• Vogel

    Vraag je je niet af,
    vogel, of je wel eerlijk bent
    geweest

    Je vloog weg om niets,
    vogel, niet alles is zoals je
    afleest

    Ik vraag me af,
    vogel, ben je wel eerlijk
    geweest


    Dit is een simpel, nietszeggend, niet bepaald goed maar een voor mij bevredigend gedicht
    om mijn emoties enigszins te temperen. Ik activeer het niet omdat ik er trots op ben,
    aangezien ik het niet bepaald, ehh, briljant vind, maar omdat het bevredigd dat het
    in ieder geval de wereld in is en niet opgeslagen en gedeactiveerd op mijn
    account. :'D


    Link: Vogel

    Zoals je in de spoiler leest, beschouw ik dit niet als één van mijn meest briljantste werken, so far I have, lol, en ik ben er inderdaad niet trots op, maar ik vind het wél goed dat ik mijn emoties enigszins onder woorden heb kunnen brengen met mijn compleet eigen intentie. Ik promoot de story simpelweg omdat ik hoop dat er misschien één of meer mensen zijn die de toon van gedicht kunnen plaatsen in hun eigen situatie of die van iemand anders.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind hem mooi ö. Echt; prachtig!


    We need a bigger boat.

    Ik vind hem eigenlijk.. Nou ja, hoe jij het beschreven hebt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 17:59 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind 'm absoluut waauw.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    De eerste twee strofes vind ik wel mooi (: Maar die derde komt een beetje over alsof... tsja, alsof die er maar snel achter is geplakt. Ik heb het gevoel alsof er tussen de eerste twee en de derde gewoon nog iets mist. Maar die eerste twee vind ik wel bijzonder (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    De eerste twee strofes vind ik wel mooi (: Maar die derde komt een beetje over alsof... tsja, alsof die er maar snel achter is geplakt. Ik heb het gevoel alsof er tussen de eerste twee en de derde gewoon nog iets mist. Maar die eerste twee vind ik wel bijzonder (:


    Dat is één van mijn eigen grootste kritieken: er moet meer zijn. Alleen ik kon er niet meer uitkrijgen met deze opbouw. Ik heb verschillende opbouw en bewoordingen geprobeerd en dit kwam het beste overeen met hoe ik te werk wou gaan. Ik had het moeilijk met de rijmwoorden en door de onregelmatigheden wou ik dat als regelmaat uit laten komen, maar ik kwam niet verder dan dit. Ik had er langer aan kunnen sleutelen, maar ik was eigenlijk te gefrustreerd over wat er dus door mij heen ging, dat ik het goed vond zo voor nu. Het totaal is onafgemaakt, daar ben ik het mee eens, en wellicht ga ik er ooit aan zitten om 'm af te maken. Bedankt voor je tip; ik voel nu ergens een drijfveer om 'r serieus voor te gaan zitten en verder te schrijven. c:

    En bedankt allemaal voor het compliment. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Quatorze schreef:
    Ik vind 'm absoluut waauw.


    Het is ook een gedicht waarbij je tussen de regels door kan lezen, als je snapt wat ik bedoel. Ik vind 'm erg mooi


    26 - 02 - '16

    Er zat laatst een vogel op mijn kamer


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf