• Het verhaal begint in 1692, tijdens de heksenprocessen van Salem, toen vijf families uit de Ipswich Colony van Massachusetts erbond van stilte vormden die voor altijd hun families en hun opmerkelijke bevoegdheden zouden beschermen tegen de heks-jagers. Een familie ging te ver, maar, en als gevolg van hun overtreding ze voor altijd verbannen uit het land.

    Flash forward naar het nieuwe millennium en de vier sons of Ipswich zijn nu de student elite aan de prestigieuze Spenser Academy. The Sons of Ipswich zijn de baddest boys op de campus. Maar dat is niet alles wat ze delen. De vier vrienden delen ook een 300-jaar oude geheim: ze zijn tovenaars, de tiener afstammelingen van een 17e-eeuwse coven van heksen, de vijf families van 1692.[ Gebonden door hun heilige afkomst en gezworen stilte, deze vier tieners delen een geheim zo opmerkelijk dat het heeft gediend om hun families te beschermen voor honderden jaren, zij bezitten "The Power", een bron van bijna onbegrensde mystieke vermogens die hun levenskracht riool indien overmatig gebruikt./quote]

    Verhaallijn
    The sons of ipswich zitten dus samen op the Spenser Acadamy. Naast grappen, feesten en studeren zijn de jongens ook bezig met hun geheim. Ze bezitten krachten, die ze van hun voormoeders en vaderen ge-erft hebben. Het probleem van hun gave is alleen, zodra ze 18 worden, en ze gebruiken het teveel, neemt het jaren van hun leven weg, daarnaast zijn deze krachten ontzettend verslavend, waar ze dus ook mee moeten oppassen. Zodra ze hun krachten gebruiken worden hun ogen en pupillen pik zwart, aan iets anders kun je niet merken dat ze het gebruiken.
    Al vrij aan het begin van het school jaar merken de vier vrienden dat er iets niet klopt. Ze voelen zich raar, alsof een van hen continu hun krachten gebruikt, Daarnaast beginnen geliefden en vrienden ziek te worden soms wel tot dodelijk aan toe. Ze moeten dit niet alleen zien op te lossen, maar ook proberen zonder dat iemand van hun te weten komt. Of vertrouwen ze mensen genoeg?


    De krachten]
    Psychokinese - De bevoegdheid om voorwerpen te verplaatsen of laten zweven zonder ze aan te raken, ook wel telekinese.
    Pyrokinese - De kracht om vuur te controleren.
    Aerokinesis - De bevoegdheid om de wind te controleren.
    Atmokinesis - De bevoegdheid om het weer te beïnvloeden, in het bijzonder om het te laten regenen of stormen en bliksem roepen.
    Levitatie - De kracht van de zwaartekracht tarten en zweven of vrij te manoeuvreren in de lucht of zelfs vliegen.
    Astral Projection - De bevoegdheid om iemands bewustzijn en zintuigen voorbij en weg van het fysieke lichaam te projecteren.
    Bovenmenselijke kracht - Het verhogen van iemands fysieke kracht.
    Shapeshifting - De mogelijkheid om je fysieke verschijning en stem te veranderen om te verschijnen als een andere persoon.
    Teleportatie - De bevoegdheid om ogenblikkelijk verdwijnen van de ene plaats en weer verschijnen in een andere.
    Helderziendheid - Het vermogen om dingen die onzichtbaar zijn, zoals de wezens die bekend staat als 'darklings' te zien.
    Andere spreuken te beschadigen, of zelf te beschermen tegen fysieke schade.
    De vijfde zoon had controle over spinnen en kon werpt andere schadelijke spreuken via hen.


    Regels.
    -De standaart Q regels
    -Niet buitensluiten, als iemand vraagt voor een vrije personage, negeer niet vraag hem/haar er desnoods bij.
    - Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Ongeveer 300 woorden per post
    -mannen en vrouwen proberen gelijkt te houden
    -Niemand is perfect
    -16+ is toegestaan!
    -Naams verandering doorgeven
    - Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Let op interpunctie
    -Alleen ik open de topics, tenzij ik iemand weten, dan doet degene het.


    Rollen

    School Uniformen

    Sons of Ipswich
    - Pogue Parry Tonto
    - Bryan Gale Zoidberg
    - Damian James Wilcon Escuela
    - Jack Browns Vladiferr
    - (slechte)Jace Sky Quinn Butera


    Schoolgenoten
    - Emma Roxanne Pearson Mismi
    - Rowan Candace Strayker Delightfully
    - Katharina Seymour Bequeath
    - Janet Avery Foster VladiFerr
    - Aubrey Noëlle Belisario Teixeira
    -
    -

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 11:14 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol: Son of Ipswich
    Naam: Pogue Parry
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk mét foto:




    Pogue heeft een gemiddelde lengte, van ongeveer 1.87 lang. Omdat hij in het zwemteam van de school zit is hij ook vrij gespierd. Hij heeft halflang donkerblond haar en blauw/groene ogen. Pogue heeft een blanke huid, wat toch altijd wel lichtelijk gebruind is. Op school draagt hij net zoals iedereen een school uniform daarnaast is zijn kleding vrij cashual. t-shirt of hemd/overhemd boven een spijkerbroek en gympen waar hij bijna altijd een leer jasje overheen draagt.
    Innerlijk: Hij kan onbeleefd, luidruchtig en impulsief zijn. Pogue heeft het liefst het leven van een feestbeest , en is een adrenaline junkie. Hij is een compromisloze vriend, ongeacht hoe zwaar de situatie is. Pogue is naast een feest beest een enorme flirt en een vechtersbaasje. Hij gaat een gevecht nooit uit de weg, evenals een flirt met een mooie dame. Ondanks zijn feestbeest levens style neemt hij zijn studie wel serieus, studeert hard en zit in het zwem team van Spensers Acadamy
    Geschiedenis: Hij is de zoon van Beatrice en Wayne Parry, Hij heeft de krachten net zoals zijn vrienden op 13 jarige leeftijd gekregen. Omdat zijn vader de krachten ook had, heeft die hem veel kunnen leren. Aan de krachten zitten veel verleidingen maar zijn vader is daar niet voor gevallen, leeft nog steeds al lijkt hij iets ouder dan hij is. Hij leert Pogue en zijn vrienden veel erover maar vooral dat de krachten verslavend zijn en ze ze vooral niet te vaak moet gebruiken,
    Extra: Telekinese is de kracht die bij hem het krachtigste is. Hij rijd motor. Hij is ook de oudste van de Vier vrienden.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol: Schoolgenoot
    Naam: Emma Roxanne Pearson
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk mét foto:



    Emma is ongeveer 1,78 lang. Ze heeft lang, donkerblond haar en blauwe ogen. Ze is slank van postuur. Ondanks ze een vrij volle kledingkast heeft met allemaal kleren die ze van haar ouders krijgt, draagt ze het liefst gewoon een spijkerbroek met een shirtje. Op school draagt ze natuurlijk haar schooluniform
    Innerlijk + geschiedenis: Emma komt uit een gezin waar ze enigskind is. Haar ouders zijn beide harde werkers en hebben hierdoor nooit veel tijd voor haar gehad. Hierdoor is ze vrij onzeker geworden, omdat ze dacht dat ze nooit goed genoeg was. Ze probeerde altijd haar ouders trots te maken door goede cijfers op school te halen. Dat ging best makkelijk, omdat ze leren leuk vindt en hierdoor altijd haar huiswerk af heeft. Ook leert ze snel. Emma is niet iemand die snel op mensen afstapt en duikt liever in een boek, dan een gesprek met iemand aan te gaan. Ze geeft bijles aan 1e jaars die moeite hebben met een bepaald vak. Ondanks dat ze niet zo makkelijk met leeftijdsgenoten omgaat, kan ze wel heel goed omgaan met kinderen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:57 ]

    OOOOEEEH!! DEZE FILM IS ZOOOOOOO AWESOME!!!
    HEB HEM THUIS LIGGEN!!! :D
    Mag ik een van de zoons van Ipswich? :D
    Trouwens gewoon een vraag...
    Vrouwelijke waren er niet he, kwa met die krachten?
    (Ja tijdje gelden dat ik hem gezien heb.... :( )

    Paddo schreef:
    OOOOEEEH!! DEZE FILM IS ZOOOOOOO AWESOME!!!
    HEB HEM THUIS LIGGEN!!! :D
    Mag ik een van de zoons van Ipswich? :D
    Trouwens gewoon een vraag...
    Vrouwelijke waren er niet he, kwa met die krachten?
    (Ja tijdje gelden dat ik hem gezien heb.... :( )

    Nope die waren er niet

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 22:14 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol:
    Son of Ipswich
    Naam:
    Jace Sky Quinn
    Leeftijd:
    Achttien.
    Geslacht:
    Jace komt van het mannelijke geslacht.
    Uiterlijk mét foto:


    Innerlijk:
    Jace is een trots en gevoelig persoon al hoewel niet veel mensen die kant te zien krijgen. Zijn gevoelens zijn niet makelijk onder woorden te brengen bij andere mensen. Als hij van iemand houd doet hij dat met zijn hele hart. Voor hem is het erg moeilijk om luchtig om te gaan met zijn gevoelens. Hij kropt ze het liefs op. Doet een ander dat wel zal Jace heel raar opkijken en geen begrip daarvoor brengen. Zijn gevoelens zijn vrij snel gekwets maar dat laat hij nooit merken. Hij verliest dan wel niet zo snel zijn humeur gebeurt dit wel dan kan diegene beter weg gaan. Vergeten en vergeven komt namelijk niet in zijn woordenboek. Als het iets is waar Drew niks mee te maken moet hebben is het oppervlakkigheid. Hij is aangetrokken door spannende dingen. Hij zou nooit een weddenschap sluiten en houd van de leiding nemen. Hij heeft dan ook echte stemwisselingen. Jace is taai en is niet zo makelijk met mensen. Als het om de romantiek gaat is hij een echt flirt. Maakt niet uit hoe oud je bent ook al ben je 5 jaar ouder hij flirt nog steeds met je. Hij kan er dan ook echt niet tegen als een meisje niks met zijn flirt techniek te maken wil hebben. Hij wil juist nog harder gaan flirten dan.
    Geschiedenis:
    Jace heeft de krachten van zij vader geërfd. Van jongs af aan hield hij zich al bezig met zijn krachten en zijn vader hielp hem er daar maar al te graag bij. Zijn vader was nooit echt een goede man geweest. Hij hield zich bezig met slechte dingen en automatisch begon Jace er ook in mee te gaan. Van een lieve en behulpzame jongen is hij veranderd naar een slechte en killen jongen aan de buitekant. Hij is inmiddels al met de slechte dingen gestopt maar zijn gedrag is niet helemaal weggegaan.
    Extra:
    X

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 14:45 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Son of Ipswich
    Naam: Stanley Starlin
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Man
    Uiterlijk mét foto:



    Innerlijk:

    Stanley is iemand die meer op zijn lichaam gefocust is dan op zijn krachten,
    Hij vind zijn krachten namelijk niet de wereld,
    Maar zijn lichaam daar in tegen is het gene wat hem het meeste bezig houdt.
    Voor de rest is Stanley een jongen die aardig is tegen iedereen,
    Ondanks hoe je bent en ondanks welk pad je zou bewandelen.
    Stanley is namelijk een jongen, die dankzij zijn krachten, de wereld anders is gaan zien dat dat het was.
    De wereld was eerst grauw in zijn ogen, het enige waar die wat aan had was hemzelf.
    Maar nu ziet die de wereld wat zonniger, waardoor die anders is gaan doen... deels...

    Geschiedenis:

    Stanley was vroeger een nerd, een echte simpele nerd.
    Hij leerde veel en haalde altijd tienen,
    Tot dat die gepest begon te worden en zijn leven een ware hel werd...
    Sinds die dag begon die de wereld te haten...
    Sinds die dag begon hij te veranderen...
    Hij begon zijn boeken aan de kant te gooien naar een jaar...
    Waarna zijn cijfers flink daalden, want van tienen, ging hij naar simpele zesjes.
    Zijn lichaam... Dat was het gene wat voor hem belangrijk werd...
    Niet om meiden te imponeren...
    Maar om die pestkoppen een kop kleiner te maken.
    Maar toen hij zijn spieren sterker werden, begonnen zijn gedachtes ook te veranderen,
    Zijn leven werd anders door dat die begon te trainen.
    En zijn nerdelijkheid verdween... Alleen van buiten...
    Maar van binnen is die nog steeds de zelfde nerd, want nu weer haalt hij alleen maar tienen op zijn school.

    Extra: -

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 23:31 ]

    @paddo: als je goed leest dan lees je dat en de jongens de populairste jongens zijn en dat mijn personage de oudste is. Dus zo keur ik je personage niet goed.
    Anders zoek je op Google the covenant of sons of ipswich op voor inspiratie? :) de slechte kan wel ouder zijn maar dat is faisean al


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    @paddo: als je goed leest dan lees je dat en de jongens de populairste jongens zijn en dat mijn personage de oudste is. Dus zo keur ik je personage niet goed.
    Anders zoek je op Google the covenant of sons of ipswich op voor inspiratie? :) de slechte kan wel ouder zijn maar dat is faisean al


    Hahhaa nee klopt ja xD
    Zoals ik al in een eerder bericht zei: Heb de film al tijdje neit meer gezien :(
    Maybe toch maar ff gaan doen xD
    maar is idd zo, 1 van hun word 18 en de rest nog 17 xD
    Maar er staat ook niet in dat nie niet populair is :P T maakt m gewoon niets uit xD

    Is die van mij wel goed?? :p

    Jup. Werk morgen na me werk alles bij


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vul 'm vandaag/morgen in, I promise


    26 - 02 - '16

    Omg Mismi zij is echt cute

    Anyone else?(flower)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha.. hoop dat ze niet allemaal om der gaan vechten en dat er nog een meisje komt :p


    En ik hoop echt dat deze niet zo snel doodloopt. Vind het altijd zo jammer dat rpg's zo snel doodlopen..

    mismi schreef:
    Haha.. hoop dat ze niet allemaal om der gaan vechten en dat er nog een meisje komt :p


    En ik hoop echt dat deze niet zo snel doodloopt. Vind het altijd zo jammer dat rpg's zo snel doodlopen..


    Ik hoop dat er meer mensen aanmelden anders kan ik hem niet eens starten xD En idd ook meiden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I follow!


    Queer zijn is gewoon alles