• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je goudvis niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld Quizlet delen?



    Lucht dan Hier je hart!




    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 1:46 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik snap d'r niks van. Kan mij het bommen dat bepaalde nummers dezelfde naam hebben; like, hallo, Gandalf de Computer, Roaring Twenties?! Je weet wel, iedereen covert dezelfde nummers?! Ga dus niet opties geven die mij vreemd zijn en 47 bestanden weigeren van de NAS op jezelf te zetten, nergens voor nodig. Gewoon doorgaan, niks aan 't handje. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eerste dag van school. Holy poo, shitest day in the world. (Is shitest wel een woord??)


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Het werkt, oh, Gandalf, je bent geweldig. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alphadi schreef:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    En zoop is op tv..
    Wauw...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zo moe.. En dan ook nog eens een stapel huiswerk moeten maken voor morgen >.< Ik ben alweer toe aan vakantie..

    Zonder haar in de klas zijn de drie musketiers niet compleet zo werden we vorig jaar genoemd


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Whuuut, hoe kan iemand nou naaktfoto's van een ander online zetten. Omg, wat sneu. Ik snap wel dat je sowieso niet naakt voor de camera moet gaan, maar dat een ander dat op facebook zet... wtf ik ben echt even shocked. Ik hoop maar dat het nep is maar het lijkt wel heel echt... fuck man.

    Jesus Christ. Naar wat voor een muziek luister jij? Ik moet er van overgeven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alphadi schreef:



    Why is it so fucking sad.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Verveling..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben zo blij dat m'n oog niet beschadigd is, maar de onderkant van m'n rechterlens gewoon oneven was :'D Gelukkig een nieuwe lens gekregen c:

    Wat heb ik een medelijden met die jongen... shit, zeg. Moet nog oppassen dat hij straks niet iets ergs gaat doen...

    Mens, ga niet doen alsof jij de enige bent die het erg vindt, dit draait NIET OM JOU. Flikker op.

    HAHAAAA MIKE YESS


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]