• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ben nu in seizoen 4.




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat moet iedereen plots op mijn profiel D:


    Your make-up is terrible

    Denk dat ik maar een andere .gif op moet zoeken.. Irriteer me dood aan hoe de tekst niet in het midden kan staan naast de .gif D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zoveel mensen op mijn tumblr, ik kan zien waar ze vandaan komen maar weet niet precies wie het zijn. Damnit. :'D

    Damn, iemand van school volgde me net op Twitter... Mag ik me nu schamen?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Jezus mongool. Je zegt dat het goed is, ik geef je mijn prijs (en nog wel eentje die vet goedkoop is) en je logt uit. Aaargh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iedereen heeft ineens usernames die op elkaar lijken. D:


    Your make-up is terrible

    Zoveel mensen van mijn school die Twitter hebben. Noooooo, ik ga dood dit jaar :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Rhodes schreef:
    Zoveel mensen van mijn school die Twitter hebben. Noooooo, ik ga dood dit jaar :c

    Lol, daarom geef ik mijn twitter nooit. Ik heb één persoonlijke die mensen van mijn school wel kennen, de andere is nogal... zoals ik echt ben. Niet iets waar hun ooit willen achter komen.
    Dus als ze er naar vragen, geef ik gewoon mijn persoonlijke. :'D Waar ik toch nooit op zit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    (...)
    Lol, daarom geef ik mijn twitter nooit. Ik heb één persoonlijke die mensen van mijn school wel kennen, de andere is nogal... zoals ik echt ben. Niet iets waar hun ooit willen achter komen.
    Dus als ze er naar vragen, geef ik gewoon mijn persoonlijke. :'D Waar ik toch nooit op zit.

    Ik heb juist maar één Twitter en je kunt iemands Twitter ook achterhalen door die "zoekmachines", "vrienden via Facebook zoeken" en shit. ^^ Anyways, ze komen er altijd achter, dus daar heb ik ergens voor gevreesd :]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ugh. Ik ga nooit meer iets voor jou maken, dat weet ik wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rhodes schreef:
    (...)
    Ik heb juist maar één Twitter en je kunt iemands Twitter ook achterhalen door die "zoekmachines", "vrienden via Facebook zoeken" en shit. ^^ Anyways, ze komen er altijd achter, dus daar heb ik ergens voor gevreesd :]

    Dan verbind je het niet via Facebook? ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Waarom eet ik altijd zoveel als we Chinees eten?! (cat)
    Nu heb ik buikpijn. :c


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Spaans, ik haat je.

    Vestige schreef:
    Spaans frans, ik haat je.


    Queer zijn is gewoon alles