• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ik begin er niet weer over? Ik moest nog steeds reageren, las het nu pas. Ik zeg toch al dat het nu klaar is. (:


    Ik dacht dat je zei dat je niet meer ging reageren in het vorige topic.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik dacht dat je zei dat je niet meer ging reageren in het vorige topic.

    Klopt! Maar je zei iets wat niet klopte, dus vandaar. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oaaaa. Morgen begint school dan eindelijk weer. ><


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben zo blij met mijn flyer, omg! Ik ben er echt blij om dat ik er iemand voor in de hand heb genomen. Just look at it:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 16:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AWH FUCKYES WIFI.
    Oh wifi ik heb je zo gemist. Come at me bro, gimme a hug.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb gewoon echt niet het gevoel dat ik morgen weer moet beginnen met school. Ik ga echt nog met een vakantie-instelling naar school toe. Not good. :'D

    Tumblr.. De plaats vol spoilers.. Dank je!! xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Draculea schreef:
    Ik heb gewoon echt niet het gevoel dat ik morgen weer moet beginnen met school. Ik ga echt nog met een vakantie-instelling naar school toe. Not good. :'D

    Ik begin pas om 18.30, dat helpt al helemaal niet. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nog een uur. D:


    •*• Lululu •*•

    Sommige mensen willen gewoon niks inzien. o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wanneer is iemand nou een echte vriend of vriendin?
    Er is een meisje waar ik ruim 2 jaar vrienden mee ben geweest, daarna kregen we ruzie omdat zij een nieuwe vriendin had. we hebben het bijgelegd en nu weer opnieuw ruzie... ik weet niet zo goed of ze een echte vriendin is en of ik haar nog een kans moet geven. Ze zegt nu helemaal niks meer tegen mij en als ze iets zegt is het iets wat je zelfs tegen iemand kan zeggen die je niet kent... geen nuttige dingen dus. als ik vlak langs haar af loop en hoi zegt zegt ze niks terug, ik weet dus ook niet of ik iets fout heb gedaan of dat zij gewoon geen vrienden meer wil zijn of zo...
    weet iemand wat ik moet doen en wat het woord vriend nu eigenlijk betekend...


    You never know what's about to happen ~

    Ik luister liedjes waar ik verdrietig van word, maar toch blijf ik het luisteren..

    Gister was awesome, iets te veel gedronken, maar in ieder geval niet gekotst zoals mijn gekke vriendin de hele avond op de badkamervloer lag. Idioot :'). Nu kapot moe, zou 't liefst slapen, maar ben zenuwachtig voor vanavond >.<


    i put the fun in funeral

    Crave schreef:
    Never good enough


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ik begin pas om 18.30, dat helpt al helemaal niet. :v

    Wat, hoezo zo laat? :'D