• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 1:49 ]


    -

    That was awkward... :l


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Aaah, so happy! (yeah)
    Ik kan gewoon naar school gaan, thuis!! We richten gewoon zelf een ''mbo'' op!! WHOOPWHOOP!!!! (dance)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keeping it Real



    zo weer hard aan de slag verder met tekenen ;D


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    En toen had je opeens een vet mooi teken/poser/photoshop boek van 3 euro. :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Opeens was je weg ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Opeens was je weg ;c



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Volgens mij wil onze school ons verleiden om dingen in de kantine te kopen. De WC's ruiken altijd naar eten. Dit keer naar Asiatische kruiden, de keer daarvoor naar Haribo snoepjes en daarvoor rook het naar Hamburger augurken. Unfair!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat moment wanneer je een nieuw pakje boter opent. :Y)

    Werken wordt nog wat met een pijnlijke rug en knie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meh.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    This is so awkward.


    -

    Oh mijn god dit is zo onwijs lief dat ik ervan moet huilen. Een vriendin (die ik ken van vakantie) is echt een heel goede vriendin en ze vertelde zojuist via whatsapp dat ik in haar Engels powerpoint sta. Dan vraag ik waarom en zegt ze "omdat je mijn inspiratie bent (: en ook een heel goede vriendin". Dit is ASDFGHJKL, één van de liefste dingen die iemand ooit tegen me heeft gezegd <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pirates of the Caribbean muziek <3 Nu wil ik de films weer kijken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nieuwe HP? Ik ben de gelukkigste jongen op aarde. (cool)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ooh, jij bent echt zo irritant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered