• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mhe! Ik weet gewoon NIET wat ik aan moet trekken morgen....

    Want wat ik aan wil trekken ligt weer in de wasmand. Moeders moet echt meer wasjes gaan draaien!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Haaaaaaaaaaappy ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kut kut kut! Wil ik er echt voor gaan, wordt er weer roet in het eten gegooid. Echt, bedankt joh.
    Kutzooi.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Waarom ben ik nou blij om een Anime dat ze gewonnen hebben.. Ik wist allang dat dat ging gebeuren, maar toch ben ik happy ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben zo blij dat iedereen allemaal zo aardig is enzo. Ik zag er zo tegen op om naar een nieuwe plek te gaan... Maar opeens zit ik gewoon in een werkgroep waarvan zowat de helft van Muse houdt, mheheh. ^^ Dat was dus op mijn middelbare school echt niet zo :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb koppijn van hier tot Tokyo, heeft er iemand een paracetemol?


    'Darling, just hold on'

    I missed being a writer, a poet, an artist.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 22:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo geen zin in school morgen. Dit rooster is echt vermoeiend. Gelukkig naar de bios in de avond... Met hem erbij maybe. (cat)

    Mweh, ik voel me er niet zo lekker bij. Hou er niet van hoe mensen soms reageren, terwijl je gewoon iets vrij normaals vraagt.


    Stenenlikker

    Ik heb geen zin in LO morgen, zo hard niet.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ZO KAPOT :C Stom werk.


    -

    Dit gaat nog leuk worden (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pfff, wil ik weer eens moeite gaan doen, is het nog niet goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Happy happy happy.. Dank u ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hopelijk gaan er eindelijk eens wat positieve veranderingen komen ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.