• Want ik heb mijn rijbewijs vanmiddag gehaald! :'D
    Ik dacht dat ik zou zakken, maar dat is dus niet gebeurd.

    Dusss... om het een beetje nuttig te houden; wie is er nog meer blij en waarom? ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |


    Where there's something to celebrate, there is cake. :Y)

    Proficiat!
    Ik ben blij omdat ik nog geen huiswerk heb :]


    effort never betrays you

    Ik heb afgelopen zaterdag Snow White, een flatbow, gekregen en ik ben er zoo blij mee. Dat is mijn beste verjaardagscadeau dat ik ooit heb gekregen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Piazzolla schreef:
    Gefeliciteeerd!!

    En ik ben niet zo blij.. maar ook niet verdrietig. Gewoon neutraal. :p hahaha


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Succes! Komt vast goed (: Mijn instructeur zei steeds: Die mannen zitten er niet om je te laten zakken.
    En dat is ook zo, de meesten zij hartstikke aardig voor zover ik weet. (Ik had twee examinatoren mee)


    Dankje, enja hoop het. Iemand vertelde mij eens dat ze later op de dag soms meer mensen laten zakken om kleine foutjes om een of ander slagingspercentage, maar dat geloof ik niet zozeer.


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    (...)

    Dankje, enja hoop het. Iemand vertelde mij eens dat ze later op de dag soms meer mensen laten zakken om kleine foutjes om een of ander slagingspercentage, maar dat geloof ik niet zozeer.


    Bullshit, die mensen zijn de slechtste niet hoor. Tuurlijk zijn er een paar rotzakken, maar zeer kleine kans dat je die treft.
    Maar rij jeclater op de dag af dan? Ik had 10 uue gekozen, mooi tijstip ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jeeeeej gefeliciteeeerdd!! Wat super zeg!! =D Hmm, dat herinnert me er aan dat ik nog steeds een nieuwe rijles moet plannen.. ;/

    Ik ben vandaag blij omdat 1. ik een leuke stagedag vandaag had, 2. ik morgen vrij heb en kan uitslapen =D is weer eens wat anders dan om 6 uur opstaan voor stage en 3. ik morgen middag mijn vriend mee ga ophalen van zijn introductieweek =D


    Inspiration can hit you any time

    Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb mijn rijbewijs een aantal weken geleden gehaald en fhsfhksfhskjghsj! Gefeliciteerd ;D
    Ik ben nu blij omdat ik Bioshock Infinite aan het spelen ben en omdat ik morgen een aflevering van Luther én It's Always Sunny in Philadelpha kan kijken C:


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd ^^ en wat heb je gehaald auto? motor? of? ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Gefeliciteerd! Zeker een reden om blij te zijn haha
    Maar ik ben ook blij, omdat ik een hele leuke avond heb gehad (verjaardag gevierd met vriendinnen)


    As travars

    Gefeliciteerd!


    Don't worry, you won't be lonely

    Jaeger schreef:


    Where there's something to celebrate, there is cake. :Y)


    GIMME! NOW!!


    -

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Bullshit, die mensen zijn de slechtste niet hoor. Tuurlijk zijn er een paar rotzakken, maar zeer kleine kans dat je die treft.
    Maar rij jeclater op de dag af dan? Ik had 10 uue gekozen, mooi tijstip ;p


    Nee, dacht ik ook al. Die mensen willen alleen maar dat je veilig het verkeer in kan, de meeste dan.
    Nah, ik moet 13.05, dus dat valt mee.


    You are beautiful, you are love.

    Gefeliciteerd!
    Ik ben blij om...niks :'D Heel random blij ben ik, haha.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 23:13 ]

    Wauww, gefeliciteerddd ! =D (yeah)

    Ik moet helaas nog even wachten (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.