• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom kan ik het niet vinden, er zijn gewoon te veel mensen en teveel van dat soort verhalen..


    'Darling, just hold on'

    Thefuck is dit? Het is niet de schuld van de dokter als je kind een complex krijgt over haar gewicht omdat hij te dik is, maar jouw schuld omdat je haar 's avonds naar bed laat gaan met een zak chips en ze nooit mee hoeft te eten en dan patat mag vreten. Doe er zelf iets aan.


    Your make-up is terrible

    Die domme CC's voor Sims downloaden... duurt eeuwen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Meh, waarom kunnen we gewoon niet één les samen zitten? :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben niet gek en ik heb niet een trauma.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wow, niet gedacht dat deze nog vrij was,


    Tijd voor koffie.

    Plinius schreef:
    Meh, waarom kunnen we gewoon niet één les samen zitten? :c

    Ugh, vandaag bijna omver gereden door een kerel op een fiets.
    Hij deed het met opzet en was er dan ook nog mee aan het lachen.
    Volgende keer als hij me zoiets flikt, schop ik hem van zijn fiets af. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Plinius schreef:
    Meh, waarom kunnen we gewoon niet één les samen zitten? :c


    Diiiit. Desnoods LO. D:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Stomme verkoudheid, ga weg. :c

    Neeeeeeee........ neeeeeeeeee......... $%#%&^^&*^*&G
    Ik haat je sims!!!! Nu kan ik mooi 2 uitbreidings pakketen opnieuw kopen -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gurl, you act like a bitch. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben dooood


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Heer-lijk.


    You are beautiful, you are love.

    Eerste school dag overleefd, inclusief de gym les. Dear god, morgen heb ik me een spierpijn D: