• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Time for some fucking epic music!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

o man... hele dag zitten tekenen op school en dan gaan gamen is echt een nee. mijn pols yo

[ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 22:44 ]

I live for the applause, you will die for it.

Oh, nee... Kunnen jullie alsjeblieft weggaan? I wanna sleep! D:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

I'm supposed to be the soldier who never blows his composure
    Even though I hold the weight of the whole world on my shoulders
    I ain't never supposed to show it

_O_

En toen zat ik weer te denken over mijn obsessie voor een bepaald persoon. Het is echt niet goed, ik heb het al ruim een jaar...

Stenenlikker

MAL, waarom werk je niet? D:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Ga we-heeegg! D:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Father schreef:
    (...)
    _O_

Toy soldiers by eminem <3

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Thank God, they're gone! *O*

Arlert schreef:
    MAL, waarom werk je niet? D:

Precies!!

Ot; Wij hebben en fluffy hond! Be Jelly!

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Gelukkig is het morgen alweer vrijdag (;

Caution first, always.

Hmm ik had Hakkenden er niet achteraan moeten kijken.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Shion schreef:
    Hmm ik had Hakkenden er niet achteraan moeten kijken.

Wat, wat, Hakkenden? Hakkenden is echt awesome. :Y)

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Arlert schreef:
    (...)

Wat, wat, Hakkenden? Hakkenden is echt awesome. :Y)

Ja maar ik ben nu niet echt happy na de episode die als laatst kwam xd.

Fuck this shit. Ik moet echt alles eruit gooien. Het lukt gewoon niet meer, ik huil me nog dood.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."