• Het verhaal begint in 1692, tijdens de heksenprocessen van Salem, toen vijf families uit de Ipswich Colony van Massachusetts erbond van stilte vormden die voor altijd hun families en hun opmerkelijke bevoegdheden zouden beschermen tegen de heks-jagers. Een familie ging te ver, maar, en als gevolg van hun overtreding ze voor altijd verbannen uit het land.

    Flash forward naar het nieuwe millennium en de vier sons of Ipswich zijn nu de student elite aan de prestigieuze Spenser Academy. The Sons of Ipswich zijn de baddest boys op de campus. Maar dat is niet alles wat ze delen. De vier vrienden delen ook een 300-jaar oude geheim: ze zijn tovenaars, de tiener afstammelingen van een 17e-eeuwse coven van heksen, de vijf families van 1692.[ Gebonden door hun heilige afkomst en gezworen stilte, deze vier tieners delen een geheim zo opmerkelijk dat het heeft gediend om hun families te beschermen voor honderden jaren, zij bezitten "The Power", een bron van bijna onbegrensde mystieke vermogens die hun levenskracht riool indien overmatig gebruikt./quote]

    Verhaallijn
    The sons of ipswich zitten dus samen op the Spenser Acadamy. Naast grappen, feesten en studeren zijn de jongens ook bezig met hun geheim. Ze bezitten krachten, die ze van hun voormoeders en vaderen ge-erft hebben. Het probleem van hun gave is alleen, zodra ze 18 worden, en ze gebruiken het teveel, neemt het jaren van hun leven weg, daarnaast zijn deze krachten ontzettend verslavend, waar ze dus ook mee moeten oppassen. Zodra ze hun krachten gebruiken worden hun ogen en pupillen pik zwart, aan iets anders kun je niet merken dat ze het gebruiken.
    Al vrij aan het begin van het school jaar merken de vier vrienden dat er iets niet klopt. Ze voelen zich raar, alsof een van hen continu hun krachten gebruikt, Daarnaast beginnen geliefden en vrienden ziek te worden soms wel tot dodelijk aan toe. Ze moeten dit niet alleen zien op te lossen, maar ook proberen zonder dat iemand van hun te weten komt. Of vertrouwen ze mensen genoeg?


    De krachten]
    Psychokinese - De bevoegdheid om voorwerpen te verplaatsen of laten zweven zonder ze aan te raken, ook wel telekinese.
    Pyrokinese - De kracht om vuur te controleren.
    Aerokinesis - De bevoegdheid om de wind te controleren.
    Atmokinesis - De bevoegdheid om het weer te beïnvloeden, in het bijzonder om het te laten regenen of stormen en bliksem roepen.
    Levitatie - De kracht van de zwaartekracht tarten en zweven of vrij te manoeuvreren in de lucht of zelfs vliegen.
    Astral Projection - De bevoegdheid om iemands bewustzijn en zintuigen voorbij en weg van het fysieke lichaam te projecteren.
    Bovenmenselijke kracht - Het verhogen van iemands fysieke kracht.
    Shapeshifting - De mogelijkheid om je fysieke verschijning en stem te veranderen om te verschijnen als een andere persoon.
    Teleportatie - De bevoegdheid om ogenblikkelijk verdwijnen van de ene plaats en weer verschijnen in een andere.
    Helderziendheid - Het vermogen om dingen die onzichtbaar zijn, zoals de wezens die bekend staat als 'darklings' te zien.
    Andere spreuken te beschadigen, of zelf te beschermen tegen fysieke schade.
    De vijfde zoon had controle over spinnen en kon werpt andere schadelijke spreuken via hen.


    Regels.
    -De standaart Q regels
    -Niet buitensluiten, als iemand vraagt voor een vrije personage, negeer niet vraag hem/haar er desnoods bij.
    - Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Ongeveer 300 woorden per post
    -mannen en vrouwen proberen gelijkt te houden
    -Niemand is perfect
    -16+ is toegestaan!
    -Naams verandering doorgeven
    - Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Let op interpunctie
    -Alleen ik open de topics, tenzij ik iemand weten, dan doet degene het.


    Rollen

    School Uniformen

    Sons of Ipswich
    - Pogue Parry Tonto
    - Bryan Gale Zoidberg
    - Damian James Wilcon Escuela
    - Jack Browns Vladiferr
    - (slechte)Jace Sky Quinn Butera


    Schoolgenoten
    - Emma Roxanne Pearson Mismi
    - Rowan Candace Strayker Delightfully
    - Katharina Seymour Bequeath
    - Janet Avery Foster VladiFerr
    - Aubrey Noëlle Belisario Teixeira
    -
    -

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 11:14 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Uhu.. komop mensen!!! Gezellig meedoen!!

    Ik wil ook wel meedoen, maar ik twijfel nog een beetje ;p


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Bequeath schreef:
    Ik wil ook wel meedoen, maar ik twijfel nog een beetje ;p


    Waaraan/waarom twijfel je? :) vragen kun je altijd stellen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    Waaraan/waarom twijfel je? :) vragen kun je altijd stellen.


    Het is niet bepaald dat ik vragen heb, maar ik zit in mijn examenjaar en mijn leraren killen me haha, maar ik wil wel een rol invullen :3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Bequeath schreef:
    (...)

    Het is niet bepaald dat ik vragen heb, maar ik zit in mijn examenjaar en mijn leraren killen me haha, maar ik wil wel een rol invullen :3


    Is goed ^^ ik zit ook in me examen jaar van mbo


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zit in het 2e jaar van het HBO.. in het geval van mijn opleding betekend dat: je hebt hoorcolleges en werkcolleges en verder mag je zelf uitzoeken welke hoofdstukken van twee dikke, engels talige, biologische boeken je moet kennen voor het tentamen en de wekelijkse tussentijdse e-toetsen xD.

    On topic: @Bequeath: ga je een van the sons nemen of een medeleerling? :p we hebben (voor de verandering) een meisjes tekort... :p Hoewel de fifth sons natuurlijk wel allemaal ingevuld moeten zijn voor het verhaal/ de rpg :p

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 22:01 ]

    Haha ik doe examenjaar Havo, ik vind het tot nu nog aardig makkelijk om eerlijk te zijn x'D

    Ik zal spelen wat nodig is, dus als dat een meisje is dan wil ik dat best doen. Maar ik hoor het wel?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Het liefst een meisje ja. Dat komt beter uit :) je mag em aanmaken als je wilt graag zelfs


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zou ik ook een meisje mogen reserveren?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Is de slechte zoon automatich de fitfth son? Ik wil de fifth son namelijk niet...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Een van de zoons
    Naam: Bryan Gale
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk mét foto: .


    Bryan is een jongen met een vriendelijke uitstraling. Hij heeft donker haar en een vrij lichte huid. Zijn ogen zijn bruin, iets waar hij erg trots op is en hij draagt vaak grijze shirts. Hij houdt niet zo van felle kleuren en draagt die dan ook niet zo veel. Hij heeft geen piercings of tatoeages, want dat vind hij te extreem.
    Innerlijk: Bryan is een zachtaardige jongen die erg behulpzaam is. Hij doet er alles aan om mensen goed naar de zin te zijn en wil mensen geen pijn doen of kwetsen. Bryan heeft faalangstige trekjes en kan soms best wel een neuroot zijn. Hij kan soms zeer onverwacht vreemd reageren of paniekaanvallen krijgen. Over het algemeen is hij een enorme chaoot. Zijn kamer is een rotzooi, hij heeft vaak zijn spullen wel voor elkaar maar afgeraffeld en zijn fijne motoriek is niet zo goed. Zijn handschrift is dus enorm slordig. Bryan heeft al enkele jaren een depressie, hij zit niet lekker in zijn vel maar probeert dit aan zo weinig mogelijk mensen duidelijk te maken. Hij verbergt het een soort van, net als enkele emoties. Dit lukt echter niet als hij onverwachts vreemd reageert of een paniekaanval heeft.
    Geschiedenis: Bryan heeft zijn krachten van zijn vader geërfd. Hij mocht zijn krachten bijna nooit gebruiken van zijn vader en heeft ze daardoor niet altijd goed onder controle. Een keer had hij ruzie met een jongen omdat diegene een ander pestte. Hij had de jongen bijna verbrand door zijn pyrokinese. Deze kracht heeft hij ook het best onder controle van alle krachten die hij heeft. De jongen werd getraumatiseerd voor het leven en moest opgenomen worden. Bryan moest ook opgenomen worden vanwege een hoop agressie die hij in korte tijd had ontwikkeld. Hierdoor werd hij depressief.
    Extra: Bryans favoriete kracht is pyrokinese. Hij is dol op vuur en als er vuur is voelt hij zich helemaal in zijn element.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 18:40 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben Ailurophilia btw


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Rol: Een van de zoons
    Naam: Bryan Gale
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra

    Ik maak 'm later af. (Misschien veranderd de naam nog)
    Ik wil echt niet bemoeien maar de 'goeie zonen' moesten toch rond de 17e zijn?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dan is 'ie maar zeventien. Best.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Dan is 'ie maar zeventien. Best.
    Ik weet het niet zeker..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,