• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    David Marc Johnson
    Ze schiet in de lach en roept dat ze niet met ze kán praten omdat ze er nooit zijn. en dat als ze er zijn ze geen tijd voor der hebben.
    "Volgens mij bestaat er tegenwoordig ook een telefoon waarmee je kunt bellen enzo?" zeg ik schouderophalend tegen haar.
    "Ik ben van kinds af aan alleen gelaten, en waarom vertel ik jou dit..? Het interesseert je toch niks." zegt ze dan verwijtend en ze zucht.
    "Denk je dat nu echt? Dat het mij niets uit maakt?" vraag ik haar terwijl ik naast haar ga lopen "Denk je nu echt dat ik zo harteloos ben? Want jij mag dan wel een arrogant kreng zijn en je paard mishandelen alsof je helemaal niets geeft om dat dier, ik wil niet dat je je rot voelt omdat je ouders je behandelen als of ze niets om je geven!" zeg ik tegen haar. Oké, misschien had ik beter niet kunnen zeggen dat ze een arrogant kreng is enzo.. maar het is wel waar en dat mag ze weten ook. Ze zadelt Samara af in de poetsplaats en ik wacht gewoon tot ze terug is. Ik bekijk Samara goed, ze heeft striemen op haar kont staan van de zweep. Dat ze nooit gediskwalificeerd word omdat ze zo met haar paard om gaat, want volgens mij doet ze ook zo tijdens wedstrijden als haar paard een fout maakt of iets gewoon niet doet.


    Little do you know

    [ik heb al zo'n 4 tot 6 posts gemaakt met Allunga, maar niemand reageert erop]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    [ik heb al zo'n 4 tot 6 posts gemaakt met Allunga, maar niemand reageert erop]


    Ik heb anders Thomas voor je.}


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Ik heb anders Thomas voor je.}

    Mijn personage staat op de poetsplaats haar paard te borstelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    mijn personages zijn vol...

    Cheryl Gold
    "Mijn ouders geven ook niks om me! " roep ik nog voor ik in de zadelkamer verdwijn.
    "rot toch een eind op" vertel ik hem als ik terugkom en hij daar nog steeds staat. Een arrogant kreng en mijn paard mishandelen, sure. Het is goed met hem, ik zal hem eens mishandelen.
    De moeite om een halstertouw te vinden neem ik niet even als de moeite om nog een borstel over haar vacht te halen. Ik pak het paard recht bij haar halster en trek haar mee richting haar stal waar ik de deur kwaad dicht sla zodra we binnen staan. Niemand geeft om mij, waarom zouden ze ook. Ik ben enkel een arrogant kreng, zelfs mijn ouders kijken niet naar me om. Ik druk mezelf neer in de hoek van haar stal en laat me omlaag zakken met mijn knieën opgetrokken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Allunga schreef:
    Allunga Fox
    Na een kwartiertje raap ik mezelf weer bij elkaar en loop met Yani weer richting de poetsplaats, ik maak hem stevig vast en ga dan even snel om mijn poetsbox. Terwijl ik hem dit keer heel uitgebreid borstel praat ik zachtjes met hem. Ik wil dit jaar met Yani beginnen in het wedstrijdseizoen. In IJsland hebben we natuurlijk wel eens meegedaan aan wedstrijden, maar IJsland is zo anders in die dingen dan de meeste landen. Morgen ga ik weer rijden met Yani, maar hij moet zich eerst hier op zijn gemak voelen, anders kan ik niks met hem,.


    Thoma Ohmen
    Mijn handen waren schoon als ik een niet al te bekend meisje naar de poetsplaatsen zie lopen. Ik wilde wel eens weten wat er met haar aan de hand was. Ik liep met mijn natte handen afvegend aan mijn broek naar het meisje en haar prachtige paard. 'Hulp nodig?' Vroeg ik vriendelijk.
    Ik liet me hangen boven een hek. 'Prachtig paard heb je daar trouwens, is hij van jou?' Vroeg ik verder. Ik was wel benieuwd naar dit meisje. 'En als er iets is, mag je me het altijd vertellen.'

    Cian Christy Whinter
    Ik moest lachen wat hij zei over de nieuwen.
    'Hoelang rijd je al paard?' Vroeg hij toen ik bij de stallen aankwam. 'mijn hele leven al. Mijn vader zette me toen ik kon lopen al op een shetlander gezet, maar mijn moeder vond het te gevaarlijk en mocht tot mijn tiende niet eens een paard zien.' Ik keek naar Wesley die mijn leven was, zonder hem had ik de sport niet eens gekend. Zonder mijn vader kwam ik niet eens op deze stallen. 'En jij, hoelang rijd jij al, als ik vragen mag, maar je hoeft niet alles te vertellen?' De box van Wesley kwam al in zicht en ik was eigenlijk wel benieuwd naar James.


    Vampire + Servant = Servamp

    David Marc Johnson
    Ze roept dat haar ouders niets om haar geven, en als ze terug komt roept ze boos dat ik op moet rotten.
    "Cheryl, als jou ouders niets om je gaven hadden ze niet zoveel geld aan je uitgegeven aan al die dingen die ze voor je kopen. Ik snap dat het moeilijk is omdat ze geen tijd voor je hebben of maken, maar ze zullen wel degelijk van je houden!" zeg ik tegen haar.
    Ze pakt Samara bij haar halster en trekt het dier mee naar de stallen om haar in haar box te zetten. Mee lopen, of met rust laten..? Ik besluit gewoon mee te lopen en blijf in de deuropening van de box van Samara staan en leun nonchalant tegen de muur aan.
    "Cheryl, waarom geloof je niet dat je ouders wel degelijk om je geven? Wat zou je er van vinden als ik ze hier probeer te krijgen zodat ze naar je komen kijken als je je proef rijdt met Samara?" stel ik dan voor. Ik ben redelijk goed in datsoort dingen, ik heb het namelijk vaker gedaan. En tot nu toe heb ik nog nooit gefaald, ik hoop dat ik nu ook niet zal falen.. maar ik zal het enkel doen als zij ermee in stemt.


    Little do you know

    cheryl Gold

    Ik kijk hem aan. " Succes daarmee, mijn ouders zijn zakenmensen en zaken brengen meer geld op dan ik..."
    Ik kijk op en kijk hem aan.
    " Waarom zou je het uberhaupt voor me proberen... Ik ben een arrogant kreng remember" En mijn ouders zouden het niet op ptijs stellen als David ze zou vragen toch te komen. Dat had ik al eerder geprobeert en verbolgens had ik een uitbrander gekregen met het feit dat ik ondankbaar was want ze gingen zo veel werken om mij te onderhouden.. Maar we kwamen niks te kort dat wisten we allemaal...
    "Als ze niet komen willen komen ze niet David zi zijn ze"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik glimlachte en begon de kuisen op te zetten op 40 centimeter. Nu ik het zo zag zou ze die met gemak kunnen springen. Ik grinnikte bij haar woorden en zette beide setjes hindernissen op voor ik weer naar de rand liep en erop ging zitten. "Ga je gang." zei ik vrolijk terwijl ik met mijn benen wiebelend op de rand zat te kijken. Op zich kon Juultje ook wel springen, maar die crosste liever. Toch ging draven en rennen haar het beste af. Tegen de volbloed paarden niet, maar alles behalve dat kon ze prima aan. Ik keek rustig naar hoe Lucy met Sup reed. Ik vond het echt knap hoe ze zo hoog kon staan met normaal springen. Zo groot was dit paard nou ook weer niet en die sprongen waren soms echt verdomde hoog. Ik ging weer met een hand door mijn haren en zuchtte even. Nu ik hier zo zat dacht ik weer terug naar wat ze net zei. Dat hier geen leuke jongens liepen. Zou ik dan ooit wel een leuke jongen tegenkomen? Ik was heel erg bang van niet. Hoe koel ik daarover ook leek, ik was echt bang dat ik altijd alleen zou blijven.


    Bowties were never Cooler

    \\
    Allunga Fox
    Verschrikt kijk ik op als er iemand tegen mij begint te praten.
    "Nee, bedankt ik neem aan dat je gehecht bent aan je voeten." antwoord ik als hij vraagt of ik hulp nodig heb. Mijn vader heeft Yani een keer geprobeerd te borstelen, maar die was daar niet van gediend en is op mijn vaders voet gaan staan waardoor hij twee maanden in het gips heeft gezeten.
    'Prachtig paard heb je daar trouwens, is hij van jou?' Vraagt hij nieuwsgierig
    "Dankje. En hij is echt van mij, helemaal van mij alleen." antwoord ik.
    Ik ben gek op Yani en als iemand hem dan een complimentje geeft voelt dat altijd goed
    'En als er iets is, mag je me het altijd vertellen.' vervolgt de man
    Het lijkt of hij iets weet van mij en mijn verleden, maar dat kan niet, ik heb er voor gezorgd dat ik hier opnieuw kon beginnen.
    "Ik ben oké, dankje." antwoord ik stilletjes. Want ik weet dat ik lieg en ik houd niet van liegen.
    "Wil je misschien even bij Yani blijven, ik ben wat vergeten uit mijn kluisje, maar ik durf hem niet zo goed alleen te laten. Ik zou hem niet onverwachts aaien ofzo, hij is een nogal 'apart' paardje" vervolg ik.
    Niemand hoeft te weten dat Yani nogal gewelddadig kan worden bij anderen, dan moet ik hier gelijk weg.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Steve James Hiddles
    Ik glimlachte en knikte. "Dan zal ik dat zo maar eens gaan doen. Bedankt Nathan." Ik glimlachte en schudde nog eens mijn krullen uit die dansten in het zonlicht. Hij was echt een van de beste werknemers hier op stal. Hij lanterfanterde niet en zette de paarden op een. Ook kon ik altijd op hem rekenen en vertrouwen. Ik knikte nog even bij zijn plan. "Is goed. Ik zal het paard zo verplaatsen." Toen draaide ik me weer naar de jongen. "Hij mag in het eerste blok stallen. De naam van het paard, Houston, was het toch? Staat op de deur van de stal. Erbij is een kluisje voor al zijn en jou spullen met jou naam erop. Als je iets niet kan vinden of hulp nodig hebt, zoek me maar op. Ik ben hier altijd tussen 7 's ochtends en 11 's avonds." Toen liep ik weg om het paard wat verkeerd stond te verplaatsen. Hopelijk gedroeg het dier zich een beetje want ik had geen zin in blessures voor de grote dag Zaterdag.


    Bowties were never Cooler

    lucy Johnson

    timmy bouwt de hindernis zo op als ik hem gevraagd heb waarna hij weer aan de kant gaat zitten terwijl ik met Special een paar keer over de makkelijke sprong ga. Redelijk snel merk ik toch dat er iets met hem is en il ga voor zijn neus stil staan.
    "er komt vanzelf een leuke longen langs voor je Timmy. En tot die tijd heb je mij !!" weg ik met een grote grijns in de hoop hemwat op te vrolijke.
    Ik spoor special weer aan verder te lopen want te lang stil staan tijdens een training is niet goed.
    Ik maak snel nog een sprong en kijk opnieuw naar Timmy.

    Mobiel rukken geen geen of ik de vier regels gehaald heb..

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 21:23 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik schrok op uit gedachten en viel bijna van het hek toen opeens de neus van het paard voor mijn hoofd hing. Ik zuchtte bij haar woorden, maar toch kreeg ik een lichte glimlach op mijn gezicht. "Dat weet ik nog zo net niet, maar ik ben blij dat je er voor me wil zijn." Ik aaide even over het paard d'r neus. 'Hup, rijden nu. of moet ik hem verstellen?" Ik zag haar nog een sprong maken. Ik gleed van het hek af en begon een van de twee op 50 te zetten. Als ze hoger wilden kon later altijd, maar naast springtraining was dit ook een goede uithoudingstraining, al zou ik hem hoger zetten als ze erom vroeg. Ik ging naast de oxer zitten en keek vanaf hier naar het paard, wat zo nog veel groter leek.


    Bowties were never Cooler

    James Hampton
    "Mijn hele leven al. Mijn vader zette me toen ik kon lopen al op een shetlander gezet, maar mijn moeder vond het te gevaarlijk en mocht tot mijn tiende niet eens een paard zien,' vertelde Cian. We waren inmiddels al bij de stallen aangekomen. 'En je wist al meteen dat je polo wou spelen?' vroeg ik. 'En jij, hoe lang rijd jij al, als ik vragen mag, maar je hoeft niet alles te vertellen?' vroeg Cian. 'Ik was acht toen ik voor het eerst op een paard zat en sindsdien ben ik er eigenlijk ook nooit meer vanaf gegaan, in figuurlijke zin natuurlijk,' vertelde ik met een glimlachje. Je kon moeilijk veertien jaar lang achter elkaar op een paard blijven zitten. Ik moest even grinniken bij de gedachten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Alexandra "Alex" Jane Mooré || Chance
    "Klinkt als een geweldig paard" Ik glimlach. 'Dat is ze ook.' Het was enkel een mompel een fluistering iets wat hij vast niet zou hebben gehoord. "Vijf" grijnst hij naar het onrustige dier. "Ik heb hem nu drie jaar, ik train nog niet zo gek lang met hem en hij moet nog veel leren, maar het gaat super" Zegt hij en ik zie duidelijk in zijn ogen dat hij houd van zijn paard. Dat is iets wat ook veel betekent voor mij aangezien ik het niet kan hebben als mensen hun paard alleen gebruiken voor bijvoorbeeld wedstrijden. Ik laat Chance altijd kiezen al houd hij van rennen dus hij zou altijd gaan voor ren wedstrijden iets waar hij al op deze leeftijd verschillende keren heeft gewonnen en erg goed is in de sport zelf. Chance wint dan ook geregeld, maar we doen het beide voor de adrenaline en omdat we van snelheid houden. Chance is snel en hoeft niet eens een tik iets wat ik ook nooit zou geven aan haar. Ze luistert al als ik klik tussen mijn tanden dus waarom iets doen wat pijn doet. "Ik hoop dat jullie het een beetje leuk krijgen hier, maar dat moet wel goed komen denk ik" Zegt miguel dan lachend terwijl hij van mij naar Chance kijkt en weer terug kijkt. "Mocht je vragen hebben of een rondleiding willen.." Begint hij terwijl hij naar zichzf wijst nadat hij zijn handen uit zijn zakken heeft gehaald. "Je kan me alles vragen" vervolgt hij zijn zin met een grijns op zijn lippen. Ik grinnik even. 'Daar zal ik aan denken.' Zeg ik met een brede glimlach op mijn lippen. Ik kon het tot zover wel met hem vinden.
    'Anders kunnen als we beide klaar zijn met poetsen je me misschien het hier laten zien aangezien ik al moeite had met deze poetspommade te vinden.' Ik grinnik even als ik hem aankijk. Ik was even bang voor een afwijzing maar hij boot het zelf aan dus ik schuif dat snel aan de kant.




    Miguel Clark
    'Daar zal ik aan denken.' zegt ze met een brede glimlach. 'Anders kunnen als we beide klaar zijn met poetsen je me misschien het hier laten zien aangezien ik al moeite had met deze poetspommade te vinden.'Vervolgd ze dan terwijl ze me aankijkt. "Lijkt me een prima plan!" Zeg ik enthousiast, Alex lijkt me een leuk meisje en ik zou haar met plezier rondleiden. Bovendien ben ik wel nieuwsgierig naar haar en dit is ook meteen een kans om wat over haar te weten te komen. "Ik zal Agitato even verder poetsen en dan laat ik je hier álles zien, dus ik hoop dat je even de tijd hebt vandaag.. Anders moet het maar wat minder uitgebreid."Zeg ik lachend. Even denk ik terug aan de tijd dat ik hier zelf nieuw was en Emily mij hier alles liet zien. Ze hield even veel van deze plek als ik nu doe en dat deel ik draag met anderen. Ondanks dat Emily mij zoveel pijn heeft gedaan ben ik haar nog altijd dankbaar voor de tijd die we samen hebben gehad en het feit dat ze me terug heeft gebracht bij de paarden. Even zucht ik diep en schud mijn hoofd heen en weer. "Sorry, ik was even in gedachten" mompel ik met een verontschuldigende glimlach op mijn gezicht en mijn ogen naar de grond gericht. "Maar eh, ja ik zal je met veel plezier rondleiden hier" Zeg ik nog ietwat afwezig, ik merk dat ik moeite heb om me te concentreren aangezien ik weinig nachtrust heb gehad.

    [sorry dat ik nu pas wat post. Het was behoorlijk druk dit weekend en ik was gister helemaal kapot. haha (:]