• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:08 ]

    Square schreef:
    Ik heb niets met de kermis. In het dorp waar ik woon hebben - of hadden, geen idee eigenlijk :'D - we er wel ieder jaar eentje, maar een vrij kleine, met alleen wat botsautootjes en dingen zoals touwtjetrekken. In Groningen is een vrij grote, maar daar ben ik nog nooit echt geweest. Ook geen behoefte aan, want het enige wat mij nog enigszins interesseert zijn de suikerspinnen. (krul)

    Ah dat is wel jammer zeg. Haha iedereen hier lijkt wel zeer geïnteresseerd te zijn in suikerspinnen. :Y)

    We hebben momenteel 100 actracties om mn school staan en ik mag tot half vijf van de week
    Mijn favo de crazyjump


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leuk voor je!^^
    De Druivenfeesten komen er aan dus dat betekend dat wij hier ook kermis en shizz gaan krijgen. :3


    •*• Lululu •*•

    IrishNialler schreef:
    We hebben momenteel 100 actracties om mn school staan en ik mag tot half vijf van de week
    Mijn favo de crazyjump

    Hahahaha, jap, same, alleen moest ik tot half zes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ben trouwens blij dat Hengelo zo'n grote kermis heeft, groostste van Overijssel geloof ik. -verslaving haha-


    Waar ik woon is de één na grootste kermis van Nederland:Y) Ze wilden het zelfs op de wereld erfgoed lijst zetten oid, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het stíkt hier van de kermis. Ik vind het zelf voornamelijk geldverspilling, maar af en toe is het wel leuk. Vooral de kermis in Alkmaar, maar da's een van de grootste van Nederland. Niet dat de grootte veel uitmaakt, aangezien het meer zuipen is dan iets anders hier.


    i put the fun in funeral

    Goh vanalles ik ga meestal in Aalst met carnaval dan staat elk fuckin' plein vol :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga alleen naar de kermis als het TT is. (krul)
    Vind er niet zoveel aan, mijn favoriet is de churros-kraam.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik hou van die space dingen. Dat je dus bijna over de kop gaat? De pin of de actopus is ook altijd wel grappig. Maar die grijp kramen en het spook huis :"D Owja en het glazen huis als je nergens tegen aanbost xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bij ons is de kermis allang geweest. Ik ben naar de kermis in Uden en Tilburg geweest, die waren allebei tegelijk D: Ben niet in mijn eigen dorp geweest.

    Voiceless schreef:
    Ik ga alleen naar de kermis als het TT is. (krul)
    Vind er niet zoveel aan, mijn favoriet is de churros-kraam.

    Churrooooos! :9~

    Ik ben dit jaar 2 keer geweest
    De eerste keer wouden mijn vriendinnen nergens in en werd mijn portemonnee gejat na een uurtje, met al mijn geld erin
    De tweede keer was ik vrijwilliger bij mijn moeders werk en moest ik een rolstoel duwen
    Maar toen mocht ik wel overal gratis in
    Ik vind kermis heel leuk, maar ik ben nogal vriendloos en dan is de kermis echt de vreselijkste plek om te zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben al druk aan het sparen, hehehe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gyllenhaal schreef:
    Ik ben al druk aan het sparen, hehehe

    Goedzo! *O*

    Draculea schreef:
    (...)
    Goedzo! *O*
    Ja omg heb er echt zin in *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf