• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Cuteness overlaod!





    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    Cuteness overlaod!






    Ik heb een egel (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ghihi kijk deze!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    Ghihi kijk deze!



    Mooi mikken, erachter gaan staan en mond open. HAHAHAHA omg ranzige ik xD


    16 - 09 - '17

    Had ik al verteld dat er bij mij een jongen op school zit die een beetje op George lijkt? Maar George zelf is natuurlijk véééééél knapper!


    16 - 09 - '17

    Ik heb van de week een Harry Styles look a like gespot die bij mij op school zat ') EN nog eentje die wat weg had van JJ xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hahaha


    16 - 09 - '17

    Ik heb mss een klein idee. Ik had ooit een Desperate Housewives rpg gestart, maar daar kwam niemand, al vond ik de dingen achter het verhaal best goed gevonden al zeg ik het zelf. Ik heb die dingen nog ergens staan en mss kunnen we dat gebruiken in de rpg? Maar dat we dan zeg maar eerst zeker weten dat we deze van nu gaan sluiten en de spelers dat willen of het eerste topic gaan volschrijven dat die automatisch sluit en dan verder kijken ..


    16 - 09 - '17

    Zijn er hier Directioners die mee willen schrijven aan een story met 1D One Shots en Imagines?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Had ik al verteld dat er bij mij een jongen op school zit die een beetje op George lijkt? Maar George zelf is natuurlijk véééééél knapper!


    Bij mij ook! Hij zat bij mij in de klas! Ik heb ook een Justin Bieber look a like op school xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cenation schreef:
    Ik heb mss een klein idee. Ik had ooit een Desperate Housewives rpg gestart, maar daar kwam niemand, al vond ik de dingen achter het verhaal best goed gevonden al zeg ik het zelf. Ik heb die dingen nog ergens staan en mss kunnen we dat gebruiken in de rpg? Maar dat we dan zeg maar eerst zeker weten dat we deze van nu gaan sluiten en de spelers dat willen of het eerste topic gaan volschrijven dat die automatisch sluit en dan verder kijken ..


    Hmm, ik weet niet waar die rog over gaat, maar ik zie nu UJ en 1D in schoonmaakpakjes xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Trololol ik ga jullie lekker pesten met dat ik 3 uur uitval heb :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    En we zitten op school, eerste uur is bijna om xp


    16 - 09 - '17

    Frans is saai


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mooeeee ;(


    16 - 09 - '17