• Het verhaal begint in 1692, tijdens de heksenprocessen van Salem, toen vijf families uit de Ipswich Colony van Massachusetts erbond van stilte vormden die voor altijd hun families en hun opmerkelijke bevoegdheden zouden beschermen tegen de heks-jagers. Een familie ging te ver, maar, en als gevolg van hun overtreding ze voor altijd verbannen uit het land.

    Flash forward naar het nieuwe millennium en de vier sons of Ipswich zijn nu de student elite aan de prestigieuze Spenser Academy. The Sons of Ipswich zijn de baddest boys op de campus. Maar dat is niet alles wat ze delen. De vier vrienden delen ook een 300-jaar oude geheim: ze zijn tovenaars, de tiener afstammelingen van een 17e-eeuwse coven van heksen, de vijf families van 1692.[ Gebonden door hun heilige afkomst en gezworen stilte, deze vier tieners delen een geheim zo opmerkelijk dat het heeft gediend om hun families te beschermen voor honderden jaren, zij bezitten "The Power", een bron van bijna onbegrensde mystieke vermogens die hun levenskracht riool indien overmatig gebruikt./quote]

    Verhaallijn
    The sons of ipswich zitten dus samen op the Spenser Acadamy. Naast grappen, feesten en studeren zijn de jongens ook bezig met hun geheim. Ze bezitten krachten, die ze van hun voormoeders en vaderen ge-erft hebben. Het probleem van hun gave is alleen, zodra ze 18 worden, en ze gebruiken het teveel, neemt het jaren van hun leven weg, daarnaast zijn deze krachten ontzettend verslavend, waar ze dus ook mee moeten oppassen. Zodra ze hun krachten gebruiken worden hun ogen en pupillen pik zwart, aan iets anders kun je niet merken dat ze het gebruiken.
    Al vrij aan het begin van het school jaar merken de vier vrienden dat er iets niet klopt. Ze voelen zich raar, alsof een van hen continu hun krachten gebruikt, Daarnaast beginnen geliefden en vrienden ziek te worden soms wel tot dodelijk aan toe. Ze moeten dit niet alleen zien op te lossen, maar ook proberen zonder dat iemand van hun te weten komt. Of vertrouwen ze mensen genoeg?


    De krachten]
    Psychokinese - De bevoegdheid om voorwerpen te verplaatsen of laten zweven zonder ze aan te raken, ook wel telekinese.
    Pyrokinese - De kracht om vuur te controleren.
    Aerokinesis - De bevoegdheid om de wind te controleren.
    Atmokinesis - De bevoegdheid om het weer te beïnvloeden, in het bijzonder om het te laten regenen of stormen en bliksem roepen.
    Levitatie - De kracht van de zwaartekracht tarten en zweven of vrij te manoeuvreren in de lucht of zelfs vliegen.
    Astral Projection - De bevoegdheid om iemands bewustzijn en zintuigen voorbij en weg van het fysieke lichaam te projecteren.
    Bovenmenselijke kracht - Het verhogen van iemands fysieke kracht.
    Shapeshifting - De mogelijkheid om je fysieke verschijning en stem te veranderen om te verschijnen als een andere persoon.
    Teleportatie - De bevoegdheid om ogenblikkelijk verdwijnen van de ene plaats en weer verschijnen in een andere.
    Helderziendheid - Het vermogen om dingen die onzichtbaar zijn, zoals de wezens die bekend staat als 'darklings' te zien.
    Andere spreuken te beschadigen, of zelf te beschermen tegen fysieke schade.
    De vijfde zoon had controle over spinnen en kon werpt andere schadelijke spreuken via hen.


    Regels.
    -De standaart Q regels
    -Niet buitensluiten, als iemand vraagt voor een vrije personage, negeer niet vraag hem/haar er desnoods bij.
    - Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Ongeveer 300 woorden per post
    -mannen en vrouwen proberen gelijkt te houden
    -Niemand is perfect
    -16+ is toegestaan!
    -Naams verandering doorgeven
    - Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Let op interpunctie
    -Alleen ik open de topics, tenzij ik iemand weten, dan doet degene het.


    Rollen

    School Uniformen

    Sons of Ipswich
    - Pogue Parry Tonto
    - Bryan Gale Zoidberg
    - Damian James Wilcon Escuela
    - Jack Browns Vladiferr
    - (slechte)Jace Sky Quinn Butera


    Schoolgenoten
    - Emma Roxanne Pearson Mismi
    - Rowan Candace Strayker Delightfully
    - Katharina Seymour Bequeath
    - Janet Avery Foster VladiFerr
    - Aubrey Noëlle Belisario Teixeira
    -
    -

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 11:14 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zou ik een vrouwelijke schoolgenoot mogen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ofcourse


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    nu nog zoon 4 :p

    Thank you!
    Eventjes een post schrijven, en als het dan niet te laat is zal ik alvast een foto gaan zoeken.

    Ik heb nu trouwens zin om die film weer te kijken c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Had m laatst gezien vandaar dit rpg xD

    @Mismi. Yes indeed. Of Paddo moet de hare aanpassen en dan kan die gwn als de vierde


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol:
    Vrouwelijke schoolgenoot
    Naam:
    Aubrey Noëlle Bellisario
    Leeftijd:
    17
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Uiterlijk mét foto:



    Aubrey is nogal een onderdeurtje met haar 163 centimeter, maar desondanks dat is ze niet iemand die je snel over het hoofd ziet, aangezien ze een charismatische uitstraling heeft. Door haar verfijnde gezichtje, met een kleine neus - waar enkele sproetjes op zitten - en volle lippen, ziet ze er iets onschuldig uit, maar de mensen die haar beter kennen weten dat ze alles behalve onschuldig is. De fonkeling in haar licht groene ogen laat dat ook merken. Haar lokken zijn lichtblond, vallen tot over haar schouders en in een bepaald licht er zit een wat rossige gloed overheen. Als ze een luie dag heeft hangen haar lokken gewoon los, maar ze vindt het ook leuk om er af en toe een ingewikkelde vlecht of knot in te maken.
    Ze zit overigens in het hockeyteam van de school en door het trainen heeft ze een mooi figuur gekregen, wat ook deels komt doordat ze er goed op let op wat ze eet.
    Haar kledingstijl is redelijk meisjesachtig, maar ze wil ook nog weleens iets stoerders dragen. Het schooluniform vindt ze maar saai, wat dan ook de reden is dat ze die vaak opleukt met haar eigen sieraden. En ondanks dat ze best wel een ijdeltuit is, heeft ze qua make-up vaak alleen mascara op.
    Innerlijk:
    Aubrey is nogal een perfectionistisch persoon en kan niet tegen haar verliezen, of het nou om een hockeywedstrijd gaat of een simpele weddenschap. Ze moet en zal winnen, en ze kan nogal chagrijnig worden als dit niet gebeurd, vooral wanneer het haar eigen schuld is. Waar Aubrey ook niet tegen kan, zijn domme mensen en ze gedraagt zich vaak iets spottend tegenover hen. De oorzaak waarom ze zich aan hen ergert komt waarschijnlijk doordat ze zelf behoorlijk intelligent is en eigenlijk niet veel hoeft te doen voor school. Maar ondanks dat ze intelligent is, is ze eigenlijk niet iemand waarmee je samen een project wilt doen. Zoals al eerder gezegd is ze perfectionistisch, en een werkstuk moet dan ook tiptop in orde zijn. Ze is heel goed in staat om je meerdere keren een stuk overnieuw te laten schrijven, om vervolgens het hele stuk zelf nog om te gooien en het te verbeteren. School vindt ze belangrijk, maar ze deinst er ook niet voor terug om de regels te overtreden. Ze is eigenlijk ook iets betweterig. Aubrey is ook groepsperoon en een behoorlijke prater en wordt regelmatig de les uitgezet omdat ze haar mond niet kan houden.
    Ze komt zo misschien over als een "harde tante" maar van binnen is ze eigenlijk best soft en kwetsbaar. Wanneer iemand haar bekritiseert zal ze vaak een hooghartig woordje teruggeven, maar van binnen zal het wel een beetje aan haar vreten, wat door haar perfectionistische gedrag komt.
    Voor haar vrienden en de rest van de mensen waarom ze geeft is ze over het algemeen een lieve meid en voor de rest passen de eigenschappen koppig, plaagzuchtig, trouw en soms iets onhandig, bij haar.
    Wat je overigens waarschijnlijk niet van haar verwacht, is dat ze best wel creatief is.
    Likes: Schoenen, sieraden, geschiedenis, sterren, lekkere luchtjes, schilderen, tekenen.
    Dislikes: Clowns, onweer, de nacht/duisternis.
    Geschiedenis: Aubrey komt een uit een rijk gezin, met strenge ouders die hoge verwachtingen hebben van hun twee kinderen, Aubrey en Alexander. Har ouders zijn waarschijnlijk ook de oorzaak van haar perfectionistische gedrag, aangezien ze haar ontzettend pushen. Ze willen dat hun kinderen, net als zijzelf, advocaat worden. Audrey zou liever iets kunstzinnigs doen of geneeskunde, maar die beide dingen zou ze nooit tegen haar ouders durven te zeggen.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 7:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okay, ik kan niet kiezen D:

    Degene die ik nu heb of een van deze?
    1.



    2.



    3.




    4.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    4.:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Teixeira schreef:
    Rol:
    Vrouwelijke schoolgenoot
    Naam:
    Aubrey Noëlle Bellisario
    Leeftijd:
    17
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Uiterlijk mét foto:



    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Mezelf kennende pas ik het uiterlijk nog wel aan.
    De rest probeer ik morgen in te vullen.


    Ahahahaha ik heet Noëlle :D


    "Rebellion's are build on hope"

    Werk t wel bij als je rol af is


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Doen ze eigenlijk net als in de film aan zwemmen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zou wel kunnen ja :) mijn personage wel in ieder geval

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 11:38 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    De schoolgenoten moeten toch niet zo zijn als on de film??
    Want ik heb net de trailer bekeken en zo.
    Of mag je gewoon zelf verzinnen en moeten de sons hetzelfde zijn.


    "Rebellion's are build on hope"

    Alles mag gewoon verzonnen worden. De sons hoeven ook niet perse hetzelfde zijn, ik heb het wel gedaan omdat ik dat makkelijker vind maar dat hoeft niet al is het leuker als de sons wel iets van gelijkenissen hebben maar like i said het hoeft niet


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als alles is ingevuld wil ik het topic morgen openen! Probeer het dus zo snel mogelijk in te vullen. Vooral de paar die ik al een berichtje heb gestuurd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]