• Per week verslind ik gemiddeld zo'n twee tot drie boeken en dus ben ik vaak opzoek naar nieuwe boeken om te lezen. Nu is mijn vraag of iemand van jullie leuke suggesties heeft. Zolang de verhaallijn mij interesseert, lees ik eigenlijk elk genre wel. Ook maakt het niet uit of het boek Engels of Nederlands geschreven is.
    Hopelijk kunnen jullie mij helpen aan een hoop leuke boeken!

    [edit] Ik ben 16.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 14:26 ]


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    teamLarry schreef:
    Boeken van Nicholas Sparks? Dear John, Safe Haven, The Lucky One, The Notebook. Oh, en The Perks of being a Wallflower is ook geweldig (:


    The perks heb ik gelezen en is echt een aanrader voor iedereen die hem nog niet gelezen heeft.
    De boeken Nicholas Sparks lijken mij wel mooi. Zomenteen eens uitgebreider naar kijken.


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    De boeken van Lauren Conrad zijn erg leuk! En dan natuurlijk de Twilight serie, The Hungergames serie, Het Huis van de Nacht, Stad van Beenderen aka City of Bones

    50 tinten
    Twilight
    Harry Potter

    Klem: Op schoolreisje naar Vlieland! Alle ingrediënten voor een leuke trip zijn aanwezig. Maar dan gaat het vreselijk mis: een van de leerlingen wordt gewurgd in de duinen gevonden. De groep is lamgeslagen.
    Voor het politieonderzoek mag niemand van het eiland af; steeds meer feiten komen aan het licht. Bijna iedereen lijkt een motief te hebben. En bijna niemand lijkt de waarheid te spreken. Vriendschappen komen onder druk te staan, en langzaam verandert het verblijf in een regelrechte hel.
    Een nieuwe zomer, een nieuw begin
    De 17-jarige Taylor is van plan haar zomer aan het zwembad door te brengen, maar dan hoort ze dat haar vader nog maar enkele maanden te leven heeft. Hij wil de zomer met zijn gezin doorbrengen in hun huisje aan het meer, een plek waar ze in geen jaren zijn geweest. De plek ook waar Taylor vijf jaar geleden haar eerste vriendje en haar beste vriendin heeft achtergelaten met het idee nooit meer terug te keren. Nu krijgt ze ongewild een tweede kans met familie, met vrienden en in de liefde.


    Laten we zo zeggen genoeg boeken..

    Glaasje Draaien van Annemarie Olgers
    Loverboys
    Loverboy &Girl van Joost Heyink
    Tweestrijd van Joost Heyink vervolg op Loverboy &girl
    Zwarte Engel van Joost Heyink.
    Tweestrijd van José Thijssen
    Carry Slee boeken
    Ronald Daal boeken
    Spijt
    Gevaarlijke Flirt.
    Als ik blijf
    Ik zwijg


    Er zijn zoveel mooie boeken..
    Ik zal zeggen zoek er een paar uit en begin te lezen..
    Mijn aanraders aan jou zijn: Glaasje draaien, Spijt, Als ik blijf, Ik zwijg, de boeken van Joost Heyink, en 50 tinten reeks...

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Persoonlijk vind ik 'Alleen op de wereld' van Hector Malot een geweldig boek. Dit kun je op de ipad/iphone downloaden als je die hebt.
    This een dik boek dus daar ben je zeker wel even mee bezig :)
    Wat leuk dat jij ook zoveel boeken leest, ik zelf vind lezen ook geweldig een lees ook wel zo'n 2, 3 boeken per week uit.
    Anders kun je altijd nog in de bieb even kijken en aanraders vragen ;)


    We can learn to love again.

    De Firelight trilogie. (:

    Edit:
    Nooit meer!
    De Halo trilogie
    Red Riding Hood (Engelse versie)
    The Lying Game reeks

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 15:49 ]


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    Eindelijk iemand die net zo veel leest als ik, ik verslind de boeken ook, letterlijk.

    'Vergelding van Tim Bowler, jeugdthriller'. Erg spannend, maar soms niet in geheel te volgen, maar zeker wel een aanrader, net als 'Boy 7 van Mirjam Mous', die heel spannend is en die je écht in één keer uit wil lezen, 'Schuilplaats van Harlan Coben', ook een jeugdthriller. 'Waanidee, van Michele Jaffe', thriller, is ook aan te raden. Ik lees veel thrillers, maar als jij nog échte aanraders heb, ik ga straks naar de bieb dus..


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Alaska van John Green,
    The Perks Of Being A Wallflower,
    Afscheidsbrief van Bobje Goudsmit,
    13 reasons why,


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    VladiFerr schreef:
    Torak en wolf. Van Michelle paver.

    Verraad in de dalen, de gave van katsa en bitterblauw. (Dat is een reeks) van Chrisinte Cashore.

    Ik heb deze zo snel uitgelezen ^^


    Ik vind de boeken van Torak en Wolf ook heel goed.
    Er zijn echt heel veel boeken van, dus echt een aanrader!

    aapjesswag schreef:
    Eindelijk iemand die net zo veel leest als ik, ik verslind de boeken ook, letterlijk.

    'Vergelding van Tim Bowler, jeugdthriller'. Erg spannend, maar soms niet in geheel te volgen, maar zeker wel een aanrader, net als 'Boy 7 van Mirjam Mous', die heel spannend is en die je écht in één keer uit wil lezen, 'Schuilplaats van Harlan Coben', ook een jeugdthriller. 'Waanidee, van Michele Jaffe', thriller, is ook aan te raden. Ik lees veel thrillers, maar als jij nog échte aanraders heb, ik ga straks naar de bieb dus..


    Er zijn in mijn omgeving niet bepaald veel mensen die veel lezen. Nee wacht, ze lezen helemaal niet. Daarom vind ik quizlet zo fijn. Genoeg mensen die interesses met je delen.
    Qua trillers zijn de jeugdthrillers van Mel Wallis de Vries wel aan te raden. Je word er niet bepaald bang van fiets maar ik vind ze wel fijn om te lezen.


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    Coldest schreef:
    Alaska van John Green,
    The Perks Of Being A Wallflower,
    Afscheidsbrief van Bobje Goudsmit,
    13 reasons why,



    Looking for Alaska heb ik toevallig gister binnengekregen.
    Afscheidsbrief en 13 reasons why ken ik nog niet. Ga ze eens opzoeken.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 16:13 ]


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    De gemma doyle triologie


    I'm the devil in an angel appereance~

    Wat leuk om zo'n topic te openen! Zo kom ik ook nog eens aan nieuwe boeken. (:

    Maar goed, de boeken. The Hunger Games, Vlammen en Spotgaai al gelezen? Zo niet, doen. Daarnaast zijn De Eetclub en Nieuwe Buren van Saskia Noort echt goed. Van die literaire thrillers. Ook De Derde Persoon van René Appel, Drift van Marion Pauw, All-Inclusive van Suzanne Vermeer en Blauw Water van Simone van der Vlugt zijn leuk om te lezen. En de boeken van Mel Wallis de Vries zijn ook ge-tot de weldig.
    Aan de andere kant zijn de boeken van Sophie Kinsella ook leuk. Ik krijg je wel, Mag ik je nummer? Wat Spook jij uit? Zoete tranen en Herken je me nog? zijn mijn persoonlijke favorieten (:
    Ik hoop dat je er wat aan hebt!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 16:17 ]


    What’s tasty in Busan?

    The infernal devices, en The mortal instruments <33


    "If you were half as funny as you think you are you'd be twice as funny as you are now"

    Tranzalore schreef:
    Wat leuk om zo'n topic te openen! Zo kom ik ook nog eens aan nieuwe boeken. (:

    Maar goed, de boeken. The Hunger Games, Vlammen en Spotgaai al gelezen? Zo niet, doen. Daarnaast zijn De Eetclub en Nieuwe Buren van Saskia Noort echt goed. Van die literaire thrillers. Ook De Derde Persoon van René Appel, Drift van Marion Pauw, All-Inclusive van Suzanne Vermeer en Blauw Water van Simone van der Vlugt zijn leuk om te lezen. En de boeken van Mel Wallis de Vries zijn ook ge-tot de weldig.
    Aan de andere kant zijn de boeken van Sophie Kinsella ook leuk. Ik krijg je wel, Mag ik je nummer? Wat Spook jij uit? Zoete tranen en Herken je me nog? zijn mijn persoonlijke favorieten (:
    Ik hoop dat je er wat aan hebt!


    Dat is natuurlijk het idee achter het topic, dat iedereen eens aan nieuwe boeken komt.
    The hunger games trilogie heb ik al tientallen keren gelezen, ben er helemaal verliefd op. Ook de boeken van Mel Wallis de Vries hebben allemaal een plekje in mijn boeken kast. Heb zelfs haar nieuwe boek al gereserveerd!
    De overige boeken kende ik nog niet maar ik ga ze zeker allemaal even googlen!


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    Sonyara schreef:
    50 tinten
    Twilight
    Harry Potter

    Klem: Op schoolreisje naar Vlieland! Alle ingrediënten voor een leuke trip zijn aanwezig. Maar dan gaat het vreselijk mis: een van de leerlingen wordt gewurgd in de duinen gevonden. De groep is lamgeslagen.
    Voor het politieonderzoek mag niemand van het eiland af; steeds meer feiten komen aan het licht. Bijna iedereen lijkt een motief te hebben. En bijna niemand lijkt de waarheid te spreken. Vriendschappen komen onder druk te staan, en langzaam verandert het verblijf in een regelrechte hel.
    Een nieuwe zomer, een nieuw begin
    De 17-jarige Taylor is van plan haar zomer aan het zwembad door te brengen, maar dan hoort ze dat haar vader nog maar enkele maanden te leven heeft. Hij wil de zomer met zijn gezin doorbrengen in hun huisje aan het meer, een plek waar ze in geen jaren zijn geweest. De plek ook waar Taylor vijf jaar geleden haar eerste vriendje en haar beste vriendin heeft achtergelaten met het idee nooit meer terug te keren. Nu krijgt ze ongewild een tweede kans met familie, met vrienden en in de liefde.


    Laten we zo zeggen genoeg boeken..

    Glaasje Draaien van Annemarie Olgers
    Loverboys
    Loverboy &Girl van Joost Heyink
    Tweestrijd van Joost Heyink vervolg op Loverboy &girl
    Zwarte Engel van Joost Heyink.
    Tweestrijd van José Thijssen
    Carry Slee boeken
    Ronald Daal boeken
    Spijt
    Gevaarlijke Flirt.
    Als ik blijf
    Ik zwijg


    Er zijn zoveel mooie boeken..
    Ik zal zeggen zoek er een paar uit en begin te lezen..
    Mijn aanraders aan jou zijn: Glaasje draaien, Spijt, Als ik blijf, Ik zwijg, de boeken van Joost Heyink, en 50 tinten reeks...

    XxX


    Een aantal boeken kende ik al de rest ga ik even bol.comen!


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.