• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sinistre schreef:
    Geef me een kruik en chocolade.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    FACKING KUT KINDEREN. Ik loop grotendeels van de tijd in mijn ondergoed, ik heb geen zin om bij elk belletjes me aan te kleden omdat een paar snot kinderen iets van me willen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat is dit? Hopelijk een grap toch?


    'Darling, just hold on'

    O god, dat was zo lekker. Mijn ma kan verschrikkelijk goed koken.


    Some people are art and do art at the same time

    Had ik je moeten bellen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Aaaaah, pap, je bent rete lief dat je vanavond gaat kijken met mij naar laptoptassen! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Aaaaah, pap, je bent rete lief dat je vanavond gaat kijken met mij naar laptoptassen! c:


    Mijne wilt niet eens mee zoeken naar schoenen. ):

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:12 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Men D: Waarom is me nieuwe rpg zo niet populair D: ik heb meer mensen nodig ja :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Could you please, get away now, please?


    Tijd voor koffie.

    Ik wil echt voor altijd bij jou zijn, maar soms maak je het me zo verdraaid moeilijk.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jij deed dit met opzet... Fuck you!

    You + Me = Bad idea


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Draculea schreef:
    Jij deed dit met opzet... Fuck you!


    What happened? :'O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oke, ik zeg dit traag en duidelijk.
    1D en de holocaust gaan niet samen, het zou ook niet samen mogen horen in een fanfiction. Van dat soort combi's krijg ik uitslag.-.-


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Oke, ik zeg dit traag en duidelijk.
    1D en de holocaust gaan niet samen, het zou ook niet samen mogen horen in een fanfiction. Van dat soort combi's krijg ik uitslag.-.-


    Dan gaan we je nog veel uitslag bezorgen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28