• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Lucy Johnson
    "Okay, dan. Maar als ik eraf kukel omdat ik te klein ben is het jou schuld." Ik knik uitbundig blij dat ik Timmy eens ging zien op een echt paard. Begrijp me niet verkeerd Juul ik hou van je en je bent een schat van een pony maar een echt paard dat ben je niet. Ook niet als je al die dravers de baan af draaft. Ik rij special tot aan de kant en laat haar een paar meter van de bakrand verwijderd stilstaan waarna ik af stijg en de beugels opsteek. De singel maak ik los en met mijn arm door de teugels en het zadel in mijn armen loop ik richting het hek waar ik mijn zadel zo lang op neerleg.
    Daarna loop ik terug richting de AC lijn en kijk Timmy aan, "Alé ik geef je een setje" Te lui om een krukje op te halen en te zoeken.

    Cheryl Gold
    "Ik zal je niet teleurstellen, Cheryl" Ja sure, die hebben we vaker gehoord David.
    Daarna geeft hij ook een antwoord op mijn vraag, bedoelde hij nou gewoon te zeggen dat ik maar blij moest zijn met mijn ouders omdat ze me niet weggeven hadden? What the fuck?
    "Maar goed, als je het niet erg vind ga ik even Courage uit de weide halen. En dan maar even kijken of ik wat voor je kan regelen" Ik knik even kort, "Is goed David" Wat tijd alleen kon me ook wel eens goed doen. Oke Samara was er bij maar die zou me vast niet lastig gaan vallen, en veel andere mensen kwamen ook niet in mijn buurt dus ik had gewoon de tijd voor me zelf.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik keek rustig hoe ze uitbundig knikte. ze begon haar paard klaar te maken voor mij. Ik keek rustig toe. ik vond het toch wel spannend. Een groter paard dan Juul had ik nooit opgezeten. Mijn eerste pony was toen ik 4 was een shetlander, en toen die te oud werd en naar een pensioenboerderij ging was het Juultje. Toen ze haar op de AC lijn neerzette liep ik naar haar toe en aaide even over het paard haar neus. "Lief doen." zei ik zacht. Zacht grinnikte ik bij Lucy haar woorden. "Dan mag het een hard zetje zijn, want zij is met haar schoft een kop groter dan dat ik ben. Ook had ik geen cap op. Dat was misschien niet zo handig, maar goed. Sup zou niets doen. Daarbij was Lucy erbij om in te grijpen als het mis ging. Ik kriebelde nog even aan Sup's buik voor ik mijn armen strekte en wachtte op het zetje.


    Bowties were never Cooler

    Lucy Johnson
    Ik zie hoe Timmy een aai over Special haar neus geeft en zegt dat ze lief moet zijn voor ik begin over hem een setje geven wat hij blijkbaar erg grappig vind. "Dan mag het een hard zetje zijn, want zij is met haar schoft een kop groter dan dat ik ben. " Mijn schouders haal ik op en ik haal mijn cap van mijn hoofd waarna ik hem op Timmy zijn hoofd druk en grinnik. Ik klop Special op zijn hals waarna ik Timmy een setje de hoogte in geef zodat hij op de rug van het paard kan klimmen waarna ik Special weer aan beide teugels vast hou en wacht tot Timmy zit. "Kijk ze is wel lief " zeg ik met een betweterige toon zodra het paard geduldig met me wacht.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik voelde hoe ze haar cap op mijn hoofd duwde en me toen een flinke zet omhoog gaf. Met wat moeite klom ik op Sup zijn rug en schoof even zo dat ik goed zat. Ik pakte de teugels vast en keek omlaag. Ik was echt heel hoog nu. Heel voorzichtig zette ik mijn hakken tegen haar flank. Ze leek er niets van te merken. Ik dreef wat harder in de hoop dat ze nu wel wat zou doen, maar ik had zo het gevoel dat ik te klein en licht was om enig effect te hebben op het paard. Ik hoopte dat ze wel op me zou reageren, maar het was alleen maar vage hoop. Ik klikte de cap vast en pakte de teugels iets steviger vast.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 21:29 ]


    Bowties were never Cooler

    LyraPhoenix schreef:
    Cian Christy Whinter

    Ik glimlachte even pakte de voorbeen van Wesley en liet de bandage van het been glijden. Heb je er geen spijt van, mis je je ouders nooit?
    Ik keek hem aan. 'Nee nooit, ik heb er nooit spijt van gehad. Het was mijn keus en die keus heb ik gemaakt.' Ik had onder het spreken de bandage's eraf gehaald en de uitrusting naast de box gelegd. Wesley schudde zijn manen. 'En zin in zaterdag?' Vroeg ik om de sfeer wat omhoog te gooien aangezien we zaterdag toch wedstrijden hebben. Wesley was afgezadeld en ik gooide de box open, maakte het touw los en liet hem de box in lopen. Het touw klikte ik los en de halster liet in zitten. 'Zo, wat nu?' Was daarna mijn vraag en keek James aan.


    James Hampton
    'Nee nooit, ik heb er nooit spijt van gehad. Het was mijn keus en die keus heb ik gemaakt,' vertelde hij. Ik knikte even alsof ik het begreep, maar ik begreep er eigenlijk niets van. Hoe kon je je eigen familie nou niet missen? 'En zin in zaterdag?' vroeg Cian. Ik knikte weer. 'Heel veel,' zei ik met een brede grijns, 'Ik krijg altijd een enorme kick van wedstrijden rijden en de sfeer die op het concours hangt, ik hou er van. En jij? Heb jij er ook al zin in?' Ik keek Cian vragend aan. Hij had ondertussen Wesley al helemaal afgezadeld en liet hem de box in lopen. 'Zo, wat nu?' Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb wel dorst eigenlijk,' merkte ik op, 'misschien kunnen we even wat te drinken halen?'


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Iedereen loopt elkaar hier finaal te negeren volgens mij.. :l
    Nog maar een keer proberen dan..
    Iemand voor één van mijn perso's???(David 26, Denise 16, Nathan 18)


    Little do you know

    [Steve kan altijd. Nathan kan straks misschien met Timmy komen klooien. Dat hij van het paard van Lucy afvalt ofzo]


    Bowties were never Cooler

    Als je wil kan je Steve Denise laten helpen haar paardje te vangen :')
    Ze wilde gaan rijden maar viel al op de grond voor ze uberhaupt op hem zat, en nu staat Sorebo te hinniken vanuit de hoek van de buitenbak..
    En ik doe zo Nathan dan wel d:
    Eerst m'n kamer nog even snel af maken want het is nu nog meer een bende dan het was toen ik begon met opruimen x'D


    Little do you know

    Steve James Hiddles
    Ik liep rustig over het terrein toen ik opeens Sorebo, volgens mij heette dat paard zo, schijnbaar alleen in de bak zag staan. Ik liep ernaartoe en pakte zijn teugels voor ik met hem zo liep dat ik de bak in kon. Toen zag ik het meisje wat bij hem hoorde liggen. Ik trok de teugels van het paard over zijn hoofd en liep met hem naar haar toe, maar ik hield hem wel op een afstandje. "Gaat het?" vroeg ik voorzichtig. Ik hoopte niet dat ze een hersenschudding ofzo had, al was veel erger ook mogelijk. Het paard hield ik op afstand van zijn eigenaresse wiens naam ik alweer was vergeten. Ik was heel slecht met namen van mensen, maar paarden lukten prima. Ik voelde de neus van het beestje in mijn rug, maar negeerde het. Nu eerst kijken hoe het met het meisje ging.


    Bowties were never Cooler

    Denise Grace Fell
    Na dat ik een tijdje met mijn kont in het zand heb zitten ijken naar Sorebo, het was alsof we een staar wedstrijd deden.
    Plots komt Steve de bak binnen die Sorebo zo te pakken krijgt zonder dat de dikkerd tegen stribbelt. Hij had dus gewoon zin in een spelletje..
    Als Steve me op merkt komt hij naar me toe lopen met de Haflinger achter zich aan. Als hij bij me staat vraagt hij of het gaat en ik knik waarna ik op sta.
    "Ik wilde op stappen, en aangezien hij toch best groot is lukte het niet bepaald.. hij begon te draven en toen viel ik er af zonder er uberhaupt op gezeten te hebben.." vertel ik hem. Als ik op mijn linker been leun zak ik door mijn enkel.. fuck. Die enkel is altijd al pijnlijk geweest, vaak ben ik er door heen gegaan. Maar nog doet het enorm veel pijn als dat gebeurt, ondanks dat ik er aan gewend ben.
    "Ik ben door mijn enkel gegaan" mompel ik zuchtend om de pijnlijke uitdrukking op mijn gezicht te verklaren.


    Little do you know

    Steve James Hiddles
    Ik glimlachte toen ik zag en hoorde van haar dat het goed ging. Ik aaide over de haflinger zijn neus en luisterde naar haar. Dat gebeurde vaker, zeker in een nieuwe omgeving. Ik zag haar opkrabbelen en wilde haar net de teugels geven toen ze terug op de grond zakte. Ik zag aan haar dat het pijnlijk was. De teugels van haar paard hing ik om mijn arm en voorzichtig schoof ik een arm achter haar rug en een onder haar benen door. "Ik zet je op een bankje bij de stallen. Dan zal ik hem even voor je wegzetten en kan ik daarna naar je enkel kijken." legde ik haar uit. Ik had mijn EHBO-diploma, dus ik kon het. Ik begon rustig en voorzichtig te lopen richting de stallen. Het paard liep gelukkig rustig mee alsof hij inzag dat zijn baasje pijn had. Ik zette haar voorzichtig neer op een bankje en liep met het paard de stallen in. Ik zette hem op stal en deed zijn hoofdstel uit voor ik de deur sloot en terugliep naar het meisje. "Laat nu je enkel eens zien." Als die gebroken was had ze een groot probleem.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 21:36 ]


    Bowties were never Cooler

    Sorebo heeft geen zadel op, omdat hij een vlucht van twaalf uur heeft gehad wilde ze gewoon rustig zonder zadel rijden (:
    Denise Grace Fell
    Steve tilt me op en verteld me dat hij me op een bankje neer zet en Sorebo dan voor me in de stal zet. Ik knik dat ik het begrijp en hij loopt naar de stallen, Sorebo loopt braaf achter ons aan. Steve zet me dan neer op een bankje en loopt zelf verder om Sorebo in zijn box te zetten.
    Ik doe mijn rijdschoen uit van mijn linker voet en doe mijn broek een stukje omhoog. Mijn enkel is dikker geworden en kleurt een beetje blauw..
    Steve komt terug en zegt gebied me mijn enkel aan hem te laten zien waarop ik mijn scheen been over mijn rechterbeen leg om mijn enkel aan hem te laten zien. Als dit gekneusd is kan ik zaterdag niet mee doen met de wedstrijden..
    Een diepe zucht rolt over mijn lippen en ik kijk Steve af wachtend aan. Wat hij ook zegt, zolang ik mijn rijschoenen nog aan kan ga ik gewoon die wedstrijd rijden.. ik stop niet omdat ik geblesseerd ben. Als beer nu geblesseert was dan was het een ander verhaal. Maar ik ben hier de geblesseerde en dus moet ik gewoon even doorbijten. We hebben al hard getraind in Australië, dus we gaan het voort zetten ook.
    "Is het gekneusd?" vraag ik zacht en onzeker aan Steve met mijn Australische accent, ik zal dat accent waarschijnlijk nooit kwijt raken.


    Little do you know

    [aangepast]
    Steve James Hiddles
    Ik zette haar op een bankje en zette haar paard op stal. Toen hij goed stond deed ik de deur dicht en liep weer naar haar. Ik knielde bij haar voeten neer en keek naar haar enkel. Dat zag er niet goed uit. Hopelijk zou de zwelling overgaan met koelen. Ik hoorde de angst in haar stem. "Ik denk het wel. Ik breng je naar het restaurant, daar kan je het koelen." Ik schoof mijn armen weer onder haar benen en achter haar rug. Ik tilde haar dicht tegen mijn borst aan en begon rustig te lopen. Ik duwde de achterdeur van het restaurant open met mijn voet. Ik zette haar op een stoel neer en verdween in de keuken. Daar haalde ik een theedoek en een icepack. Ik hield deze met de theedoek ertussen op haar enkel. "Houd die er maar even op en ga vanmiddag naar de doctor. Kan iemand je erheen brengen of moet ik je rijden?" Ik hoopte dat iemand haar kon brengen want ik had het echt heel druk.


    Bowties were never Cooler

    Cian Christy Whinter
    'En jij? Heb jij er ook al zin in?'Vroeg hij. 'Zekers, ik heb er heel veel zin in,'zei ik met een gemaakte glimlach. 'Ik heb wel dorst eigenlijk,' merkte James op, 'misschien kunnen we even wat te drinken halen?' Ik knikte, pakte de uitrusting op en liep naar de kluisjes, deed de uitrusting op de haken en gooide mijn tas het hok. Met een goed gevoel liep ik naar James.
    'laten we wat gaan drinken,'zei ik vrolijk.


    Vampire + Servant = Servamp

    Denise Grace Fell
    Als Steve mijn enkel ziet zegt hij als antwoord op mijn vraag dat hij denkt dat het wel gekneusd is.
    "Ik denk het wel. Ik breng je naar het restaurant, daar kan je het koelen." zei hij. Hij tilt me dicht tegen zich aan en ik leg met een diepe zucht mijn hoofd tegen zijn schouder. Als we in het restaurant zijn zet hij me neer op een stoel om vervolgens in de keuken te verdwijnen en niet veel later met een theedoek en volgens mij een icepack terug te komen. Hij legt de theedoek en de icepack tegen mijn enkel, wat een zachte pijnlijke kreun over mijn lippen laat rollen.
    "Houd die er maar even op en ga vanmiddag naar de doctor. Kan iemand je erheen brengen of moet ik je rijden?" zegt hij dan.
    "Oké.." begin ik zachtjes "Mijn vader kan pas na zevenen komen omdat hij druk is met werken.. Ik kan wel wachten" mompel ik vervolgens zacht. Ik wil hem niet van zijn werk houden! Hij zal het wel druk hebben zo vlak voor het nieuwe wedstrijd seizoen.


    Little do you know