• Naam: Forever Narnia
    Soort: Forum
    Onderwerp: Narnia
    Omschrijving:
    "Narnia will always be there to welcome you home."
    Wandel door de bossen, zwem in de zeeën, vergader in kastelen. Alles kan in onze fantasie, alles kan in Narnia!
    Maar ook totaal uitgedachte verhaallijnen kunnen gespeeld worden in "Full RPG's".
    Voor de mensen die even geen zin hebben in RPG, en wel in een wedstrijd, schrijven, fotobewerken of spelletjes, daar is ook plaats voor voorzien!
    Alles kan hier!
    Link: http://forever-narnia.actieforum.com/u1
    Eventuele banner/afbeelding: zie forum

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Huh, waar gaat dit over?
    Oh, dit gaat over een ander forum.


    26 - 02 - '16

    Dat hoort toch niet in stamcafé, of wel?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jij komt hier ook alleen maar om jezelf en je dingen te promoten hé?


    Your make-up is terrible

    en jij om mensen te beledigen he?

    sluipje schreef:
    en jij om mensen te beledigen he?
    wow ff dimmen... jij hoort je gewoon aan de regels te houden...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ja sorry hoor als ik dat al niet mag pfff

    Het was zelfs niet eens een belediging. (cat)

    Het was alleen maar een opmerking/mening, waarmee ik het volledig mee eens ben.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    sluipje schreef:
    ja sorry hoor als ik dat al niet mag pfff
    dan hoef je nog steeds niet zo te reageren...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb de huisregels snel doorgelezen, en voor fansites is reclame toegestaan en dit lijkt mij een fansite.

    Mijn persoonlijke toevoeging: Quizlet is een site waar mensen creatief bezig zijn en contacten met elkaar onderhouden. Het is ongebruikelijk dat er users zijn die enkel reclame maken voor een ,,externe" creatie. Wat je doet is toegestaan, dat is eenmaal zo, maar de sfeer die wij op Q hebben is dat dit niet gewaardeerd wordt in de vorm hoe jij hier lid bent. Daar is niets mis mee en je hebt je goed recht, maar mensen zullen inderdaad negatief reageren als je hier alleen voor reclame voor je eigen sites komt en niet waarvoor Quizlet oorspronkelijk is bedoeld.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 20:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Ik heb de huisregels snel doorgelezen, en voor fansites is reclame toegestaan en dit lijkt mij een fansite.

    Mijn persoonlijke toevoeging: Quizlet is een site waar mensen creatief bezig zijn en contacten met elkaar onderhouden. Het is ongebruikelijk dat er users zijn die enkel reclame maken voor een ,,externe" creatie. Wat je doet is toegestaan, dat is eenmaal zo, maar de sfeer die wij op Q hebben is dat dit niet gewaardeerd wordt in de vorm hoe jij hier lid bent. Daar is niets mis mee en je hebt je goed recht, maar mensen zullen inderdaad negatief reageren als je hier alleen voor reclame komt voor je eigen sites en niet voor waar Quizlet oorspronkelijk is bedoeld.
    ik doelde meer op geen ruzie uitlokken:Y)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 20:41 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)ik doelde meer op geen ruzie uitlokken:Y)


    Oeps, hihi. x']
    Correctie: Ruzie uitlokken is hier verboden, zoals RavensMoon al zegt. We hopen dat je je aan de Huisregels houdt van Quizlet. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 20:43 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    oke ik zal mijn best doen maar helaas ben ik geen creatief persoon sorry voor alles

    sluipje schreef:
    oke ik zal mijn best doen maar helaas ben ik geen creatief persoon sorry voor alles


    Dat is niet erg! Er zijn een hoop mensen die heel veel op het forum zitten en tegelijkertijd creatief bezig zijn. Jij bent creatief met sites, denk ik, dus dat is jouw creativiteit. Er zijn een hoop topics waarbij je je mening kunt geven, met anderen kunt praten, RPg'en of fangirlen, en nog veel meer! :]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    oke dank je voor de tips

    nee hoor ik heb dit forum niet zelf gemaakt maar ik beheer het wel mee snap je?

    ik hoop echt op meer leden maar ja ik wil niemand dwingen.
    Ik beloof dat ik ook mee zal doen met de rpg's hier en zo

    Je. Oet. Iets doen waar je geen zin in hebt; je kiest er zelf voor om hier een account aan te maken en wat je ermee doet. Wat je doet is toegestaan, alleen het is over het algemeen dat de meeste die zich hier registreren, hier actief zijn met allerlei dingen. Maar daar kiezen ze zelf voor. Je kan bij wijze van apreken nu uitloggen en morgen inloggen en reclame maken; dat mag gewoon. Je kiest zelf hoe je lid bent, niets is je verplicht, hoor! ;)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife