• Hi!

    Ik vroeg me af wie van jullie er allemaal een bijbaantje heeft, wat jullie doen en of jullie het leuk vinden

    Ik werk op de markt elke zaterdag en 9 van de 10 keer vind ik het super leuk en het is altijd wel gezellig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ailurophilia schreef:
    Omg ik kreeg net een mail dat ik op sollicitatie mag D:


    Beetje enthousiast glimlachen does the trick (: Gewoon zelfverzekerd binnenkomen en dan komt het goed :p
    Bij mij viel het echt reuze mee, haha, niet te veel van voorstellen. Succes iig!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cozart schreef:
    Ik ben nog te jong. ;D


    I'm a girl in the world

    klinkt leuk ^^
    ik ben nog op zoek naar een echt baantje, tot nu toe maak ik.. schoon..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Beetje enthousiast glimlachen does the trick (: Gewoon zelfverzekerd binnenkomen en dan komt het goed :p
    Bij mij viel het echt reuze mee, haha, niet te veel van voorstellen. Succes iig!


    Dankje, ik probeer sowieso veel te lachen en zelfverzekerd over te komen (:


    26 - 02 - '16

    Ik werk op zaterdag en soms doordeweeks in een bakkerswinkel. En het is leuk, afwisselend werk met leuke collega's, dus ik ben er erg blij mee!


    As travars

    Ik besef me opeens dat ik dit al bijna een jaar doe
    Dat gaat echt snel
    ik denk dat het niet zozeer belangrijk is wat voor werk je doet, als je maar een leuke baas en collega's hebt
    In de kraam waar ik werk verkopen we trouwens groente, fruit en aardappelen en het is daar meestal wel druk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh ik heb zoveel gehad in de afgelopen jaren. Het begon bij oppassen had toen elke avond wel een oppasadresje, vervolgens bij een zonnebloemenkwekerij hier in de buurt. Daarna een kledingwinkel, Scapino, Avifauna in de speeltuin een paar seizoenen en als laatste had ik bij een honing tomaten kwekerij.
    Maar ik moest ontslag nemen vanwege m'n stage dat ik dit jaar heb, 5 dagen in de week.


    To infinity and beyond •

    Ik werk bij onze Kingloopwinkel en dat is hardstike leuk!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik werk in een lunchroom en ik vind het heel leuk! Ik heb een leuke collega en leuke/aardige bazen.
    Ook pas ik zo nu en dan op.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    kassiere bij dirk van de broek, kan leuk zijn, kan ook niet leuk zijn.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik heb gwn een kranten wijkje betaald goed genoeg voor mij en is opzich wel leuk

    De AH, en ik vind het helemaal geweldig. Super leuke collega's, en dat is al genoeg voor mij om daar niet weg te willen.


    The odds are néver in our favor.

    folders lopen, betaald goed :(


    ©1998

    Op het moment niet;
    Ik ben gestopt met oppassen ivb met SE's en de doordeweekse dagen dat ik op zou moeten passen. In de vakantie had ik een vakantiebaan en die kan misschien doorgaan in het weekend, maar daar is nog niets zeker over, dus op dit moment heb ik niets. (: Ik had het wel erg naar mijn zin bij die vakantiebaan.


    Hamartia

    Ik zou al tijden werk, no luck yet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.