• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nog maar 11 minuten..


    We need a bigger boat.

    Waarom wordt je dit zo moeilijk gemaakt?

    Ik wil gewoon iets simpels.


    'Darling, just hold on'

    Fack dit is grappig.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hashirama schreef:
    (...)
    My crew ain't supposed to know it.
    Even if it means going toe to toe with Benzin-o.

    YUSH! *O* Ik hou echt van dat liedje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Interesting........


    -

    Weeeeekend, fuck yes!

    Draculea schreef:
    Weeeeekend, fuck yes!


    i put the fun in funeral

    Why doesn't Jace come back in january? Why is he deported? D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yay, het diploma-ding. Nu kan mijn moeder die ook tussen de verjaardagskaartjes hangen, haha. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat staan er weer een waardeloze quizzen in de top, sorry hoor, maar ik heb ze eens bekeken en ik vind ze erg slecht. Grammaticaal deugen ze van geen kant, er worden onnodig grote letters gebruikt en er zijn maar weinig vragen. Pff..


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Wat staan er weer een waardeloze quizzen in de top, sorry hoor, maar ik heb ze eens bekeken en ik vind ze erg slecht. Grammaticaal deugen ze van geen kant, er worden onnodig grote letters gebruikt en er zijn maar weinig vragen. Pff..


    Zorg dan zelf dat er betere quizzen in komen te staan. Je kunt in je eentje natuurlijk maar één kudo geven, maar zelfs dat maakt de kans al vrij groot dat een quiz erin komt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    KDjhfmgf je bent de beste vriendin ooit. <3


    Your make-up is terrible

    Argh beloof geen dingen die je niet waar maakt...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wat is het toch naar om met dit weer buiten te gymmen en een uur terug naar huis te moeten fietsen. Het is echt een héle tijd geleden dat ik me zo kapot gezweet heb. Gadverdamme.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.