• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je goudvis niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld Quizlet delen?



    Lucht dan Hier je hart!




    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 1:46 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Sydrian schreef:
    Ik wil iemand inhuren om morgen voor mij te gaan werken.


    wat voor werk heb je :P


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    zucht ik voel me zo nutteloos


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rumtumtugger schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/120988/casting-rainbows/

    Because angst (heart2)

    -kuch- reclame -hoest- hoort -kuch- hier -roggel- niet.

    OT: Ik ben blij met mijn nieuwe klas *O*
    -behalve de vetzak dan, maar goed, die blijken nu eenmaal vervelend te zijn op een ICT opleiding-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb knabbelnootjes nodig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik haat verjaardagen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom ik? Het overkomt mij iedere keer.


    •*• Lululu •*•

    Why can't I just let you go ..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik vind het nu al kut dat mijn vriend weer naar school gaat en het is pas de 2e dag. :C Ik heb aandacht nodig!


    -

    Genius schreef:
    Ik vind het nu al kut dat mijn vriend weer naar school gaat en het is pas de 2e dag. :C Ik heb aandacht nodig!

    Hahaha, erg hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uhh, geweten speelt op: ik zou nu echt wat vooruit moeten werken voor donderdag, maar ik ben er even klaar mee, maar mijzelf kennende ga ik dit dan vaker doen en FGTHYGTFDTGYTG.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn vingers jeuken om te gaan schrijven, maar nu moet ik naar mijn werk toe. Het voelt al wel goed dat ik vandaag al tegen de 2.500 woorden heb geschreven.
    Nu maar even zin maken om naar mijn werk toe te gaan.

    Oeh...een nieuwe achtergrond op gmail. Me gusta :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben echt lui en inspiratieloos de laatste tijd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoofdpijn.


    Your make-up is terrible

    Ik heb hongerrrr D: En die kerel is nu nog steeds niet online geweest om me te betalen. Maar goed, dat krijg je ervan Mitchell :'D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 16:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.