• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:08 ]

    De booster is trouwens echt geweldig
    Ik ging daar in en al die oude mensjes van mijn moeders werk stonden te kijken
    Ze waren helemaal bang
    Maar ik vind de Booster wel duur
    Ik ben er toen alleen in gegaan omdat ik toen gratis mocht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    De booster is trouwens echt geweldig
    Ik ging daar in en al die oude mensjes van mijn moeders werk stonden te kijken
    Ze waren helemaal bang
    Maar ik vind de Booster wel duur
    Ik ben er toen alleen in gegaan omdat ik toen gratis mocht

    Ja de booster is wel prijzig opzich. Ik geloof dat het vier of vijf euro is 's avonds bij ons. But! Totally worth it. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 19:01 ]

    Die in Groningen is ook groot :3 Ik hou van de kermis.


    -

    Gyllenhaal schreef:
    (...)Ja omg heb er echt zin in *O*

    Haha je bent niet de enige! :'D
    Sowieso dat ik er alleen 's avonds heen ga. Dat is tien keer leuker.

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha je bent niet de enige! :'D
    Sowieso dat ik er alleen 's avonds heen ga. Dat is tien keer leuker.
    Begint woensdag toch? Dan moet ik gewoon huiswerk en donderdag ook. Vrijdag na school en avond kan wel. Zaterdag werken tot hal acht dus die avond sowieso en zondag ochtend/middag aangezien ik die avond moet werken..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gyllenhaal schreef:
    (...)Begint woensdag toch? Dan moet ik gewoon huiswerk en donderdag ook. Vrijdag na school en avond kan wel. Zaterdag werken tot hal acht dus die avond sowieso en zondag ochtend/middag aangezien ik die avond moet werken..

    Jep. Haha ga je er drie keer heen dan?

    Draculea schreef:
    (...)
    Jep. Haha ga je er drie keer heen dan?
    Ja, voor zover ik weet nu wel. Een keer met Alinde en zo, dan nog eens met Marloes, Sanne en Twan, dat was het plan in ieder geval, en dan nog eens met collega's, maar ik weet niet of alles wel doorgaat ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gyllenhaal schreef:
    (...)Ja, voor zover ik weet nu wel. Een keer met Alinde en zo, dan nog eens met Marloes, Sanne en Twan, dat was het plan in ieder geval, en dan nog eens met collega's, maar ik weet niet of alles wel doorgaat ;p

    Ah maar dan weet je toch tenminste zeker dat je er één keer heen gaat? I mean, ik heb maar één avond gepland en dat is op de vrijdag omdat sommigen niet op zaterdag konden. En iedereen wilde zo nodig mee dus het wordt echt druk haha. Ach, waarschijnlijk splitsen we toch wel op in groepjes. :')

    wij hebben hier een kermis waar je binnen 5 minuten mee klaar bent. het is meer bedoeld voor kinderen hier. gelukkig kan ik toch niet zo goed tegen al die attracties :Y) vind alleen al die lampjes altijd mooi ^^


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Pff ben een keer in die Crazy Dance gegaan, was ik volgens mij de enige die echt bang was en zat te gillen. D: Maar ik ga niet echt vaak naar de kermis, is wat te duur voor mij.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ugh.. bij ons komt er maar 1 per jaar ofzow.. maar in de iets grotere steden al wat vaker. I ben geen kermis freak, maar dr is een zo'n attractie (waar ik de freakin' naam van ben vergeten -,-) waar ik dus met een vriendin in zal gaan, ooit haha (ik hou dus niet van attracties maarja haha)


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..

    trouwens, die van t filmpje is wel echt super cool, en grooT! Die bij ons is mini haha


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..

    Ik hou niet van kermis, op de suikerspinkraam na. :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nahh. Ik vind de kermis echt niks. En ik kan ook niet tegen drukte.


    Don't walk. Run, you sheep, run.