• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Ugh, vraag me niet om een website te maken en laat dan helemaal niks meer van je horen. Ik moet ook mijn centen verdienen klootzak.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mIS schreef:
    Wanneer is iemand nou een echte vriend of vriendin?
    Er is een meisje waar ik ruim 2 jaar vrienden mee ben geweest, daarna kregen we ruzie omdat zij een nieuwe vriendin had. we hebben het bijgelegd en nu weer opnieuw ruzie... ik weet niet zo goed of ze een echte vriendin is en of ik haar nog een kans moet geven. Ze zegt nu helemaal niks meer tegen mij en als ze iets zegt is het iets wat je zelfs tegen iemand kan zeggen die je niet kent... geen nuttige dingen dus. als ik vlak langs haar af loop en hoi zegt zegt ze niks terug, ik weet dus ook niet of ik iets fout heb gedaan of dat zij gewoon geen vrienden meer wil zijn of zo...
    weet iemand wat ik moet doen en wat het woord vriend nu eigenlijk betekend...

    Yea, ik denk eigenlijk dat je 'vriend' of 'vriendin' zelf een definitie moet geven. Voor de een is iemand sneller een vriend dan voor de ander. Persoonlijk zou ik iemand als beschreven in jouw geval meer een ass vinden dan een vriend..


    No growth of the heart is ever a waste

    Draculea schreef:
    (...)
    Wat, hoezo zo laat? :'D

    Hoorcollege Start, tot 20.30. Hoezee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Hoorcollege Start, tot 20.30. Hoezee.

    Flutcolleges! D:
    Woensdag van 20.00 tot 22.00 hoorcollege zodat ik niet meer direct terug kan naar Workum. THANKS. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zeven nieuwe boeken op de e-reader gezet. Daar ben ik wel even zoet mee. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh, ik blijf maar abo's verliezen. :c Ik durf mijn verhaal bijna niet af te maken, aangezien ik het gevoel heb dat hij steeds slechter en slechter wordt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    Ugh, ik blijf maar abo's verliezen. :c Ik durf mijn verhaal bijna niet af te maken, aangezien ik het gevoel heb dat hij steeds slechter en slechter wordt.

    Je schrijft voor jezelf niet voor abo's. Niet vergeten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Je schrijft voor jezelf niet voor abo's. Niet vergeten :Y)

    Het is wel demotiverend als er opeens abo's weg gaan zonder dat jij weet waarom.

    Damn...dit episode liet mij dus echt letterlijk huilen ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Father schreef:
    (...)
    Je schrijft voor jezelf niet voor abo's. Niet vergeten :Y)

    I know, maar Dracuela heeft wel gelijk :c Ik vind het heel leuk om te schrijven en ik stop er ook niet mee, maar het is wel echt demotiverend. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Comanche schreef:
    (...)
    Flutcolleges! D:
    Woensdag van 20.00 tot 22.00 hoorcollege zodat ik niet meer direct terug kan naar Workum. THANKS. :C

    Blijf je bij mij slapen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Beaton en Draculea, hmm. Ook weer waar. Misschien aan je abo's vragen wat zei ervan vinden en kijken of je misschien iets net iets anders kunt doen?

    OT: Kerel, loop niet zo te zeiken, accepteer hoe de website nu is en betaal me T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bitchin' around. Q is niet meer goed voor mij. Ik blurrrrr mijn gedachten er altijd veel te snel uit. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Father schreef:
    @Beaton en Draculea, hmm. Ook weer waar. Misschien aan je abo's vragen wat zei ervan vinden en kijken of je misschien iets net iets anders kunt doen?

    OT: Kerel, loop niet zo te zeiken, accepteer hoe de website nu is en betaal me T_T

    Already tried, maar er zijn er zijn er maar een paar die reageren, en die reageren wel positief. Maar goed, ik heb niet zo veel aan drie meningen, terwijl er abo's weg blijven gaan. Ik ben er al 3 of 4 verloren deze week. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Are you fucking kidding me? Dit is al de tweede keer dat ik een waarschuwing krijg omdat ik naar kudo's vraag in quizzen. Die quizzen zijn niet van mij :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."