• Naam: Forever Narnia
    Soort: Forum
    Onderwerp: Narnia
    Omschrijving:
    "Narnia will always be there to welcome you home."
    Wandel door de bossen, zwem in de zeeën, vergader in kastelen. Alles kan in onze fantasie, alles kan in Narnia!
    Maar ook totaal uitgedachte verhaallijnen kunnen gespeeld worden in "Full RPG's".
    Voor de mensen die even geen zin hebben in RPG, en wel in een wedstrijd, schrijven, fotobewerken of spelletjes, daar is ook plaats voor voorzien!
    Alles kan hier!
    Link: http://forever-narnia.actieforum.com/u1
    Eventuele banner/afbeelding: zie forum

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    oke maar ik wil best wel actief zijn op het forum hoor

    Als je dat zwlf wilt, dan zou ik het zeker doen! Ik zit heel veel op het forum, zoals je aan mijn posts ziet. Hopelijk zie ik je snel weer 'ns op het forum! :]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    oke dank je je bent echt aardig
    sorry van daarnet

    Dank je wel, jij bent ook aardig. :] Oh, ik heb d'r geen last van gehad, hoor, ik wou gewoon graag helpen. Ik hoop dat je het leuk krijgt op Quizlet! :]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zoidberg schreef:
    Huh, waar gaat dit over?
    Oh, dit gaat over een ander forum.

    Ik begreep het eerst dus ook niet :'D
    Het klinkt op zich interessant, maar ik ben niet van RPG's dus aan mij heb je niks :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    je kan er ook chatten hoor

    dankjewel
    ik ben blij dat je er geen last van had.

    Is het erg dat ik pas morgen in andere topics post?
    Ik ga namelijk zo naar bed sorry.

    Filettino het is maar een vraagje maar zou jij lid willen worden van het narnia forum?
    Het is maar een vraagje hoor voel je alsjeblieft niet verplicht.

    Je mag posten wanneer je wilt! Je mag ook volgende week, hoor, elke dag die je wenst. Er zijn geen regels voor, hoor. ;] Slaap lekker! Sorry, ik heb nog nooit Narnia gekeken of gelezen, dus ik weet er niets van af. Dan is het niet zo handig om lid te worden, denk ik. Maar ik weet zeker dat je nog meer leden zult werven! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    oke maar als je wilt kan ik e alle nodige informatie geven over narnia?
    sorry ik wil je niet dwingen

    Zucht.... het lijkt er behoorlijk op dat je door dramt... nee is nee


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat krijgen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    dank je

    ja weet ik en besef ik ook
    ik hou er ook nu over op echt hoor

    RavensMoon schreef:
    Zucht.... het lijkt er behoorlijk op dat je door dramt... nee is nee

    ik zwijg er nu echt over

    sluipje schreef:
    ja sorry hoor als ik dat al niet mag pfff


    Jemig, je moet gewoon accepteren dat niet alle fora reclame accepteren.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 18:53 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    oke maar ik besef ook dat ik aandrong dus hou ik er ook over op