• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Comanche schreef:
    Morgen is mijn lieve moeder jarig. ^^
    En yesssss. Mijn reflectie is af. Halleluja!

    Ugh, refelecties vond ik altijd zo nutteloos. Wat je van iets vond bespreek je toch samen met de leraar, dus waarom zou je het dan eerst nog op papier moeten zetten? Alvast gefeliciteerd met je moeder trouwens :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ugh, refelecties vond ik altijd zo nutteloos. Wat je van iets vond bespreek je toch samen met de leraar, dus waarom zou je het dan eerst nog op papier moeten zetten? Alvast gefeliciteerd met je moeder trouwens :Y)

    Het is voornamelijk om te laten zien dat je oplet in het hoorcollege. :Y)
    Ik heb al twee van de dertien punten binnen, aaaawh yeah!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog een uurtje en dan JamesPotter (Femke) volproppen met taarten want ze is over 50 minuutjes alweer 16 O.o


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jezus. Alsjeblieft zeg, verwijder al die foto's van jezelf. Je bent hartstikke lelijk en hebt nog een groot voorhoofd ook. En dan nog zo eigendunkerig zijn om te zeggen dat je zo mooi bent? Raar kind.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 23:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Jezus. Alsjeblieft zeg, verwijder al die foto's van jezelf. Je bent hartstikke lelijk en hebt nog een groot voorhoofd ook. En dan nog zo eigendunkerig zijn om te zeggen dat je zo mooi bent? Raar kind.

    Laat haar lekker in haar eigenwaarde. Als zij nou tevreden met zichzelf is, wie ben jij om haar dan af te kraken?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil echt morgen zijn gezicht zien als ik zeg dat ik toestemming heb van hogerhand om de elke woensdag een kwartier vroeger naar huis te mogen.
    In your face...Komt er van als je me niet wilt helpen, dan ben ik genoodzaakt om het zelf op te lossen.
    And guess what, I just did...I always get what I want, sir. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Comanche schreef:
    (...)
    Het is voornamelijk om te laten zien dat je oplet in het hoorcollege. :Y)
    Ik heb al twee van de dertien punten binnen, aaaawh yeah!

    Haat aan reflecties. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    stop writing dramatic shit and go to bed woman.


    No growth of the heart is ever a waste

    Laatste minuut van het 15 zijn


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Laatste minuut van het 15 zijn


    Gefeliciteerd (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    JamesPotter schreef:
    Laatste minuut van het 15 zijn

    Happy b'day.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Comanche schreef:
    (...)
    Laat haar lekker in haar eigenwaarde. Als zij nou tevreden met zichzelf is, wie ben jij om haar dan af te kraken?


    Als je haar kent is het echter wel anders. Ze hoort bij een groep die me tot enkele jaren geleden heeft gepest en niet zo'n beetje ook. Zij scheldt iedereen voor alles en nog wat uit, bezorgd je een bloedneus en een blauw oog als je iets doet wat haar niet aanstaat en dan mag ik haar niet afkraken terwijl zij dat bij zo'n beetje iedereen doet? ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hehe, eindelijk weer eens een stuk tekst geproduceerd. That feels good.


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    Hehe, eindelijk weer eens een stuk tekst geproduceerd. That feels good.

    + Trying to sleep. Shut up dog.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo moe.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -