• Hi!

    Ik vroeg me af wie van jullie er allemaal een bijbaantje heeft, wat jullie doen en of jullie het leuk vinden

    Ik werk op de markt elke zaterdag en 9 van de 10 keer vind ik het super leuk en het is altijd wel gezellig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik werk elke zaterdagochtend bij een bakker, met hele gezellige collega's. Het is alleen jammer dat ik zo vroeg moet beginnen. En ik werk ook nog bij de bioscoop in ons dorp.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Op zondag bij de bakker. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik werk als opruimhulp in een bibliotheek, geef training bij mijn kleine gezellige zwemclub èn ben invaltrainer bij een grote club in de buurt, en ook pas ik nog wel eens op maar dat vind ik niet echt een bijbaantje :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik werk in de bediening van een restaurant, en af en toe doe ik opdrachtjes voor televisie ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb net ontslag genomen bij de Poiesz, daar werkte ik op de bakkerij-afdeling. Heel saai en zwaar werk en het was totaal niet uitdagend.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben vrijdag aangenomen bij de Intertoys :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Geen . *O*
    Ik ben nog op zoek naar een leuk baantje !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Activiteitenbegeleider bij Interzorg Noord-Nederland. Oproepkracht, nul-urencontract.
    En gesolliciteerd bij de supermarkt in het dorp, maar denk niet dat dat wat wordt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik HAD afgelopen zomervakantie een bijbaantje als vakkenvuller in de supermarkt, it's not that bad, t kan erger :3


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..

    Schop het topic even omhoog (cat)

    Ik ga dit jaar helpen trainen bij een korfbalvereniging.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik werk als vakkenvuller bij de Albert Heijn XL. 't Is wel okee, al had ik liever gehad dat de winkel wat kleiner was. 't Is af en toe zo chaotisch >.< Ik werk nu standaard op dinsdag van 18.00 tot 20.30 en vrijdag 18.30 tot 21.30, maar 't loopt altijd uit, dus dat is best hatelijk als ik nog plannen had voor m'n vrijdagavond x'D. Maar ja, geld is fijn.


    i put the fun in funeral

    Werk in de supermarkt en zoek een tweede baan. Maar dat is echt een hel.


    #WWED - What Would Emma Do?

    LoveStylesx schreef:
    ik HAD afgelopen zomervakantie een bijbaantje als vakkenvuller in de supermarkt, it's not that bad, t kan erger :3
    (cat)(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik werk als cassière en vakkenvulster bij de Kruidvat en mag daar binnenkort ook mijn stageuren volmaken, kortom, ik heb het erg naar m'n zin en het liefste ga ik nooit meer weg. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ubiquitous schreef:
    Wow, zal ik mijn geweldige verhaal eens vertellen?

    Ik besloot op een dag mijn eerste baantje te zoeken, kreeg er 3.
    1. Kaasmarkt, heb één keer in de zon zitten kijken en kreeg 10 euro en twee consumptiemunten, helaas hadden ze me niet nodig. Spreker moest je namelijk zeker 4 jaar zijn en ik ga volgend jaar weg.
    2. In een soort café. Van 3 uur werken, in een kleine keuken met dikke surinaamse vrouw en mijn baas was moker.. Tsja, hard maar eerlijk. Stond dus in dat krappe keukentje me uit de naad te werken, verder werkte er niemand. Afwas, borden brengen en ophalen, hapjes rondbrengen (enige leuke), soms wat eten snijden en dergelijke. Achteraf in mijn eentje die HELE FUCKING KEUKEN schoonmaken, elk hoekje en elk gaatje. Achter alle duizend potjes en pannen die er stonden in die oude troep. Om 11 uur was ik klaar en tóén mocht ik eten!
    3. In een croissanterie. Prima werk hoor en ik werkte hard, alleen die baas mocht me om de een of andere reden niet. Als iemand anders wat weg had gegooid waar het niet mocht riep hij mij bij zich, iemand had een waterkoker stuk gemaakt, kreeg ik de schuld van, iets fout in de kassa, ik kreeg de schuld. Op de anderen liep ie niet zo te fitten, op mij wel. Dus toen wilde ik na mijn vakantie ontslag nemen, kreeg ik op vakantie een SMSje: Ik heb helaas geen werk meer voor Simone...[zijn voornaam] What the fuck. Rare kerel :l
    Oh en hij schreef je op een aantal dagen op en dan moest je maar komen en alle andere afspraken verzetten, dus zo moest ik ineens 4 dagen in de week werken. Plus we kregen geen pauze, plus een meisje viel bijna flauw omdat ze geen eten kreeg, de baas gaf never nooit een complimentje of bedankje en ik had een voetblessure (oververmoeid, deed suuuuper pijn om op te staan, really) en toch kreeg ik geen pauze of wat dan ook en ik moest de dag voordat ik op vakantie ging werken en al die dagen ervoor ook. Ik ging vrijdags en kon volgens hem het weekend ervoor al mijn hele koffer inpakken, want ik hoefde toch maar één bikini mee.
    Nu het mooiste: Ik had een heeeel vol dienblad en heb totaal geen ervaring, maar ik moest het met twee handen vasthouden, want er stonden echt 20 volle glazen op en één kopje thee. Ik kon dus die hele grote, zware theedoos niet mee en bracht die ietsjes later. Werd ie boos "dan moet ik nog iemand inhuren zodat die met de theedoos achter jou aan kan lopen." Dag erna, die man heeft in elke hand één bord met een pannekoekje en ik moest er achteraan met stroop en suiker!

    NU ga ik niet meer werken, zit in mijn examenjaar en kan straks nog lang zat werken. (: Plus zoveel verdiende ik niet, iets meer dan 3 euro per uur, das de moeite niet.


    dat derde klinkt best illegaal hoor, je mag maximum 4 uur werken en dan ben je als werkgever verplicht een pauze van een kwartier te geven, en als je na die vier uur nog moet werken, krijg je een pauze van een half uur (of een uur) erbij.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.