitten. Spoel het na een paar uur uit et voila.
    (Je haar kan niet overbevoed raken)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Herbal Essences is een fijn en lekker merk :a En een tip die goed werkt voor mij.
    Als je gaat douchen, doe een maskertje of conditioner in, ga uit de douche en laat het product zitten. Spoel het na een paar uur uit et voila.
    (Je haar kan niet overbevoed raken)


    Ik kreeg bij de kapper de tip om het masker voordat je ging slapen gewoon in te doen en dan 's morgens uit te spoelen. Of gewoon een paar uur voordat je gaat douchen.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik kreeg bij de kapper de tip om het masker voordat je ging slapen gewoon in te doen en dan 's morgens uit te spoelen. Of gewoon een paar uur voordat je gaat douchen.


    Ja die kreeg ik ook, maar 's nachts lijkt me dat niet zo prettig liggen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja die kreeg ik ook, maar 's nachts lijkt me dat niet zo prettig liggen :p


    Hahaha, moet je zo'n douchemuts over je hoofd doen. (krul)
    Ik doe ook altijd enkel mijn puntjes met dat spul, omdat mijn haar redelijk gezond is.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Hahaha, moet je zo'n douchemuts over je hoofd doen. (krul)
    Ik doe ook altijd enkel mijn puntjes met dat spul, omdat mijn haar redelijk gezond is.


    Ik heb allemaal springerige haartjes, maar dat is allemaal nieuw haar, maar hierdoor ziet het er wel ongezond uit :l En de punten zijn altijd superdroog en mijn kruin super snel vet (en goed zichtbaar vet, bah).. EN ik heb heel fijn haar, maar ook dus veel en dik, maar dat zie je dan weer niet omdat het zo fijn is en daardoor klit het snel.

    Kortom: Erg vervelend haar :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sinistra schreef:
    Dank jullie wel! Ben al wel eerder naar de kapper geweest, en gebruik speciale shampoos maar weet niet of die echt werken (andrélon). Zal nog eens langsgaan.


    Ik ga nu het echt ff zeggen maar Andrelon beschadigd je haar en hoofdhuid heel erg. Er zitten stoffen in die je haar verzwakken en kapot maken. Zelf zit ik nu aan Guhl en S factor. Beide zijn goed voor je haar en als je voor Guhl gaat moet je kijken voor eentje met bier extract. Deze verstevigd de haar wortels en hoeveel keer was je jou haar eigenlijk? Want 2/3 keer per week is al veel voor je haar.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik heb allemaal springerige haartjes, maar dat is allemaal nieuw haar, maar hierdoor ziet het er wel ongezond uit :l En de punten zijn altijd superdroog en mijn kruin super snel vet (en goed zichtbaar vet, bah).. EN ik heb heel fijn haar, maar ook dus veel en dik, maar dat zie je dan weer niet omdat het zo fijn is en daardoor klit het snel.

    Kortom: Erg vervelend haar :')


    Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als jou haha. Ik word er soms helemaal gek van. Omdat het altijd zo klit heb ik het redelijk kort laten knippen, maar nu heeft het de neiging om te gaan krullen en klit het gewoon weer bij elkaar. Maar omdat het zo dik is, valt er ook veel uit en ik heb heel licht haar en dat zie je overal! Ik word altijd helemaal gek.


    Your make-up is terrible

    Vroeger had ik daar ook last van. Mijn haar is nu nog steeds dun, maar het lijkt toch iets minder breekbaar te zijn. Misschien dat het bij jou met de tijd ook minder wordt? Mijn kapper heeft me toen de tijd geadviseerd om ipv deze elastiekjes met een ijzertje (want mij werd verteld dat dit hetgeen is dat het haar afbreekt);


    Deze tegebruiken;

    =/$(KGrHqF,!qsFGhQbe(vrBRsNf)EOLQ~~60_82.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />


    Nu vind ik deze persoonlijk heel lelijk, dus gebruik ik deze;


    Er zit geen ijzertje op (wel een klein verhard stukje, maar dat is heel smal). Mijn kapper gaf me laatst nog de tip om het stiekje gewoon wat losser te doen. Je haar kan dan wat naar beneden zakken, maar als je het goed doet, kan dat juist heel erg leuk staan.

    Verder kan ik je er niet echt mee helpen, omdat voor mij het probleem hiermee is opgelost. Ik hoop dat je hier iets aan hebt of aan een van de bovenstaande opties (: Die van de conditioners lijkt me ook een goed idee! Alleen zou ik er persoonlijk niet mee gaan slapen... Je kussen zou er heel vies van worden denk ik.


    Hamartia

    Je kunt ook elastiekjes zonder metaaltje nemen. Ik gebruik die altijd omdat mijn haar anders te veel wordt beschadigd.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik gebruik sowieso NOOIT die ijzer dingen, vreselijk. Gohl heb ik ook wel gehad toen ik klein was, ga wel eens kijken. En kan je ook gewoon 'normale' conditioner in je haar laten zitten voor een tijdje? Zat al wel een tijdje te denken aan die maskers, wat is de beste?
    Thanks, jullie geven echt super goede adviezen :3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    Ik gebruik sowieso NOOIT die ijzer dingen, vreselijk. Gohl heb ik ook wel gehad toen ik klein was, ga wel eens kijken. En kan je ook gewoon 'normale' conditioner in je haar laten zitten voor een tijdje? Zat al wel een tijdje te denken aan die maskers, wat is de beste?
    Thanks, jullie geven echt super goede adviezen :3


    Zoals ik al zei: Herbal Essences, te koop bij de kruidvat, niet duur en pittig goed (: En ja die kan je er langer in laten zitten, ik deed het vandaag met Hello Hydration en merkte al meteen verschil! (Hello Hydration is de blauwe)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okay thanks ga maandag gelijk kijken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wat je kunt doen om sterker, mooier en voller haar te krijgen is er bier in smeren. Klinkt heel raar maar het werkt echt. Wat ik je wel aanraad is het alleen s'nachts in je haar te doen en s'ochtends weer uitwassen want anders ruik je de hele dag naar bier.
    Wat ook helpt is brandnetelthee, gewoon haar wassen en daarna een glasje lauwe brandnetelthee eroverheen en je haar goeit sneller en ziet er gezonder uit.
    Met die twee dingen kun je binnen de korste keren wel weer eens wat leuks doen met je haren.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Wat je kunt doen om sterker, mooier en voller haar te krijgen is er bier in smeren. Klinkt heel raar maar het werkt echt. Wat ik je wel aanraad is het alleen s'nachts in je haar te doen en s'ochtends weer uitwassen want anders ruik je de hele dag naar bier.
    Wat ook helpt is brandnetelthee, gewoon haar wassen en daarna een glasje lauwe brandnetelthee eroverheen en je haar goeit sneller en ziet er gezonder uit.
    Met die twee dingen kun je binnen de korste keren wel weer eens wat leuks doen met je haren.


    Hey, dat laatste ga ik ook eens proberen. Ik zou wel willen dat m'n haar iets sneller zou groeien (;


    26 - 02 - '16