• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shion schreef:
    (...)

    Ja maar ik ben nu niet echt happy na de episode die als laatst kwam xd.


    Nee, dat is waar. ;c Stomme cliffhangers...
    I mean, he didn't die, right? Right? D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Heh, ik ben echt dom. Ik zit al tien minuten een ep van Death Note te kijken en ik kom er nu pas achter dat ik de ep ervoor nog niet heb gezien :'D
    Dat krijg je dus als MAL het niet doet...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I. Am. So. Gonna. Kill. Her.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Arlert schreef:
    (...)

    Nee, dat is waar. ;c Stomme cliffhangers...
    I mean, he didn't die, right? Right? D:


    I hope so D:
    He's important, right? D:
    Vorige week was ook al zo'n flut einde.. Eerst van; Here a nice guy to love!
    en dan BAM... Stof.

    Mja.. Hij was leven in de preview? Toch geen flashback mag ik hopen D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Presentaties... Juist. :'D
    WAAROM? :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oké, ik moet de laptop nu echt uit doen. Dat ik morgen vrij ben, betekent niet dat ik weer mijn oude ritme moet oppakken. VAKANTIE, KOM TERUUUUUUG.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn been slaapt, yay.
    And finally that fucking post is done.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ugh, ik zou het liefst ontslag nemen. Kut werk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat voelt t goed om voorraad te hebben (banana)


    -

    Yay, eindelijk een ander lied in mijn hoofd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rot school.


    Queer zijn is gewoon alles

    3 uur uitval :'D I love you school!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben echt misselijk, damn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit ga je toch niet menen? Wil degene die zo hard aan het boren is daarmee ophouden? Ik wil nog slapen aangezien ik vannacht ook al amper geslapen heb..

    Dank je wel.


    'Darling, just hold on'

    Dankjewel voor helemaal niks! Door jou wist ik niet meer wat ik aan moest trekken en hoe ik mijn haar wilde doen. Ik wist het gisteravond, maar natuurlijk moet je weer wat zeggen als ik eens moeite wil gaan doen.
    Jezus, niet alles draait bij mij om het claimen van jou. Een keertje bij je school langskomen en je daar een kus geven is meer dan genoeg. Ik ben niet zo jaloers. Ik had gewoon zin om een keer weer mezelf te zijn. Ik heb al zolang geen emo/gothic/whatever kleding gedragen en ik had er gister echt zin in. Maar goed, nu heb ik gewoon weer dat aan wat ik elke dag aanheb. Super!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.