• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Mamo schreef:
    (...)

    James Hampton
    'Zekers, ik heb er heel veel zin in,' zei Cian. Cian knikte na mijn voorstel om wat te gaan drinken en pakte de uitrusting op, die hij naar de kluisjes bracht. 'Laten we wat gaan drinken,' zei hij vrolijk, toen hij terug kwam lopen. Ik knikte. 'Is je team een beetje leuk en goed?' vroeg ik aan Cian, terwijl we richting het restaurant liepen. Ik kon me niet voorstellen hoe het was om in een team te spelen. Nu waren een ruiter en een paard ook een soort team, maar dat was toch heel anders dan een team met zo'n tien man. Ik wist eigenlijk niet eens precies hoeveel mensen er in een polo-team speelden.


    Cian Christy Whinter

    We liepen over het erf richting het restaurant. 'Is je team een beetje leuk?' Vroeg James. Ik keek weg. 'Wel leuk, ze zijn wat arrogant af en toe,' antwoorde ik. Ik had eigenlijk een gloeiende hekel aan hun, omdat ze me behandelde als een kind van twaalf. ik was aanvaller nota bene. 'Het lijkt me af en toe ook wel leuk om gewoon solo, paard en ruiter wedstrijden te doen, maar teams waren wel mijn ding.' Ze waren daarintegen ook wel goed, we waren snel en tacties, maar daar bleef het ook wel bij.


    Vampire + Servant = Servamp

    Steve James hiddles
    Ik reed rustig richting het ziekenhuis. Toen ik haar in de auto had gezet merkte ik pas hoe slecht het eigenlijk was. Haar enkel had ze meer een centimeter bewogen en ze zat al te piepen. dit was echt niet goed. Ik reed door het dorp, maar pas 3 dorpen verder kwamen we bij het ziekenhuis. Ik parkeerde en stapte uit. Aan haar kant maakte ik de deur open en ik tilde haar voorzichtig uit de auto. De deur trapte ik achter haar dicht en ik sloot met het knopje de auto af. De sleuteltjes bungelde aan mijn vinger terwijl ik haar naar binnen tilde en ons meldde bij de balie. We moesten nu gewoon in de wachtkamer wachten. Ik zette haar in de ruime lichte kamer vol kleurige kussens, zitjes en tijdschriften neer. ik zag een drankjesautomaat in de hoek staan. 'Wil je wat drinken?" vroeg ik vriendelijk. Als ze wat wilde ging ik nog niet zitten. anders ook niet, want ik had best wel dorst. Sinds mijn ontbijt om 7 uur had ik niets meer gedronken of gegeten. Dat eten was geen probleem, dat gebeurde vaker, maar dat drinken was niet erg handig.


    Bowties were never Cooler

    James Hampton
    Cian keek weg na mijn vraag. 'Wel leuk, ze zijn wat arrogant af en toe,' antwoordde hij. 'Het lijkt me af en toe ook wel leuk om gewoon solo, paard en ruiter wedstrijden te doen, maar teams waren wel mijn ding,' voegde hij toe. Ik knikte begrijpend. We waren inmiddels aangekomen bij het restaurant. Ik opende de deur en liep naar binnen. Er zaten wat andere mensen binnen die om keken en vriendelijk naar me glimlachten, een aantal staken hun hand naar me op. Vrijwel iedereen kende me hier wel, mensen die me niet kenden zaten vrijwel altijd in een hele andere discipline. Ik glimlachte even vriendelijk en draaide me toen weer om naar Cian. 'Een goed team is altijd de prioriteit toch?' vroeg ik, 'of je teamleden ook aardig zijn is niet perse een must, dat zou alleen een fijne bijkomstigheid zijn, maar het zou niets toevoegen aan de winst lijkt me.'


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Denise Grace Fell
    Als we na een aantal dorpjes aan komen bij het Ziekenhuis zet Steve de auto neer op de parkeer plaats om deze uit te zetten. Hij loopt om de auto heen om me eruit te tillen. Ondertussen open ik de deur en zet mijn benen eruit, eigenwijs als ik ben. Het doet toch al pijn dus veel erger zal het vast niet kunnen worden.
    Steve tilt me uit de auto en zo lopen we het ziekenhuis binnen. Hij meld ons aan bij de balie en de werknemer verteld ons dat we in de wachtkamer moeten wachten. Steve zet me daar neer op één van de kleurige kussens en vraagt me dan of ik iets te drinken wil. Ik schud mijn hoofd.
    "Niet zo'n dorst" zeg ik tegen hem met een waterig glimlachje.


    Little do you know

    Steve James Hiddles
    Ik het ziekenhuis meldde ik haar aan en bracht haar toen naar de verrassend kleurrijke wachtkamer. ik zette haar neer en vroeg of ze wat wilde drinken. Blijkbaar niet, maar ik had echt veel dorst. ik had veel moeten praten en geen kans gekregen om wat te drinken. het was me maar net gelukt om Scotty te longeren en op de wei te zetten. Ik liep naar het automaat en gooide er een paar muntjes in voor ik er een blikje drinke uit haalde. Ik ging naast haar zitten, maakte he topen en nam een grote slok. De prikkende vloeistof voelde heerlijk koud aan in mijn droge keel. Al snel kwam er een doctor om de hoek kijken. "Denise?" vroeg hij. Ik gaf mijn blikje aan haar voor ik haar weer optilde en rustig meenam naar het kamertje, waar ik haar vast op het bed zette om zelf weer rustig wat te drinken uit het blikje wat ik van haar had teruggekregen terwijl de doctor zijn onderzoek deed en haar allerlei vragen stelde.

    [Sorry als je iets niet wilde. Zeg gewoon dan pas ik het aan]


    Bowties were never Cooler

    Denise Grace Fell
    Steve koopt een blikje drinken uit de automaat die in de wachtkamer staat en komt vervolgens naast me zitten om een slok uit het blikje te nemen. Plots hoor ik mijn naam en een Dokter kwam de hoek om lopen. Ik knik naar de man en neem het blikje van Steve aan waarna ik het volgende moment weer word opgetilt door Steve. Eenmaal in het kamertje van de Dokter zet Steve me op het bed neer zet waarna ik hem zijn blikje weer terug geef en dan richt ik mijn aandacht op de dokter.
    "Gevallen?" vraagt de man me. Ik knik.
    "Mijn paard was weer eens eigenwijs" zeg ik schouderophalend met mijn Australische accent, ik ben niet van plan te wennen aan dat britse accent en mijn eigen accent kwijt te raken..
    "Ah, oke" zegt de Dokter meteen grinnik. De man gebied me wat verder op het bed te zitten zodat hij mijn enkel beter kan bekijken, gehoorzaam doe ik het maar mijn gezicht vertrekt een aantal keren van de pijn als mijn voet te hard het bed raakt. Als mijn voet dan eindelijk ook op het bed ligt met veel pijn en moeite haal ik mijn zwarte rijbroek een beetje om hoog zodat de man het beter kan zien. De zwelling is al een stuk minder, maar de blauwe plek is er nog steeds enorm. De hele zijkant van mijn enkel is gewoon blauw.
    "Ik zie het al, dit is volgens mij zwaar gekneusd, zeker niet gebroken. Dat word nooit zo blauw. Ik stel voor dat je een paar dagen rust en er een verbandje om heen legt" zegt de dokter die niet veel later zelf een verbandje pakt en die om mijn voet wikkeld, iets wat hij niet bepaalt voorzichtig lijkt te doen want het doet enorm veel zeer..


    Zo, en nee, voor mij is niks eigenlijk erg. Zolang je ze maar niet vermoord of verminkt ofzo x'D


    Little do you know

    Cian Christy Whinter
    We liepen het restaurant binnen en vele mensen begroette James. Een aantal zagen mij staan en riepen 'Christy' Ik keek wat ongemakkelijk naar James, want ik had hem niks verteld van mijn meisjes achtige naam. Cian was gewoon een naam die ik verzonnen had toen ik van huis wegliep. 'Een goed team is altijd de prioriteit toch?' vroeg hij, 'of je teamleden ook aardig zijn is niet perse een must, dat zou alleen een fijne bijkomstigheid zijn, maar het zou niets toevoegen aan de winst lijkt me.'
    'Ja, we zijn allemaal anders,' was mijn antwoord. Ik stond wat ongemakkelijk heen en weer te wiebelen. Mijn maag begon ineens te rommelen en ik begon te lachen.
    'Goed en nu maar eens wat te drinken pakken, wat wil je dan haal ik het wel,' zei ik.


    Vampire + Servant = Servamp

    [Dat doe je zelf al :p]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Dat doe je zelf al :p]


    Haha, ja daarom x'D


    Little do you know

    Steve James Hiddles
    Ik dronk rustig mijn drinken terwijl ik meekeek en meeluisterde naar de doctor. gelukkig was het niet gebroken, maar een kneuzing kon veel vervelender zijn. Aan Denise haar gezicht te zien was het dat duidelijk ook. Toen de doctor het drukverband aan had gelegt bedankte ik hem. "Bedankt dat u zo snel tijd had." zei ik vriendelijk. Hij knikte en zei dat het geen probleem was omdat het zijn baan was. Ik had alsnog altijd geleerd iedereen te bedanken, ondanks dat het hun werk was. ik wist hoe fijn ik het vond als iemand mij bedankte voor mijn hulp, ookal was dat mijn baan. "Bij de balie kan je een stel krukken halen. die zul je in elk geval de komende weken nodig hebben." zei de doctor. Ik knikte en liep naar denise. "Zullen we je krukken halen. Dan kan jij onderweg een van je ouders smsen of bellen hoe het ervoor staat." Ik had zelf geen kinderen, maar ik zou het ook fijn vinden als er met mijn kind iets gebeurd was dat ik wist wat er was en hoe het gebeurt was. Als ik ze dan van school zou halen en ze zouden opeens in het gips lopen zou het echt een grote schrik zijn. Daar kon je ouders beter op voorbereiden. Ik ging met een hand door mijn krullen en wachtte tot ze klaar was en ik haar weer op kon tillen. Mijn lege blikje lag inmiddels in de prullenbak, dus daar hadden we in elk geval geen last meer van.


    Bowties were never Cooler

    James Hampton
    Een aantal mensen in het restaurant riepen 'Christy'. Ik keek verward om me heen. Ik kende helemaal geen Christy. Naast me zag ik Cian wat ongemakkelijk naar me kijken. 'Christy?!' vroeg ik met opgetrokken wenkbrauw aan hem.
    'Ja, we zijn allemaal anders,' antwoordde Cian. 'Maar jullie hebben wel iets gemeen, polo,' merkte ik op.
    'Goed en nu maar eens wat te drinken pakken, wat wil je dan haal ik het wel,' zei Cian. 'Doe mij maar een gewone koffie, zwart graag,' zei ik knikkend. Ik had wel wat energie nodig en dat kreeg ik altijd van koffie. 'Ik zoek wel alvast een plekje uit,' mompelde ik. Ik liep naar een leeg tafeltje en ging zitten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cian Christy Whinter
    Doe mij maar een gewone koffie, zwart graag,' zei James en ik knikte. Ik schaamde me nog dood dat mijn werkelijke naam word geroepen.
    Ik zoek wel alvast een plekje uit,' mompelde hij. James liep naar een leeg tafeltje en ging zitten. Ik glimlachte, liep naar de bar en bestelde twee koffie, betaalde en liep wat ongemakkelijk richting James.
    Het was gelukkig niet ver, maar toen zag ik dat iemand zijn tas op het pad had gelegd, waarbij ik bijna struikelde. Ik kon me net optijd overeind houden en ging tegenover James zitten en zette zijn koffie aan zijn kant.
    Ik stopte de suikerklontjes in mijn jaszak en goot zachtjes de melk in het zwarte spul. Zonder nog wat te zeggen nam ik een klein slokje.


    Vampire + Servant = Servamp

    KiliOfDurin schreef:
    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik glimlachte naar haar toen ze sorry zei. "Maakt niet uit. Je kon niet weten dat het ging gebeuren. Daarbij had ik moeten weten dat Sup te puntig is voor mijn zaakje." Ik wilde niet dat ze zich schuldig voelde. Ik was op het paard geklommen, ze had me er niet opgebonden. Ik aaide wat haar uit haar ogen en drukte een kus op haar wang. "Gaat het goed met haar, of heb ik d'r getraumatiseerd?" vroeg ik met een zwak glimlachje. Het had, en deed nogsteeds, erg veel pijn gedaan, maar zo nu en dan gebeurde het en dan wist ik ook weer zeker dat ik een jongen was. Toch was het wel een erg pijnlijke manier om het weer te voelen. "Zullen we wat gaan drinken?" Ik bedoelde in het restaurant. Eigenlijk wilde ik vanavond uit, maar met een blauw kruis ging dat niet echt lekker.



    Lucy Johnson
    Timmy aait het haar uit mijn gezicht en drukt een kus op mijn wang waarna ik opnieuw een glimlach op mijn gezicht tover. Hij was niet boos! "Special vermaakt zich wel hoor... alhoewel ik je er toch niet weer op zet... jij moet echt opnieuw leren rijden"... Doelend op het feit dat hij waarschijnlijk alleen op Juultje zou kunnen blijven zitten. Mijn ene been sla ik over het andere heen en ik kijk hem aan terwijl ik mijn schouders kort ophaal. "Ik vind het prima.. zeg maar wat je wil. " En ik sta op wachtend op zijn antwoord zodat ik richting de bar lopen kan en het drinken kan halen.


    iemand voor cheryl?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 18:31 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik grinnikte en schudde mijn hoofd bij haar woorden. ''Neuj. Op Juulke blijf ik prima zitten... Als ik mijn mannelijkheid weer terug heb." Ik ield het ijs op mijn kruis. het was wel heel koud, maar haalde de pijn er gelukkig uit. Toen ze toestemde met wat drinken was ik vrolijk. "Gewoon een cola." Ik haalde een hand door mijn haren en trok mijn benen op in kleermakerszit. Ik wachtte rustig. het ijs legde ik even aan de kant, maar toen de pijn weer terug kwam legde ik het toch maar weer terug. Gelukkig was Juul al klaar voor vandaag en moest ik wijdbeens in het karretje rijden, want nu gewoon rijden zou echt niet lukken.


    Bowties were never Cooler

    Ik wil wel weer reageren, maar ik ben te lui.. x'd
    Als ik begin met schrijven dan haak ik al snel af :')


    Little do you know